Kakskymppiset yrittäjät 2012

Nuttis Kivaa kun on joku samassa tilanteessa oleva samanikänen :) Meillä kans vähän sama juttu, että mies otti asian raskaammin, kun taas minä odotan uutta yritystä. Ilmottelehan sitten miten teillä asiat etenee, ois kiva saada sit tietää :)

Miramei Tsemppiä! Toivotaan parasta :hug:
 
Sunflower11
No mie luulin niitä menkoiksi.. En siis tarkemmin pistänyt merkille, muuta kuin että kesti liian vähän aikaa, muistaakseni sitä verivuotoa 3 päivää ja jotain riekaleitakin tuli. Sit loppu..
Ekassa raskaudessa mulla tuli ainakin alussa seksin ja ultrien jälkeen pientä verivuotoa.
 
Millinkäinen
Henskuliini93 ja Nuttis tervetuloa! :)

Leva joo-o siis kolmannet menkat kuukauden sisään teki jo sisääntuloaan, mutta vetäytyivätkin viime tipassa?!? siis valutteli pari tippaa ja loppui kuin seinään, nyt taas valuttelee :stick: mut mikäli tämä on kadonnut tätisi, niin käy ihmeessä hakemassa pois, jos häntä kaipailet :D

Miramei minäkin tuossa alemmassa testissä nään selkeän viivan :) ihmeellinen todella tuo sinun tilanne :O mut toivon, että sun vuotosi liittyy raskauteen eikä tädin tuloon.. paljon tsemppiä ja toivotaan parasta! :)

Ja siihen galluppiin: reilu 7 ja puoli vuotta seurusteltu, puolitoista vuotta kihloissa ja vauvakuumeesta aloin miehelle puhua reilu vuosi sitten ja nyt on puoli vuotta yritystä takana..

ON: pe-la (kp19-20) alkoi tiputella, su-ti ei sitten mitään ja tänään kp25 meinaa taas tiputella. Viimeks alkoi ne järkyttävät vatsakivut ja veriputousvuoto kp25 eli ekana päivänä terojen loputtua.. Mut sit taas toisaalta toivon parasta ja pelkään pahinta ja ääää... siis ovistesteistä en koko kuussa saanu muuta ku haaaamuja ja silleen... viikon loppuun odotan kiltisti ja sitten testailen. Ihan kyllä turhaa vielä edes mitään toiveita elätellä, kun tosiaan vasta kp25, mutta pitäähän sitä aina itseään piinata. Ja lisäks kyllä vatsaa särkee.. ei satu/koske vaan särkee. (olipas kunnon minä-puhe taas :p)
 
Millinkäinen
ja siis ennen tuon tekstin kirjottamisen aloittamista ei koskenut vatsaan yhtään, mutta nyt kun ehdin toiveeni tuoda julki, niin johan alkoi vatsaa nippailla. Että tervetuloa vaan täti ihana.
 
Sun huomenna ajattelin tehdä.. tosin hanat on sen verran auki että voisin melkeimpä vannoa että tämä oli tässä -jos mitään ylipäätään oli. Eilen ja tänään siis tullut ihan kunnolla verta kahden päivän tuhruttelun jälkeen.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT[/SIZE]



KESKIVIIKKO 12.9.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp46/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Leva................kp37/30................23v..............yk2.............1.lapsi
Anlii..................kp35/27-30...........23v.........yk12.................1.lapsi

Kp 21-30


Mosmos..........kp28/30-32.............23v.........yk3(4)............1.lapsi
memsie............kp28/27-37..........22v.........yk6.................2.lapsi
-es-................kp28/24-30............22v.......yk17.................1.lapsi
Nelistin............kp27/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp26/29..............23v........yk8(14)............2.lapsi
Sunflower11......kp25/24-28.........24v..........yk22............3. lapsi
millinkäinen.....kp25/???.................22v..........yk6...............1.lapsi
murkku...........kp22/28-38............ 24v............yk3..............1.lapsi

Kp 11->20


AnnuLiisa.........kp20/27-30............25v.......... yk2..............1.lapsi
Taru_..............kp17/32-60..............21v.........yk5................1.lapsi
susupala..........kp16/37...............22v.........yk3..................1.lapsi
Grill................kp15/25-32.............22v........yk12.................1.lapsi
Niiu................kp14/30-34............25v............yk2..............1.lapsi
Amalia89..........kp11/46-160........22v.............yk14.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp11/29...............20v........yk8.................1.lapsi

