Kakskymppiset yrittäjät 2012

Voi luoja... Aloin ajattelemaan taas kummeja ym ja nyt iski taas tämä perus-säälittävä epätoivo... :ashamed: Tosi kiva olla töissä, kun täällä on niin hiljaista taas että ehtii ajattelemaan vaikka ja mitä! Viikonloppuna häärin kotona kaikkea, niin ei ajatellut koko yrittämistä kuin vain aamuisin (testauksen merkeissä) ja aina kun kävin täällä. Se oli mukavaa. :)
 
Sunflower, no nyt on dpo 10, mut eipä alkanu vuoto. Kipuilu kesti kolme-neljä tuntia ja loppui kuin seinään. Aamulla ei ollut yhtään mitään oloja. Ja just ku meinasin sen tänne kirjoittaa, niin nyt täällä töissä hetki sitten alkoi taas jomotella tosi mojovasti :(

Pamsku, huoh noita miehiä. Välillä mietin, miksi ne kysyy sellaisia asioita, joita eivät edes halua kuulla :D Mä ite nykyään vältän tuota kysymystä, koska oon todennut, että mitä iloa on tietää, kenen kanssa mies on touhuillut ennen mua, kun nyt eletään tässä hetkessä. Ja mies nyt myös samoilla linjoilla mun kanssa, sillä vaikka hänellä kumppaneita on ollut reilusti enemmän kuin mulla, sanoo, että alkaa kiukuttaa asian ajattelukin, joten tää on meillä topic, jota ei nosteta ehdoin tahdoin pöydälle, ja mun mielestä hyvä niin :) Ja ainiin, tsemppiä opintoihin! :)
 
Grill ja memsie Kiitos tsempeistä, niitä kaivataan! Opiskelussa tietenkin heti ensimmäinen asia, mikä käsitellään on raskaus, sikiön kehitys ja synnytys, vauvan käsittely ja kasvu.. Mun piti lähtee tänään tuntia aikaisemmin kotiin, sillä meidän jääkaappi meni rikki ja tilalle toivat uuden, no opettaja sanoi, että saat sitten katsoa tuon synnytysvideon kotonasi ja kirjoitat muistiinpanoja, hän tarkastaa sitten.
Kaipasinko juuri nyt tätä? EN! :stick:

Ja tuohon miesasiaan palaten. Mäkään en olis halunnu kertoa tuota, mutta pakko oli. Se entinen saattaa olla kusipää jossain tilanteissa ja vois hyvinki läväyttää miehelle, että oon pannu muijaas tms.. Mies sanoi, että pistää tän kyseisen tyypin siivoomaa vessoja lisää, miehenki kun on tämän tyypin pomo.....
Mutta eilen saatiin kyllä hyvin puhuttua tuo asia läpi ja mies oli hurjan pahoillaan siitä, kun oletti mun olleen 10 miehen kanssa. (suutuin ja painelin sohvalle nukkumaan, mies sitten tuli ja kanto mut takasi sänkyy :D)...

Ja olihan meillä tuossa vuosi sitten tilanne, jossa selvis, että kaasoni serkku on ollut mieheni kanssa _sillai_. Ja kyllä mulla tuli silloin ihan hirvee olo. En olis halunnu tietää siitä. Toisaalta, mulla olikin sellanen kutina, kun tää tyttö tuli silloin sairaalaan katsomaan miestäni, kun se makas henkihieverissä vatsa auki.. kertoi olevansa mun miehen koulukaveri..... :confused:

Koulupäivä oli kiva, paljon kiertelyä ja kaartelua pitkin uutta rakennusta, paljon uusia naamoja..... Olin kyllä aika lukossa, etten ollut vielä oma itseni! Yhden tytön kanssa juttelin, tunnilla hölötin kaikkien kuullen opettajalle ja esitin PAAALJON kysymyksiä (esim. milloin on ruokatunti, millo päästää, missä täällä on vessa, onko sulla lapsia, päläpälä... ((ja tämä oli vitsi, kysyin oikeesti asiallisia kysymksiä)) :D )


memsielle ja sunille ja kaikille muillekin piinailijoille tsemppiä piinapäiviin ja paaaaaljon ++++++tuulosia! :flower: :heart:

ja muoks muoks. Laitoin blogiin kuvan tuosta mahasta, joka ihan totta näyttää raskausvatsalta! Huomasin, kun yks koulukavereista tuijotti kysyvästi...
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille! :heart:

Vähän ollut ikävä porukkaa täällä, ja näin päätin tulla kertomaan kuulumisia :) Pikkuhiljaa alkanut päästä jaloilleen, uus mies törmäs muhun keskellä kirkasta päivää ja unohdin entisen miehen miten nyt voi näin nopeasti.. ja vauvakamat on pitkän harkinnan jälkeen jätetty varastoon! Uus mieheke on varsin tuore tuttavuus, mutta jo nyt niin läheinen että ehkä edetään nopeasti "toiselle tasolle".. Ei vauvanyrittämispuuhiin toki, vaikka! tein selväksi että pillereitä en enään syö ja tämä sopi miehelle...

