Kakskymppiset yrittäjät 2012

memsie Tosi inhottavaa tollanen.

Grill Täällä kans yks häähörhö, alustavasti ollaan häitä suunniteltu vuodelle 2014 :) Mies on sitä mieltä ollut aina, että ensin hommataan lapsi ja sitten vasta mennään naimisiin. Toivottavasti tärppää, että saan lapsen ensi vuonna ja häät 2014 :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 21.9.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp55/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Nelistin............kp36/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
Dreamer2...........kp36/28................20v............yk1.............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp35/29..............23v........yk8(14)............2.lapsi
murkku...........kp31/28-38............ 24v............yk3..............1.lapsi

Kp 21-30


AnnuLiisa.........kp29/27-30............25v.......... yk2..............1.lapsi
Taru_..............kp26/32-60..............21v.........yk5................1.lapsi
susupala..........kp25/37...............22v.........yk3..................1.lapsi
Grill................kp24/25-32.............22v........yk12.................1.lapsi
Niiu................kp23/30-34............25v............yk2..............1.lapsi

Kp 11->20


Amalia89..........kp20/46-160........22v.............yk14.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp20/29...............20v........yk8.................1.lapsi
Henkari............kp16/24..............23v.........yk6......... .....3.lapsi
Pamsku............kp15/17-52.........22v..............yk11.............1.lapsi
Henskuliini........kp14/??...............19v.............yk3................1.lapsi
Nuttis...............kp13/30..............20v............yk2................1.lapsi
Anlii..................kp12/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei...........kp11/33-40.............24v.........yk3(9)..............1.lapsi

Kp 1-10


-es-................kp9/24-30............22v.......yk18.................1.lapsi
Mosmos..........kp9/30-32.............23v.........yk4(5)............1.lapsi
Leva................kp9/30................23v..............yk3.............1.lapsi
millinkäinen.....kp9/24-30.................22v..........yk7...............1.lapsi
memsie............kp5/27-34..........22v.........yk7.................2.lapsi
Sunflower11......kp4/24-28.........24v..........yk23............3. lapsi

Mukana menossa

Nemppis
Mojito
Helluunen
Ruska-
Punnabis
Lindu
thewholestory
nepulis
PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91
kurasaapas
Sachie



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Just joo memsie! :O Tooodella kiva... Mä en varmaan kestäis tuollaista uutista keneltäkään kaveriltani romahtamatta!

Omaa... Aamusella käyty "hauskalla" matkalla Suomen Turkuun ja tyksiin. Mies jätti näytteen lääkärille (kävi muuten yllättävän nopeesti se siltä :O) ja sitten raahasin sen pika-shoppausreissulle. ;) Kotiin tultiin jo joskus tunti sitten. Nyt sitten vain tuskainen kolmen viikon odotus edessä. :ashamed:

Noh, onneksi tänään on kiva ilta tiedossa. Kaveri tulee kylään, tehdään hyvää ruokaa ja huolella valittua viiniä kyytipojaksi. Sitten ehkä vielä saunanlauteille suunnataan. :) Kiva tehdä kerrankin oikein huolella vähän erilaista ruokaa, mies kun ei meillä perusta mistään "erikoisesta".
 
Häähörhöistä puheenollen.. Mä bongailen erilaisia paikkoja, mitkä olisi ihania hääkuvauspaikkoja. Vaikka tosiaan meilläkään ei ole edes vuosi tiedossa. :D Tänään viimeksi olin ensimmäistä kertaa paikkakuntamme nähtävyyttä katsomassa ja meinasi ihan tippa tulla linssiin, kun oli niin kaunis paikka. (Saaressa sijaitseva vuori joka 60m korkea ja ympärillä pelkkää vettä).

Mietin itse omalle kohdalle, että miten reagoisin ystäväni raskausuutiseen. Nyt ei onneksi ole viimeaikoina tullut sellaisia uutisia, mutta yksi ystäväni on raskaana ja laskettuaika joulukuussa. Tiedän miten rankkaa hänellä on ollut. Lääkäri oli sanonut, että ystäväni ei tule saamaan lapsia ja raskaus olisi suorastaan ihme. Kuukausi myöhemmin tulikin plussa raskaustestiin. En voi olla kuin onnellinen hänen puolestaan. Ja jännäilen hänenkin puolesta tulevaa synnytystä. :)

Tulipas taas omanapaista tekstiä...
 