Kp 1-10


Henkari............kp7/24..............23v.........yk6......... .....3.lapsi
Pamsku............kp6/17-52.........22v..............yk11.............1.lapsi
Henskuliini........kp4/??...............19v.............yk3................1.lapsi
Miramei...........kp2/33-40.............24v.........yk3(9)..............1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Nemppis
Mojito
Helluunen
Ruska-
Punnabis
Lindu
thewholestory
nepulis


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
Miwwi
Ruby 88


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Voi miramei, tsemppiä. Itse olen kyllä varma, että yritystä on siellä ainakin ollut. Ei se varmasti kyllä sinua tilanteessa lohduta, jos nyt menkoiksi osoittautuvat, mutta kyllä tuo sinun toinen viivasi ihan selkeästi punainen on. Mä melkein toivoisin, että edes jotain saisin testiin pikkuhiljaa piirtymään... tämä kun on yk6, ja hiukan jo piirtyy ajatus mieleen, voidaanko me miehen kanssa yhdessä lasta saada. Esikoisellani kun on eri isä, ja tällöin tuntuu, että olen lähes pyhästä tuulesta sikinnyt...

Dpo 10. Ei mitään masutuntemuksia, ei minkään sorttisia. Eikä edelleenkään mitään muutakaan raportoitavaa. Mieletön väsy painaa ainoastaan, mutta yö meni päin pehvaa huonosti nukkuen... Lämmöt on toistaiseksi koholla, viimeksi tuli täti dpo12. Mutta mulla kyllä kierto hakee edelleen paikkaansa.
 
Voi itku Miramei! :( Mä kun olin niin varma...

Ja pahoittelut muillekin! :hug:

Mulla olis huomenna sitten taas kontrolli, vähän jännittää miten menee ja mitä mieltä se lääkäri sitten on tästä yrityksestä... :ashamed: Yritän ehtiä/muistaa aamulla ennen lähtöä soittaa sitä lapsettomuusaikaa.
 
Mirameille ja muille uuteen kiertoon joutuneille halaukset. :hug:
lähes joka päivä olen käynyt lukemassa, mutta ei ole tullut taas kirjoiteltua.. Viikonloppuna oli kummipojan ristiäiset ja näin muitakin kummilapsia. Nyt sitten on kolme kummilasta :) Jos sitä ensivuonna pääsisi itse miettimään kummeja meidän lapselle :)
 
Millinkäinen
miksi edes huutelin vatsakivun/menkkojen perään? Sattuu niin pirusti, että voisin kuolla. Anteeksi sanamuoto, mutta sattuu oikeasti ihan järkyttävän paljon. Kipuilu alkoi tuolloin puoli 2 maissa ja neljältä oli jo täysi he***tti päällä. Neljältä otin sitten Panacodin (viimeksikään ei ollut muista mitään apua) ja uskoin, että se auttaisi, mutta ei - kipu on vieläkin ihan sietämätön.
Ja ainut syy miksi tänne nyt jaksoin tulla, on se että kertokaa kiltit ihmiset mielipiteenne, kannattaisiko minun hakeutua lääkäriin ja pyytää jotain muuta vaihtoehtoa terojen tilalle?? Siis toinen terokuuri nyt ohi ja tämä päivä on aivan samanlainen kuin viimeksikin, siis menkkojen alkamiskipujen suhteen. Arvelin ensin, että kuulostelisin puoli vuotta ja menisin sitten vasta lääkäriin (kun sanoi että ellen siinä ajassa raskaudu, niin mennä takaisin), mutta jos tällaisia päiviä pitää kestää edes kerran kuussa, niin oikeasti tulen hulluksi. Että kysynkö muuta valmistetta/hoitomenetelmää vai tyydynkö vain kiltisti kärsimään kivuista kerta lapsen haluan??? :(

ja anteeksi täysin omanapainen kirjoitus, mutta nyt en jaksa/pysty ajattelemaan mitään muuta kuin tuota kipua.

Miramei
pahoittelut :hug:
 
Pahoittelu Miramei jos tää kierto nyt oli tässä. Mut kohta sit ne clomit avuksi!