Uus kierto alkoi tuossa joku aika sitten, ja nyt taitaa olla ovisaika.. Tyhmää miten sitä bongailee vaikka ei ole yritystä, mutta se vaan jää päälle kun kauan "harrastanut". Jo tähän kiertoon on siis kuitenkin mahdollisuuksia (joihin en kyllä usko) ja kun molemmat mennään tietoisella riskillä niin kai me sitten tjottaillaan? :ashamed:

Melko kovaa kyytiä tässä elellään, mutta heittäydyin elämän vietäväks. Katotaan mihin se heittää, kumminkin jonkinlainen järki päässä.

Halitukset kaikille, olette ajatuksissa! :heart:
 
mun äiti kävi kylässä, siinä jotain häärättiin "lasten huoneessa" kun äidin katse kävi meidän lasikoristeessa jossa on haisuli ;D noh siihen vain sanoin että odottaa ikkunaan laittoa, se sitten siihen että niillä on jotain muumi seinä "koristetta" en oikein tajunnut kait jotain tapetin tapaista :D siinä mun äitini seisoi vielä ajatustasolla olevan lapsen huoneessa ja sisusti :D ihana <3 hän kyllä tietää miten vaikeaa meillä on ollut.. siskolleni oli joskus sanonut että hänen ja siskoni ei tarvitse kuin katsoa miestä ja ne on paksuna, siskoni siis nuorempi ja tehnyt abortin.. tuli vaan taas paineet kun äiti istuu meidän vieras sohvalla ja sisustaa :) ei mulla muuta :)
 
Terve vaan uusille :hug:

Kiva Naspula että pääsit jaloillesi ja löysit miehen joka saa perhosia vatsaan :)

Toivottavasti tulee rutosti plussia tässä kuussa!!

Täällä oltu hiljakseen, yritys meni sivuun tällä kierrolla kun päätettiin ostaa talo, siittä ootellaan vaan paperien teko päivää enään :) Menkat pitäs alkaa torstaina, tuntemuksiakaan ei ole.. Siis raskauteen viittavaa, joten menkat alkaa. Torstaina soittaa se lääkäri ja kerto labrat :)
 
  • Tykkää
Reactions: Naspula
Naspula Mukava kuulla sinustakin ja ennen kaikkea mukava kuulla se, että olet uskaltanut elämän vietäväksi. :) Onnea siis uudesta suunnasta. :flower:

Täällä hailuraa viivaa ovistestissä edelleen. Pitäs kyllä piakkoin alkaa vahvistumaan, jos ovulaatiosta haluaa haaveilla..
 
  • Tykkää
Reactions: Naspula
Kiva kuulla sinusta Naspula ja onnea uuteen suhteeseen! :)

Hopeakissa: Mites sulla noi kp:t menee? Tai siis voisko olla että se ovis olisikin ollut jo ennen kuin aloit testaamaan? Voihan se olla vielä tulossakin. =)

KyyneltenHymy: Oi ihanaa! Tsempit talo(meinasin kirjoittaa auto??? :D)kauppoihin! =)

es: Ihana äiti sulla! ;)

Pamsku: Hmh, tosi kivan tehtävän sait... : / Mut pakko, mikä pakko.