No niin, jos sitä taas ryhdistäytyisi ja lukisi/kommentoisi vähän..

Ensinnäkin suuret pahoittelut Sunflower! :( Onko sulla vielä monta luge-kiertoa jäljellä?

Miramei pahoittelut huonoista uutisista, mut kuten muutkin oli sanoneet niin onneksi asiat sentään etenee :)
Jos yhtään lohduttaa (noh, tuskin, mutta sanon kuitenkin) niin mä olisin tällä hetkellä iloinen jo siitä, jos kuulisin lääkärin suusta sanan inseminaatio. Tai ihan mitä vain muuta kuin tätä ainaista odottelua, oisin jo niin valmis vaikka mihin hoitoihin. Sen asian oon kuitenkin jo hyväksynyt et meille tuskin lasta luomuna tulee, ja se on ihan ok. Mut kun kokeiltas edes jotain..

Grill kiva lukea täällä vaihteeksi noita hääjuttujakin, sentään jotain iloisia puheenaiheita välillä täällä :) Ja vähän kiva, jos te pitäisittekin teidän häät jo parin-kolmen vuoden päästä, kuitenkin muistaakseni alunperin sä arvelit et 5-10 vuotta ois todennäköisempi aika. Mut eiköhän sun mies lämpene ajatukselle ja saat unelmahäät jo nopeammin!

Mies jätti näytteen lääkärille (kävi muuten yllättävän nopeesti se siltä ) ja sitten raahasin sen pika-shoppausreissulle.

Kuulostaa tismalleen samalta kuin meidän reissu silloin!

Omaa: vielä reilu viikko jäljellä tätä turhaakin turhempaa kiertoa..Ja lääkäri tj 2vk 6pv :headwall: Lisäksi töissä ollut aika huonoja päiviä ja sekös pistää ajattelemaan näitä, ketkä saavat olla lasten kanssa kotona..Ja et "pitäisköhän TEHDÄ kohta taas yksi lapsi ettei tarviis töihin mennä" :(

Voisikohan ystävällisesti joku pitkään yrittänyt plussata! Ja joo, pitäis toivoa plussaa kaikille ihan tasapuolisesti, mutta kyllä se nyt antais vähän eritavalla toivoa, jos joku yli vuoden yrittänyt nyt menis ja plussais..
 
Täällä ilmottautuu yks tuleva morsian lisää! ;) Meillähän häät saiis ensi kesänä. :heart:
Hirmuinen suunnittelu käynnissä, onneksi ne isommat hankinnat on tehty; kuten hääkirkko, juhlapaikka, morsiuspuku, bändi ja valokuvaaja.

Mirkku voi eii! Mutta yritä olla siellä positiivisin mielin. Mulla on alkanut iskostumaan jo se ajatus takaraivoon, että inssiin ollaan menossa ja paremmat fiilikset jo! :hug: Jaksuja sulle muru :heart:

Amalialle myös erityistsempit ja yritä olla laskematta päiviä lääkäriin! :)

Mulla vuotoa edelleen.. Ihan menkkamaista - myös tää päänsärky on ihan kamalaa..
Voiko tosiaan olla, että nyt kolmisen päivää vuotaneena ja johtopäätöksiä tekemällä meillä on käynnistynyt seuraava yk? Vai seurailenko mä vielä? Jomotteleekin ja pistävää kipua tuntuu juuri siinä kohdunsuulla... vatta turvonnut.
Jotenki inhottavaa nyt, ku ei tiedä.. puhetta oli, että yks taukokierto clomeista ja sitten yks kierto tuplilla ja sitte pistokset ja inssi..

muoks. tulipahan mieleen, että hoitsu sanoi, että jos vuoto jatkuu ja esiintyy kipuja ja turvotusta, voi kyseessä olla tulehdus. Kääk.
Oon ollut tosi väsyny nyt kolme päivää - lämmöt ei oo kyllä koholla, päinvastoin.