Millinkäinen kyllä mun mielestä ihan hyvin voisit kysyä lääkärin mielipidettä et kannaatako noita teroja jatkaa, jos se tuollaista on :( Mulla on kerran ollut itselläni noin pahana tuo et särkylääkkeetkään ei auttaneet, ja silloin jopa oksensin ihan pelkästään sen kivun takia. Mulla on ollut jo monessa kierrossa käytössä primolut, joka on ilmeisesti terolutista vielä vähän "tujumpi" versio. Tosiaan tuon yhden kerran on ollut aika sietämätöntä, mut muuten ihan ok. Jos joka kerta olisi noin kamala kuin sulla niin kysyisin kyllä lääkäriltä muista vaihtoehdoista. Jaksamisia!

Annie kiitos sanoistasi! On se kyllä jännä miten tänne asioiden purkaminen auttaa niin paljon siihen pahaan oloon. Välillä tää tilanne tuntuu niin toivottomalta, mut sit kun sen kirjoittaa tänne ja lukee itsekin, ehkä vähän yrittää lukea jonkun toisen silmin, niin ei se ongelma monesti nyt ihan niin isolta enää hetken päästä tunnukaan..
 
Henskuliini kerro sääkin miten teillä menee, miestäkin huvitti kun täältä löyty noin samassa tilanteessa oleva. :)

Vaikka sanoin taustailevani, niin aattelin sitten tulla listoille. Eli kp 5/30, ikä 20, yk 2, 1. lapsi. Me ollaan miehen kanssa seurusteltu 3 vuotta, kihloissa reilu vuosi, talo ostettiin vuosi sitten. Miehellä vauvatoiveita ollut jo reilun vuoden, itte vähän toppuutellu, kunnes nyt kesällä havahduin haluavani myös lasta.

Koskas Sun aiot testata? :popcorn:

Vaikeita aikoja monella, jännistystä ja pettymyksiä. Tsemppiä kaikille! :hug:
 
Mirameille paljon tsemppiä noin ristiriitaisessa tilanteessa jaksamiseen. Epävarmuus on aina kaikkein raskainta... :hug:

Ja minulle voipi päivittää listaan
Mosmos..........kp1/29..................23v.........yk4(5)....... .....1.lapsi.
Tein eilen raskaustestinkin (nega, tietysti) ja siinä samalla huomasin tuhruvuodon alkaneen. Tänään aukesi hanat sitten kunnolla kipuineen päivineen, eli uutta yritystä vaan... Jotain hyvää sentään, sillä kierto on lyhentynyt muutamalla päivällä, ja on km:n tyhjennysvuodon jälkeen ollut tasan 29 päivää jo kolmessa kierrossa. Näin säännöllistä kiertoa ei taida olla monellakaan täällä, joten kai tästä pitäisi olla kiitollinen. Ja olenhan minä, se vain on harvemmin päällimmäisenä tunteessa alkukierrosta :/

Nyt mentiin myös sen rajan yli, että meille ei ainakaan tule vauvaa tämän kouluvuoden aikana. Toisaala ihan hyvä, sillä mua oli vähän mietityttänyt, että kuinka sekaisin mun opinnot menisi jos vauva tupsahtaisi kesken kouluvuoden (kun on jo yksi vuosi jäänyt aiemmin kesken, ja sitä yritän paikkailla tänä vuonna). Vauva tulee nyt sit aikaisintaan kesäkuussa, joten ainakin voin sitoutua kouluun täysillä.

Totesin muuten, että Pregcheckin raskaustestit on tuossa kadun toisella puolella Sokoksella saman hintaisia kuin netistä tilattuna, eikä tietenkään tule postimaksuja. Ensi viikolla siellä on lisäksi asiakasomistaja päivät, eli ostoksista pärähtää -15%. Taidankin hamstrata muutaman paketin testejä... Toivon vaan, että pystyn hoitamaan tämän hamstraamisen ilman että yksikään koulukaveri sattuu lähistölle :D
 
Täti suvaitsi saapua sitten viikon myöhässä. Nyt vain mietin, että onko tänään kp1 VAI 2/30-37 kun menkat alkoi klo 23 eilen illalla? Olin ollut jo nukkumassa, mutta kävin vain vessassa ja totesin vuodon alkaneen. Jos en olisi käynyt vessassa, niin olisin huomannut vasta tänään aamulla ja sitten olisi tämä päivä kp1. Mitä mieltä ootte? Vaikka tuskin se nyt on ihn päivän päälle.
 

Yhteistyössä