Omaaaa...
Kävin eilen sitten tämän raskaana olevan kaverini luona kylässä ja ei oo vahinko tuo lapsi (luojan kiitos!). Tuli vaan ekasta yrityksestä, hyvä tuuri ja hän kyllä tajuaa sen. Kyllä minä sitten hänelle kerroin meidän tilanteesta ja hän oli tosi kannustava ja myös innoissaan, että kyllä mun nyt pitää plussata että oltais samaan aikaan raskaana. :D Samaa kuin itsekin mietin. Miehelle kerroin kotiin päästyäni, että kerroin kaverilleni. Ensin se osittain suuttuin, mutta kun sanoin että sen kanssa on helppo puhua ja itsehän mies sanoi ettei häntä kiinnosta vaikka kaikki jo tietäisi, niin hänkin rauhottui. Sanoi vaan että kyllä hänkin sitten haluaa kertoa jollekin ja varmaan kertookin sopivan tilaisuuden tullen yhdelle kaverilleen johon myös minä luotan 100%. :)

Ovisplussakin tuli sitten (toivottavasti) viimein eilen (kp18 - odotan.). Eilisen osalta tuli hyödynnettyä (kahteen kertaan ;)) ja tänään vielä varmistellaan niin eiköhän tämä kierto ole sitten sen osalta hoidossa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: -es-
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 14.8.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Lindu...............kp55/28................22v.........yk5...............1.lapsi
thewholestory.....kp49/28-30.......24v..........yk3................1.lapsi
nepulis.............kp46/24-31.........21v..............yk2.............1.lapsi
Ruby88...........kp45/28-30..........23v.........yk11................1.lapsi
memsie............kp33/27-37..........21v.........yk5.................2.lapsi
Nemppis..........kp33/??................20v.........yk1.................1.lapsi
Mosmos..........kp33/30-32.............23v.........yk2(3)............1.lapsi

Kp 21-30


Marpa..............kp28/25-31.............23v.........yk7...............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp27/29..............23v........yk7(13)............2.lapsi
susupala..........kp27/37...............22v.........yk2..................1.lapsi
Sunflower11......kp25/24-28(38).....23v..........yk21............3. lapsi
-es-................kp24/24-30............21v.......yk16.................1.lapsi
Nelistin............kp23/26-33.............24v...........yk6..............1.lapsi
murkku...........kp21/35-38............ 24............yk2..............1.lapsi

Kp 11->20


millinkäinen.....kp20/???.................22v..........yk5...............1.lapsi
Niiu................kp19/27-31............25v............yk1..............1.lapsi
Grill................kp18/25-32.............22v........yk11.................1.lapsi
Hopeakissa......kp17/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Taru_..............kp17/32-60..............21v.........yk4................1.lapsi
lumihiutale92.....kp17/29...............20v........yk7.................1.lapsi
Miramei...........kp14/33-40.............24v.........yk2(8)..............1.lapsi
Miwwi..............kp14/28-35...........21v............yk2(5)............1.lapsi
AnnisK............kp12/28-32............23v..............yk5..............1.lapsi

Kp 1-10


Amalia89..........kp10/46-160........22v.............yk13.............1.lapsi
Pamsku............kp10/17-52 .......22v..............yk10.............1.lapsi
Leva................kp8/30................23v..............yk2...............1.lapsi
Anlii...............kp6/27-30...........23v.........yk12.................1.lapsi
Henkari............kp1/24..............23v.........yk5......... .....3.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Helluunen
Ruska-
Punnabis
Naspula


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Leikin taas vähän salapoliisia ja siistin listaa:
fairytoniaa ei ole näkynyt koko KaksPlussassa sitten huhtikuun eli poistin listalta kokonaan.
Agnes, Haidi89 sekä Jonna_91 ovat olleet KaksPlussassa viimeksi n. 2kk sitten joten tiputin hiljentyneisiin.
 
Viimeksi muokattu:
Huhhei, kaikkea näyttää teille tapahtuneen, mutta vieläkään ei ole plussaa saatu tällä kuulle, eikä viime kuullekkaan! Sanotaan, että maaliskuussa olisi aina eniten ruuhkaa synnärillä...eli sen teorian mukaan heinäkuu pitäisi olla suurin plussakuu.. No, meihin ei selvästikkään tuo teoria päde :D

Naspula aika hurjia käänteitä! Tsemppiä sulle ja onnea uuteen suhteeseen. Aika kutkuttavaa tuo heti alkuun tjottailu. Melko rohkeaa myös, mutta jos siltä tosiaan tuntuu, niin eiku antaa mennä vain :D Kyllä me sinut tänne ilomielin otetaan takaisin, tai vaikka vain "hengailemaan", jos ei aktiivinen yritys olisikaan päällä!

Mulla on hieman ikävä myös Punnabista, mitä sinulle kuuluu? Koska on takaisinpaluun aika?