Mä hain mun nuorimmaisen koiran kanssa agilityyn. Käytiin hallintatestissä ja meidät valittiin monen sadan koiran joukosta 7:n koiran agilityryhmään! JIIHUU! :)
 
Viimeksi muokattu:
Nega testattu eilen aamulla.. Olihan se ihan odotettu eikä mitään oireita edelleenkään kumpaankaan suuntaan. Toisaalta pisimmän kierron mukaan tässä on vielä viikko odotteluakin : /

Täälläkin yksi hääintoilija, häät pitäisi olla ensi syksynä, mutta itselle iski epätoivo ettei saada haluamaamme kirkkoa enää varattua. Pitää ensi viikolla soitella ja varailla jo..

Pamskulle onnea agilitypaikan saamisesta! Itsekin harrastan molempien koirieni kanssa agilitya, tosin nyt olemme pitäneet kuukauden taukoa, kun en ole saanut itseäni treeneihin lähtemään.. Jos sitä ensi viikolla taas.

Paljon oli taas muilla murheita, halauksia ja voimia kaikille :hug:
 
Miramei mies vie ne vasta torstaina, joten kahden viikon päästä tiedetään sitten.. Mua kyllä jännittää se, millaiset tulokset sieltä tulee.
Saitteko tietää, kuinka paljon sitä vasta-ainetta miehesi simpoissa on?
 
jotain 35% eli juuttuvat toisiinsa. muuten oikeinkin hyvät simpat. siksi tuo inssi, että "pesevät" ne vasta-aineet pois. ja toivottavasti tuohon nyt päädytään kun tuo oli vasta sen yksityisen gynen ehdotus siitä mikä olisi paras vaihtoehto meille...
 
Kaikille tasapuolisesti tervehdys ja kovasti jaksuja näihin syksyn päiviin :hug:

Täällä myös yksi syysmasistelija... Oon kyllä täällä joka päivä käynyt lukaisemassa, mutta jotenkin en oo saanut aikaiseksi kirjoitella...

Itsellä kp 25 eikä ovulaatiotesteissä ole ollut merkkiäkään ovulaatiosta, joku haamuviiva vaan. Eli ilmeisesti tääkin kierto taas venyyy ja saapa nähdä ovuloinko ollenkaan : /

Ihanaa, että teillä on häitä tulossa! Kyllä meilläkin on häistä on koko ajan puhetta, ens vuonna tulisi 5 vuotta kihlauksesta niin olisihan se jo korkea aika mennäkin naimisiin :heart:
 
Pamsku joo yritetään :D Eikä tuo nyt enää niin paha oo kun alle kolme viikkoa johonkin mitä on odotettu kohta kolme kuukautta (eli sitä kun lääkärin on pakko keksiä mullekin jotain järkevämpää kuin pelkät clomit minimiannostuksella).
Niin ja tosi inhottavaa tuollainen kun ei ota selvää, et onko uusi kierto alkanut vai mikä on :/ Mut hyvä et oot saanut muuta ajateltavaa, nuo harrastukset koirien kanssa ja uusi kotikin kohta sisustettavana :)

Meillä on hääjutut ihan hyvällä mallilla siinä mielessä et jos hyvin suunniteltu on puoliksi tehty :D Nyt vaan pitää säästää rahaa et voi toteuttaa kaikki suunnitelmat, on tässä onneks se kaksi vuotta aikaa. Meillähän on tosiaan ihan eräs tietty päivä millon haluttas mennä naimisiin, et saa nyt nähdä miten käy jos ihme tapahtuu ja sitä tuleekin raskaaksi. Mun tuurilla jos mä ikinä lapsen saan niin laskettu aika on tyyliin just sinä päivänä mitä ollaan jo pitkään suunniteltu hääpäiväksi! Mut ei siinä, luonnollisesti ihan mielelläni tarvittaessa tuollaisen syyn takia häitä voisi vähän siirtääkin.

