Kakskymppiset yrittäjät 2012

pahoittelut negan saaneille, onnea oviksen metsästäneille ja tsemppiä piinailijoille! :hug:


Mulla on ajatukset taas vähän negatiivisia. Tänään oikeasti ajattelin, että voipi olla, ettei me omaa lasta ikinä miehen kanssa saadakaan. En ollut ajatellut lainkaan sitä miehen onnettomuutta vaan automaattisesti olettanut, että vika on mussa.
Tässä miehen onnettomuudessahan se isku vatsaan tuli juurikin vehkeen yläpuolelle ja viilto vatsaan rintalastan alapuolelta juuri tuonne karvoitukseen saakka.. Ja ohutsuolta silloin poistettiin 0,5m juuri tuosta alavatsasta, vehkeen yläpuolelta...

voitte varmaan uskoa, että pakosti on sellanen fiilis, että turhaan tässä ollaan mua tutkittu ja clomeja syöty. Niin paska fiilis koko asiasta.. Uhkasin miehelle, että jos vika onkin miehessä ja syy siihen on tullut juuri siitä potkusta vatsaan niin varmasti käyn pieksemässä sen jätkän!


Joo, ja anopin kanssa välit aika tulehtuneet. oon kieltäytyny puhumasta sille, koska se piilottelee raskautta omalta 16v. pojaltaan.. mies käski sen tänään sanoa pikkuveljelle, tai mieheni itse myös pistää välit poikki äitiinsä. on niin väärin salailla raskautta kotona asuvalta pojalta. Pari vkoa laskettuun aikaan. Anoppi oli miehelleni painottanut, ettei tämä asia kuulu meille millään tavalla ja tämä on hänen päätöksensä.. No, saapi nähdä, niin eiköhän tämä teini muuta asumaan isälleen/meidän ylimääräiseen huoneeseen..
kieltäydyttiin menemästä anopin luo saunomaan ihan juuri tämän takia.. ärrrsyttää koko akka tällä hetkellä, että teki pahaa nähdä se vilaukselta tänään, kun toi meille jotakin kuvia..

Kp8 (?) ja jonkinmoisia tuntemuksia alavatsalla.. kasvavia folleja?
 
Sunflower11
Pamsku: Voi että tuommonenkin onnettomuus :( Toivottavasti siitä ei haittaa ole..
Ja voi että, ei anoppi aatellu kertoa ku vasta synnytyksen jälkeenkö? Eikö se aio pitää lasta vai mitä? (sori jos utelen liikaa).
Jaksuja!
Mun mieheltä oli vettä kiveksissä, tai epäiltiin kiertymistä mutta "vaan" vettä. Operoitu on kuitenkin.

Mulla on kamala olo.. huono ja veto pois.
Tissejä särkee ja mieskin sano et ois turvonneet. En vaan halua luulla liikoja.. :(

miwwille oikein iso halaus!:hug:
 
No voihan nyt Pamsku... Tuo on kyllä todella pimeetä toimintaa sun anopilta! :O Mutta, mutta palatakseni teihin, toivon todella että se onnettomuus ei vaikuttaisi teidän lasten saantiin! :( Mutta jos näin käy, soittele niin tulen auttamaan sen tyypin pieksemisessä! ;) :heart:

Sunflower: Hmm... Voihan se olla! :) Mikä dpo on menossa?
 
Onko jollain muulla kutinaa rinnoissa ennen menkkoja?

Mulla on nyt pari päivää kutissu ihan mielettömästi nännien ympäriltä. Kauhee homma olla raapimatta. Muistaisin, että on viimeks ollut näin jatkuvaa kutinaa, kun odotin esikkoa ja rinnat kasvo, ja tuli ekat raskausarvet... En usko olen mahdollisesta raskaudesta johtuvaa, kun pari pv sitten tein negatestin eikä muita oireita ole.
 
Viimeksi muokattu:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



LAUANTAI 15.9.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp49/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
memsie............kp31/27-37..........22v.........yk6.................2.lapsi

Kp 21-30


Nelistin............kp30/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp29/29..............23v........yk8(14)............2.lapsi
Sunflower11......kp28/24-28.........24v..........yk22............3. lapsi
murkku...........kp25/28-38............ 24v............yk3..............1.lapsi
AnnuLiisa.........kp23/27-30............25v.......... yk2..............1.lapsi

Kp 11->20


Taru_..............kp20/32-60..............21v.........yk5................1.lapsi
susupala..........kp19/37...............22v.........yk3..................1.lapsi
Grill................kp18/25-32.............22v........yk12.................1.lapsi
Niiu................kp17/30-34............25v............yk2..............1.lapsi
Amalia89..........kp14/46-160........22v.............yk14.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp14/29...............20v........yk8.................1.lapsi