Grill toivon myös, että saisit plussan, että voisitte yhtäaikaa nauttia odotusajasta. Laskin itse tässä eilenillalla, että minulla on 11 kaveria (joista kahden kanssa en ole aktiivisesti tekemisissä), jotka ovat joko juuri saaneet tai odottavat vauvaa. Neljä kaveria omastanikin tiedosta kuumeilee lasta. Ei olisi minulla seuranpuutetta möhömahoista :ashamed:
Inhottavaa on, että edelleen laskeskelen, että olisin nyt jo melkein 30 viikolla menossa :( Toivottavasti olen raskaana ennen entistä laskettua aikaa!

-es-, aika söpöä tuo äitisi puuhailu! :heart:

Kyyneltenhymylle onnea talokauppoihin! <3 meilläkin talokuumetta ollut ilmassa jo pari vuotta. Noh, onneksi hyvin suunniteltu on jo puoliksi tehty. Tontti etsinnässä ja talo on tarkoitus rakennuttaa ensi kesänä tai viimeistään seuraavana.

Pamsku onpa kyllä inhottava tilanne ollut sinulla exäsi kanssa. Myös meillä on aikoinaan käyty ikäviä keskusteluita asian tiimoilta (minä olen ollut pahoillani miehen existä). Nyt ne asiat ovat saaneet viimeisen niitin arkkuunsa, eikä niitä enää hevillä esille vedetä. Ne asiat kun ovat, noh, olutta ja mennytttä :)

Hopeakissalla sinun miehesi kuulostaa suloiselta tapaukselta. Varmasti pitää sinua hyvänä :)

Täällä onkin uusia ihanaisia ilmaantunut! Lämpimästi olette tervetulleita! :flower:

Hirmu kiireistä on ollut töiden parissa ja muutenkin tämä alkukierto on aina yhtä masistelua. Sen vuoksi melko hiljasena olen ollut. Onneksi uudet tuulet puhaltaa purjeisiin ja ensi viikolla aloitammekin uuden yhteisen harrastuksen: paritanssikurssin! Olen niin innoissani. Ihan miehen aloitteesta viimeinkin ilmoittaudumme kurssille. Ei tarvi näyttää sitten nololta häissä ;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Punnabis
Heipsis, olen 23-vuotias kuumeilija ja tilanne tämä: Lopetin yasmin-pillerit keväällä, paljon oli oireita hormoonien heittelystä ja eka luomukierto 50päivää. Nyt on menossa toinen kierto kp 170. Pitkään oli oireiden suhteen hiljaista, ainoastaan naama kukki. Mietin gynelle menoa ja terolut-kuurin hankkimista. Sukulaislääkäri kuitenkin sitä mieltä, että odotella vaan rauhassa, kyllä se hormonitoiminta siitä tasoittuu. Söin siis 6 vuotta putkeen pillereitä 17v-->. Nyt pari viikkoa ollut tuntemuksia, kuten päänsärkyä ja alavatsakipua, mielialan vaihteluita ym. jotka viittaa hormooneihin. Tein huvikseni ovistestejä muutamana päivänä joista tuli selkeä, muttei tosin yhtä vahva testiviiva kuin kontrolliviiva. Negatiivisia raskaustestejä olen tässä jo useamman tämän megakierron aikana tehnyt. Lapsi olisi toivottu ja ilman ehkäisyä mennään. Mietin vaan miten kauan odotella vielä hormoonitoiminnan tasoittumista näin luomusti ja onko edes mahdollista ovuloida/raskautua näin julmetun pitkässä kierrossa? Pitäiskö suosiolla aloittaa terolutit?
 
Terve vaan Helluunen! :wave: Mulle ei ole tullut tuollaista todella pitkää kierto itselle vastaan, mutta olen aina pitänyt ylärajana 150 päivää ja sitten soittaisin lääkäriin oli kuinka mones kierto tahansa! Mielestäni noin hurjilla päivillä ei voi edes ovuloida (joku korjaa, jos olen väärässä!) eli tero-kuuri voisi olla paikallaan niin saisit hormoonit järjestykseen. :) Soittele terveyskeskukseen, ne kyllä neuvoo siellä miten sun kannattaisi toimia ja antaa lääkäriaikaa jos se näyttää tarpeelliselta.