Muuten nyt täällä on aika monetkin hoitoja aloittelemassa, joten vois pientä gallupin tapausta heittää tähän väliin (saa toki kaikki vastata jos näistä asioista on jo ollut puhetta): Miten teidän miehet on suhtautuneet siihen et vauvaa ei välttämättä ilman hoitoja tule? Ja ootteko puhuneet, että miten pitkälle ootte valmiita menemään?
Meillä mies on jotenkin tosi reipas ja osaa kyllä nauttia elämästä ilman lastakin (ainakin vielä, ja siis kovasti kyllä haluaa lapsen). Välillä on pitänyt ihan kysyä et miten hän voi pysyä noin rauhallisena eikä masennu, ja että ajatteleeko hän vauva-juttuja päivittäin niinkuin minä. Kuulemma ajattelee ja tottakai harmittaa kun ympärillä kaikki muut saa lapsia, mut hän on ihan täysin vakuuttunut et kyllä me vielä lapsi saadaan joten ei kuulemma kannata masentua. Hieman kärsivällisempi ja optimistisempi tapaus siis kuin minä :D
Ollaan puhuttu hoidoista ja molemmat samoilla linjoilla et mennään vaikka läpi harmaan kiven, niin tärkeä tää asia on. Oon pari kertaa ottanut puheeksi jopa adoption, itse kuitenkin voisin sitäkin harkita, mut miehelle taas tämä ajatus on huomattavasti vieraampi kun on tosiaan niin varma et omakin lapsi joskus saadaan. Ja onhan se kaukainen ajatus mullekin, kuitenkin tässä on vielä muutama vuosi ennen kuin voisi edes ALOITTAA adoptioprosessin.
 
Viimeksi muokattu:
moikka, enpä oo ollu oikein puheliaalla päällä. tosiaan kävin siellä gynellä ultrattavana ja ens viikolla uusinta käynti vastaanotto ajan jälkeen.. galluppiin sen verran että ollaan kyllä puhuttu jatkosta ja mies haluaa lisätutkimuksiin, gyne tosiaan käski että se pitää olla tiedossa että mitä halutaan tehdä niin kirjoittelee sitten lähetettä. Mutta kun mä en oo enää niin varma siitä että haluanko minä niihin tutkimuksiin enää.. Ei meillä ole enää aikaa toisillemme jotta vois tuota asiaa viedä eteenpäin, ovulaatio ens viikolla mies seuraavat 9 pvä töissä. joten tähän kiertoon se raskaus ei ainakaan tule.. mies kärsii työuupumuksesta minä masennuksesta.. on siinäkin "hyvät" tulevat vanhemmat. joten päätin että jätän tänne aktiivisen kirjoittelun kun en oo sitä nyt hetkeen muutenkaan tehnyt.

plussa tuulia teille.
mut voi siirtää taustalle..
 
galluppiin meillä mies sanoi, että ei meillä mikään kiire sinänsä sitä lasta oo saatava. Häät tulossa ja olis sitten lisää mietittävää häiden alla jos raskaana siinä oltas. Ja jos niin onnellisesti kävis, niin aina niitä häitä voi siirtää - lapsensaantia en suostu siirtämään vaikka mikä olis! Ei siinä siis - kyllä mies sen lapsen haluaa ja on mittinyt, että mikä tässä mättää, kun sitä ei kuulu. Ollaan kyllä yritetty uskotella itsellemme ja toisillemme, että ehkä se inssi sitten auttaa meitä. Kunhan nyt saatais ensin ne simpat vietyä ja kuultais niiden tulokset. Minä niin toivon, että kyse olis vaan musta..

Mulla on hirmusen paha mieli ja olin eilen sopinu anopin kanssa, että meen sinne juttelemaan kahvikupposen ääreen.. Noh, mieheni veljen tyttöystävä on myös siellä, kun soitin anopille äskön. Ilmoitin, että olisin halunnu jutella, mutta en niin, että siellä on muita paikalla.. Samalla laitoin sille viestillä, että googlettaa simpukka kunhan joutaa. Olisin sen sivun sille halunnu näyttää.. Siellä on myös läheisille tietoa lapsettomuudesta ja miten kannattaa ja ei kannata toimia.

Oon kattonu koko päivän mtvltä 16 and pregnant ja miettinyt tätä vääryyttä. Miksi. Enkä kestä, kun telkkarista alkaa se suomalainen teiniäidit sarja.. Tässä ovat Teiniäidit - IL esittelee uuden sarjan päähenkilöt | Viihde | Iltalehti.fi HUOH!
 
es iso voimahalaus! :hug: Voi tehdä ihan hyvääkin ottaa vähän etäisyyttä tähän ja yrittää etsiä sitä yhteistä aikaa miehen kanssa ilman että miettii kiertopäiviä ja muita..Tänne voit aina käydä purkamassa tunteita, jos tuntuu et kirjoittaminen auttaa!