Kp 1-10


Henkari............kp10/24..............23v.........yk6......... .....3.lapsi
Pamsku............kp9/17-52.........22v..............yk11.............1.lapsi
Henskuliini........kp7/??...............19v.............yk3................1.lapsi
Nuttis...............kp 7/30..............20v............yk2................1.lapsi
Anlii..................kp6/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei...........kp5/33-40.............24v.........yk3(9)..............1.lapsi
-es-................kp4/24-30............22v.......yk18.................1.lapsi
Mosmos..........kp3/30-32.............23v.........yk4(5)............1.lapsi
Leva................kp3/30................23v..............yk3.............1.lapsi
millinkäinen.....kp3/24-30.................22v..........yk7...............1.lapsi


Mukana menossa

Nemppis
Mojito
Helluunen
Ruska-
Punnabis
Lindu
thewholestory
nepulis
PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91
kurasaapas
Sachie



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



SUNNUNTAI 16.9.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp50/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
memsie............kp32/27-37..........22v.........yk6.................2.lapsi
Nelistin............kp31/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi

Kp 21-30


KyyneltenHymy..kp30/29..............23v........yk8(14)............2.lapsi
Sunflower11......kp29/24-28.........24v..........yk22............3. lapsi
murkku...........kp26/28-38............ 24v............yk3..............1.lapsi
AnnuLiisa.........kp24/27-30............25v.......... yk2..............1.lapsi
Taru_..............kp21/32-60..............21v.........yk5................1.lapsi

Kp 11->20


susupala..........kp20/37...............22v.........yk3..................1.lapsi
Grill................kp19/25-32.............22v........yk12.................1.lapsi
Niiu................kp18/30-34............25v............yk2..............1.lapsi
Amalia89..........kp15/46-160........22v.............yk14.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp15/29...............20v........yk8.................1.lapsi
Henkari............kp11/24..............23v.........yk6......... .....3.lapsi

Kp 1-10


Pamsku............kp10/17-52.........22v..............yk11.............1.lapsi
Henskuliini........kp8/??...............19v.............yk3................1.lapsi
Nuttis...............kp 8/30..............20v............yk2................1.lapsi
Anlii..................kp7/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei...........kp6/33-40.............24v.........yk3(9)..............1.lapsi
-es-................kp5/24-30............22v.......yk18.................1.lapsi
Mosmos..........kp4/30-32.............23v.........yk4(5)............1.lapsi
Leva................kp4/30................23v..............yk3.............1.lapsi
millinkäinen.....kp4/24-30.................22v..........yk7...............1.lapsi


Mukana menossa

Nemppis
Mojito
Helluunen
Ruska-
Punnabis
Lindu
thewholestory
nepulis
PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91
kurasaapas
Sachie



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Miramei Tänne kuuluu oireettomuutta, ovuloimattomuutta ja odottelua kierron loppumiseksi. Eli ei mitenkään hyvää. :/

Paino putoaa hiljokselleen ja uutta kiertoa odottelen alkavaksi. En tosiaan ole kirjoitellut, kun ketuttaa niin. :( Jospa tämä tästä etenis (taas).

Tsemppiä muille!
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 17.9.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp51/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
memsie............kp33/27-37..........22v.........yk6.................2.lapsi
Nelistin............kp32/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
Dreamer2...........kp32/28................20v............yk??.............1.lapsi

KyyneltenHymy..kp31/29..............23v........yk8(14)............2.lapsi

Kp 21-30


Sunflower11......kp30/24-28.........24v..........yk22............3. lapsi
murkku...........kp27/28-38............ 24v............yk3..............1.lapsi
AnnuLiisa.........kp25/27-30............25v.......... yk2..............1.lapsi
Taru_..............kp22/32-60..............21v.........yk5................1.lapsi
susupala..........kp21/37...............22v.........yk3..................1.lapsi

Kp 11->20


Grill................kp20/25-32.............22v........yk12.................1.lapsi
Niiu................kp19/30-34............25v............yk2..............1.lapsi
Amalia89..........kp16/46-160........22v.............yk14.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp16/29...............20v........yk8.................1.lapsi
Henkari............kp12/24..............23v.........yk6......... .....3.lapsi
Pamsku............kp11/17-52.........22v..............yk11.............1.lapsi

Kp 1-10


Henskuliini........kp9/??...............19v.............yk3................1.lapsi
Nuttis...............kp 9/30..............20v............yk2................1.lapsi
Anlii..................kp8/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei...........kp7/33-40.............24v.........yk3(9)..............1.lapsi
-es-................kp6/24-30............22v.......yk18.................1.lapsi
Mosmos..........kp5/30-32.............23v.........yk4(5)............1.lapsi
Leva................kp5/30................23v..............yk3.............1.lapsi
millinkäinen.....kp5/24-30.................22v..........yk7...............1.lapsi