Miramei: Kiitos, kiitos! :) Sullapa on jo kovasti noita raskautuvia tai "jo äitejä" kavereina... : / Ihan varmasti pian sullekin se suodaan uudestaan ja loppuun asti! :heart:
 
Grill Aloitin testailun kyllä todella ajoissa. Tuskin ennen kp 8 olis ovista kerinny tulla? Mullahan nuo kierrot on heitelly sen 4 päivää, että 28-32, sitte kerran oli 38 ja sitte nyt viimeksi oli se 75 päivää. Pelottaa vaan, jos jonkinsorttinen megakierto olis taas tämä, vaan eipä se kannata ko toivoa parasta ja testatailla ja sitte taas toivoa. : /

Helluunen Tervetuloa! :flower: Onpas tosiaan megakierto sinulla meneillään. Itse en osaa auttaa muutoin, kun että jos miettisin itse olevani sinun tilallasi, soittaisin kyllä jo aikaa lääkäriin. Vaikka toki sukututtu lääkäri sinulla kehotti odottamaan, mutta koska kp:t lähenee jo 200 päivää, niin pakkohan se olis saada jo katkeamaan. Luonnostaan harvalla noin pitkää kiertoa tuskin on. Surullista vaan se, että pillereiden jälkeen se normalisoituminen voi kestää vaikka kuinka kauan.. : / No, mutta toivon sulle joko ylläriplussa tai sitten kierron päätöstä ja tilaisuuden uuden kierron hyödyntämiseen. :)
 
Soittelin tuossa äsken YTHS:än gynelle aikaa, siellä on takaisinsoittopalvelu niin en vielä saanut sitä aikaa, mutta pistän asian nyt aluilleen niin katsellaan mitä gyne tuumaa. Sukulaislääkäri (yleislääkäri) oli sitä mieltä, että terolut aiheuttaa keinotekoisen kierron, eikä sen kummemmin nopeuta oman hormonitoiminnan tasoittumista, joten paras olisi vaan odotella, että kyllä se siitä ajan kanssa lähtee pyörimään. Tuntuu itestäkin tyhmältä alkaa popsia taas hormoneja kun edellisistä päässyt eroon (e-pillerit), mut eikai se auta kun se vauvahaavekin takaraivossa koko ajan "vainoaa" :D Ennen pillereitä minulla oli epäsäännöllinen ja pitkä kierto, olin tosin silloin alipainoinen. Äidillä ja siskolla on ollut kanssa epäsäännöllinen kierto, mutta normaalin rajoissa pysynyt ja lapsia ovat saaneet ilman hoitoja yms.
 
Miramei Varmasti kivaa tuo paritanssikurssi! Saanko udella milloin teillä on häät? :)

Grill, täällä myös toivotaan, että pääsisit masuilemaan ystävien kanssa samaan aikaan!

Täällä loppui antibiootit ja nyt toivotaan, että virtsatientulehdus olisi niillä lähtenyt. Yleensä kyllä lähtee, mutta nyt oli jotain todella ärhäkkää tekoa tuo tulehdus..

Nyt vasta yrityksen alettua olen myös ymmärtänyt kuinka pitkä aika kuukausi on. Tästä olisi vielä pari viikkoa, jolloin menkkojen pitäisi alkaa ja siihenhän on hirveän pitkä aika! Vaikka tämä kierto mennäänkin rennosti, luulen että ensi kuussa kaivan tikut ja greipit ja punkut ja kaikki tykötarpeet esiin. ;)
 
Hopeakissa: Hmm, no sitten... Mut onhan se niinkin että välttämättä joka kierrossa ei edes ovuloi. : / Toivotaan nyt kuitenkin että näin ei olis sun kohdalla!

Niiu: Ihh... Inha vaiva sulla, tiedän liiankin hyvin! Toivottavasti lähtee paranemaan! :)

Pitikin sanoa, että soitin eilen itselleni gyne aikaa. Ihan ajattelin perustarkastusta ja jos samalla voisi katsoa että on kaikki ihan kunnossa tms. Nooh, soitin ehkäisyneuvolaan (kuten aina ennen), eivät kuulemma ota mua koska en käytä heiltä tulevaa ehkäisyä (ja vaikka käyttäisin, en ilmeisesti olisi edes päässyt lääkärille koska olen vuosi sitten ollut!?). No käskivät soittaa terveyskeskukseen, vastaaja vastas ja vähän ajan päästä soitti hoitaja mulle takas ja kysyi että mitäs lääkäriä tarviin. Sanoin että jotain gyne-aikaa tarttisin. No sitten se kysyi että miks en mee ehkäisyneuvolaan kun ikäni puolesta menisin sinnekin? No selitin miksi en mene sinne. :kieh: No tokihan minä sitten sinne pääsen, mutta koska sanoin ettei mulla oo mikään hätä, niin aika menee niin pitkälle, että hänellä ei edes ollut antaa sitä!! Eli sieltä sitten joku soittelee mulle päin kunhan sieltä aika pystytään antaa! Siis W T ja F ?? Onko muille käynyt näin? :O
 
Sunflower11
Naspulalle tsemppiä uuteen suhteeseen!

Tervetuloa helluunen!

No johan on toimintaa Grill! Miten olis perhesuunnitteluneuvola? Sinne mie ainakin soittelin silloin.

Omaa: dpo 11.
Kauhia närästys, ei pysty kahvia/teetä juomaan.. Mistä lie johtuu..
Ehkäpä siitä ;)
Testit tuli tänään.. kattoo koska uskaltaa testata.
 
Grill Sitäpä tässä pelkääkin, justiinsakkin tuota ovuloimattomuutta. |O Toivotaan, että turhaan.

Sun Äääää, mua jännittää sun puolesta. :D <3

Niiu Tuttu vaiva mullekkin. Estolääkityksellä oon menny jo muutaman vuoden, sen verta tiuhaan tuli moinen vaiva mulle. :)

Miramei Suloinen on ukkoni mun, tosi on. :heart: Kuulostaa kyllä hauskalta tuo kurssi. Tarpeeseen tulee joskus omalle kohdallekkin, nimimerkillä Viimeksi ala-asteella valssia valssannut. :D
 
Hopeakissa: Mielenkiinnosta (ja omista ongelmista johtuen) kysäisen sinultakin mitä estolääkettä syöt?

Sunflower: Juu siis kun tuota noin niin... Meillä täällä Raumalla ennen olikin perhesuunnitteluneuvola (siellä minä joskus ensimmäisiä kertoja olen käynyt), mutta nykyään meillä on ehkäisyneuvola, äitiysneuvola ja lastenneuvola. Samat lääkärit on myös tk:n puolella, mutta näköjään jonot 5 kertaa pidemmät... :headwall: Ja wihiiii!!! Nytnytnyt?? :heart:
 
Iha ekana sunnnnnnnn!!! :heart: mä kans jännäilen täällä sun puolesta!

Grill hohhoh, millasta touhua! Ei oo onneks nuin ilkeesti käynyt.

Omaa: mahaa senku turvottaa ja nipistelee. Tosi inhaa. Ovulaatiosta tuskin on kyse, kun limoja ei oo.
Huomenna on ultra - lääkäri soitti ja varmisti vielä, että kai oon tulossa :D
Onkohan siellä jokin vinossa? Voisivat pikkuhiljaa vaikka luopua nuista clomeista ja määrätä sen munajohtimien tutkimisen ja miehen mällianalyysiin. Ihan turhaan mä clomeja syön tässä, jos munajohtimet oliski tukossa.

Aloin katsomaan tänään asuntoja, jospa löytyis jostakin ihana rivari vaikkapa. :)
 
Heipsis!

Joo, onhan se aika rohkeaa, mutta keskusteltu on ja molemmat tiedetään tilanne vaikka se vähän jännittäisikin että mitä jos.. :) Tiedostetaan molemmat kuitenkin, jos vaikka raskaus sattuisikin alkamaan, eikä välttämättä suhde toimisikaan, että mitä siitä "seuraa".. Tällä miehellä on kolme vuotias, ihana poika entisestä suhteesta, joten tietää vielä hieman minua enemmän "mitä tuleman pitää" ja siksi luotankin siihen että tietää mitä tekee ja puntaroinut asian huolella :)

Mutta toivottavasti te nyt täällä plussailisitte oikein ahkerasti! :heart:
 
Niiu 2014-kesällä ollaan ajateltu tanssia häitä :) eli ollaan varmaan ihan hyviä jo siinä vaiheessa ;)

Sunflower avaa sinä huomenna meidän plussatili?! :heart:

Grill olen kokenut ihan vastaavaa ja tuntuu täysin vi*tuilulta. Ei mee tasan ne vuorot siellä. Noh, tammikuussa pääsinkin lääkärille, mutta siitä ei ollut mitään iloa. Sanoi, että luomulla vaan, kyllä se sieltä tulee.. ja periaatteessa oikeassahan se olikin. Meillä vuoden rajapyykki ylitetty, vaikka yrityskertoja onkin tuon verran. Kolme kuukautta olin siis melkeen raskaana, mut kierrotkin niin pitkiä, että ihan masentaa ja olen niiiiin kateellinen teille, joilla on suunnilleen se 30 päivän kierto!
Hyvä, että sait ajan!
 

Yhteistyössä