Mukana menossa

Nemppis
Mojito
Helluunen
Ruska-
Punnabis
Lindu
thewholestory
nepulis
PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91
kurasaapas
Sachie



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä tätiä ootellaan kylään. Nyt on mielestäni dpo 15, ainakin 2 viikkoa sitten sunnuntaina olin kaksinkerroin, samalla lailla, kun viime kierrossa, kun olin edellisenä päivänä tikuttanut o-plussan. Menkkamaisia tuntemuksia on tänään ollut, ei kipuja, mutta hentoa juilimista. Ja lämmöt on tänään tipahtaneet, jotta sieltä jo ovelle kolkutellaan... positiivista tässä on se, että viimeks kierto oli 34 päivää, ja nyt on kp 33, että näyttäis vähän tasaantuneen. Mutta samaan aikaan mietin, että mikä tässäkin mättää, mättääkö mussa, mättääkö miehessä, vai ylipäätänsä huonoa tuuria. Kun ympärillä kaikki tuntuu sikiävän ekasta tai tokasta yk:sta (täällä tosielämässä). Vaikka eihän meilläkään oo kuin puoli vuotta takana. Mutta jotenkin se puoli vuottakin on jo sellainen ikävä rajapyykki, joka saa pelkäämään vuoden rajan ylitystä, sitten kahden jne. Vaikka miksi mä oikeasti noin pitkälle ajattelen? Nyt on vaan negatiiviset ja pessimistiset ajatukset taas vallanneet näiden harmaiden säiden myötä... että sellasta tänne :D
 
Hei kaikki!
Olen miettinyt tällaiseen keskusteluun lähtemistä nyt...
Ja uskaltauduin! Toivottavasti mukaanne mahtuu..
Olen siis 20-vuotias tyttö, joka on jo nuoren elämänsä haaveillut omasta pienoisesta ja nyt tilanne olisi sopiva.
On mies ja on työ ja asiat radallaan.
Jännäily alkoi viime keskiviikkona kun menkkojen alkamispvä oli, nyt 5pvää myöhässä eli toiveissa on,
mutta testit näyttänyt negaa, joten toivo välillä katoaa.
Koko elämäni kierto on ollut 28 joten tämä ihmetyttää...
Pitää huomenna testailla jos menkat ei ala...
Mites teidän tilanteenne?
Onko monia jännäämässä?
Plussatuulia kaikille!! :)
 
hopeakissa tsemppiä! On toki ikävää, ettet vielä raskautunut, vaan pikemminkin oot keveytynyt :) Se tarkottaa vaan uusia tilaisuuksia ja enemmän mahollisuuksia ;) Kyllä se siittä vielä! Että kun ittekin sais otettua itteeni niskasta kiinni ja yrittää pudottaa ylimääräkiloja poijes...

Ihana yllätys levalle! Määkin oon yrittäny miehelle vihjailla kipeistä hartioista ja jumittavasta selästä, mutta eipä hän oo ottanu neuvosta vaaria :p

memsielle jaksamisia! Noi on just niitä päiviä kun eniten rassaa menkkojen alkaminen tai alkamattomuus. Koeta rentoutua, sohvalle vaan viltin alle jonkun hyvän elokuvan pariin. Sitten ei koko ajan vaan aattele mahan tuntemuksia. Ja pääsee hetkeks pakoon tätä oikeeta elämää :)

Tervetuloa Dreamer! Kiva saada tänne samanikäisiä jännäilemään :wave:
 
Nuttis, mahtava idea :p vaan pakoilenpa kyttäämistä lähinnä hirmuisen menemisen ja touhuamisen kautta... silloin ei yleensä ehdi ajattelemaan ;) pahimpia hetkiä on nämä, kun pysähtyy sohvalle läppäri sylissä... ehkä jos sitten tänä iltana, kun palailen kakkostöistä, otan vaan rennosti sohvalla, kun esikko on koisimassa :) ...ja laitan miehen hieromaan hartioita ;) (krooninen hartiajumi :D)

Hopeakissalle onnea keveämmästä olemuksesta :)
 
Helou naiset!, pientä hiljaiseloa taitaa olla muillakin.. mikäs syysmasennut meihin on nyt iskenyt kaikkiin samanaikaisesti? Vai masentelenko täällä yksikseni?

Tervetuloa Dreamer, olkoon visiittisi lyhyt! :wave:

Mulla on huomenna se aukiolo tutkimus. Pelottaa ihan sairaasti! Mies onneksi tulee mukaan. Saahan siis mies tulla sinne tutkimushuoneeseen pitämään tassusta kiinni?
 
Pamsku Tuosta miehen mukanaolosta: En tiedä mikä on käytäntö just tuon toimenpiteen kanssa, mutta sanon vaan sen, että jos itse haluat miehen mukaan kannattaa sitä pyytää, vaikka lääkäri ensin pyytäisikin miestä odottamaan toisaalla. Jos esteenä on esim. hygieniasyyt, niin sitten asialle ei voi mitään, mutta monet lääkärit pyytävät miestä poistumaan ihan vain sen takia, kun sinä siinä makaat haarat levällään :D

Mullahan kävi niin, että kun lääkkeellisessä tyhjennyksessä kkm:n jälkeen tuli komplikaationa hurjaa verenvuotoa, käskettiin mies pois tutkimushuoneesta siksi aikaa kun lääkäri ronkki alapäästäni raskausmateriaalia. Se oli todella raaka tilanne, verta ja kudosta oli ihan hullun paljon ja mua sattui enemmän kuin koskaan mihinkään. Mulla laski verenpaine jo melko vaarallisesti ja olin muutenkin tosi heikossa jamassa. Se ei varmana olisi ollut mukavaa katseltavaa miehelle, mutta nyt jälkikäteen olen miettinyt, että toiste en miestä päästä rinnaltani, vaikka lääkäri kuinka pyytäisi. Mies voi seistä vierellä niin, ettei edes näe mitä selän takana tapahtuu, on vain vierellä tukena.

Itse asiassa meillä jopa alkuraskauden ultrassa, joka siis tehtiin alakautta, lääkäri yritti saada miehen pois huoneesta. En olisi ikinä suostunut siihen, ettei mies näe ensi kertaa omaa lastamme (vaikkakin pienenä harmaana länttinä näytöllä) vain siksi, että minulla oli paikat paljaana. Ihan kuin se ei olisi niitä ennen nähnyt (luulisi sen raskaudenkin todistavan, että on)! Ja luojan kiitos mies oli siinä vierellä, sillä kun lääkäri sanoi, ettei alkio vastaa viikkoja eikä sydän lyö, en olisi ikimaailmassa halunnut olla yksin :heart:
 
Pahoittelut ja jaksamisiaMiwwi!

Pamsku tsemppiä huomiselle! Kysyit tuolla blogisi puolella muiden kokemuksia tuosta tutkimuksesta ja mä vastaan nyt tänne..Eli ei ollut mies mukana, huoneessa oli tutkivan lääkärin lisäksi hoitaja, joka lähinnä piteli mun polvesta kiinni (varmaan et pysyis mahdollisimman paikoillaan) ja katto mun ilmettä ja kyseli vointia. Ja kyllähän se sattui, mutta ei missään nimessä niin paljon että olisi tuntunut ettei kestä enää. Kuitenkin tiesi et se on vaan lyhyt aika loppupeleissä. Se tuntui samalta kuin kovat vihlovat menkkakivut, ja se oli varmaan pahinta kun piti olla paikoillaan..Kuitenkin jos on menkkakipuja niin voi liikkua, mennä kippuraan tai hieroa vatsaa. Jokatapauksessa, se ei onneksi pitkään kestä :)

Onkos Sunflower vielä testannut?

Tervetuloa Dreamer!

mikäs syysmasennut meihin on nyt iskenyt kaikkiin samanaikaisesti? Vai masentelenko täällä yksikseni?

Et todellakaan ole yksin..täällä kp16 ja yllätys yllätys ei ovisplussaa, tai mitään sinne päinkään, ja tänään alkaa primo-kuuri et se siitä sitten. Taas..
 
Tervetuloa Dreamer! :wave: Ihan huippua saada samanikäsiä tänne :)

Täällä on yritys hyvä kymmenen, että piinaava odotus alkaa jälleen tuleeko täti käymään ensi kuussa. Mutta yrittäminen jatkuu :)

Tsemiä jokaiselle, toivottavasti tulis plussaa kaikille! :hug:
 
Tervetuloa Dreamer :)

Hierojalla käyty, ja voi pojat.. 50min meni ihan liian nopeasti. Jännäsin vähän, että kuinka kovakourainen hieroja on, kun ensimmäistä kertaa oli hierojana mies. Kun nousin pöydältä, niin meinasi mennä jalat alta. Oli vissiin "vähän" lihakset kireinä, kun ei meinannut osata enää kävelläkään. :D

Kattelen täs telkkarista "16 and pregnant"-ohjelmaa ja vähän meinaa mieli muuttua katkeraksi, kun siellä tilitetään, että kun ensimmäistä kertaa pupuilee niin tuli paksuksi. Eipä sillä, että haluaisin heidän tilalleen. Mieluiten kuitenkin niin, että oikeasti haluaa sitä ja että muutenkin elämä on kunnossa työn, parisuhteen, talon ja muun osalta. Silti pitää itteensä kiusata kaiken maailman Vauvan tarinoilla ja muilla :D

Katteleekos muut yleensä vastaavia ohjelmia? Esim. Synnytyssairaalaa?
 

Yhteistyössä