Pamsku älä kato tuollaisia ohjelmia :( Väärinhän tää on, nuo kakarat ei joudu KOSKAAN ikinä kokemaan sitä mitä itse käy läpi; voinko mä koskaan saada omaa lasta. Edes YHDEN jos saisin!
 
-es- halit sulle :hug:

Amalia joo ei pitäis kattoo, mut pitäähän sitä itteään jotenkin lisää vielä kiduttaa..

Ääääh,argh! Anoppi vastas mun viestiin (jossa pyysin vilkasemaan sen simpukka-sivuston), että "Minusta sinä nyt hätäilet, olette nuoria eikä mitään apukeinoja ole vielä yritetty" ???!!! Mitä ne clomit on? Ja olenko tosiaan hätäinen, kun olen vuoden miehen kanssa yrittänyt lasta tuloksetta? Voiko tuohon viestiin vastata mitään?
 
Tuossa taannoin päätin et jos nyt tässä kierrossa tule plussaa niin pistän omat vauva haaveet taka-alalle ja yritän luovuttaa munasoluja. Oon jo pitkään sitä pohtinut ku olen seuraillu monia lapsettomuudesta kärsivien blogeja ja tuli sellainen tunne et haluan auttaa. Omasta haavesta huolimatta. Mulla on jo kaks ihanaa lasta ja pystyn kyllä vielä odottaa sitä kolmatta jos sellanen meille joskus suodaan..
 
Ihan ensinnäkin, vau Henkari! Tuo on todella jalo ja kaunis teko! :heart: Siis ihan oikeasti. Minä ihan mykistyin täällä... :D

Voi Pamsku... : / Siihen viestiin en vastaisi mitään. Jos ei ymmärrä, niin sitten ei ymmärrä! Noista vauvaohjelmista... Noh, kyllä minä niitä katson aina välillä, ihmettelen ja hämmästelen. Ei se oikein ole, eikä tuota vääryyttä voi kai ikinä ymmärtää. Vaikka yritän ajatella, että meille annetaan se minkä jaksamme kantaa, nuo teiniäidit menee multa yli. Eihän ne tiedä mistään mitään (joo anteeksi, vähän kärjistetty ajatus) ja ovat lapsien ja raskauden kanssa pihalla kuin lumiukko! :stick:

Jaksamisia teille es! :hug:

Galluppi: Vielä muutama kuukausi sitten, mies jankkasi kovasti että kyllä me se lapsi ihan luonnollisesti saadaan. En tiedä herättikö tuo simppa-analyysi sen, sillä perjantaina se alkoi puhumaan kaikkea: "kyllähän se yksikin hyvä siittiö voi jo riittää, lääkärit osaa hommansa" ja "eikö niitä hoitojakin ole vaikka kuinka paljon erilaisia?". Minä sanoin että juu, keinoja löytyy vaikka kuinka ja toki osassa on hinnat ihan kohdillaan. Mies vain totesi että "sitten säästetään jos sellainen tarve tulee". Tiedän että mies ei halua adoptoida, minulle sekin vaihtoehto voisi sopia, mutta kunnioitan miehen mielipidettä.

Amalia: Muistat muuten ihan oikein tuo hääpäiväjutun! :D Ja kyllähän se mies on jo ajatukselle niin paljon lämmennyt, että uskallan ajatella häiden olevan melko todennäköisesti vuonna 2015. :) Pitänee ehkä keväällä (mikäli mies antaa luvan) soittaa siitä haluamastani hääpaikasta, että millaiset jonot sinne on. Paikka on kyllä sen verran erikoinen, että voisin ajatella ettei jonot kovin suuret ole. Ja kirkon kanssa en aio stressata. =)

Jos vielä vähän omaakin:
Mahtava päivä taas eilen... :headwall: Ensin minun oli lähes pakko mennä aamupäivällä "kiireapulaisena" töihin sellaiseen lasten touhutapahtumaan, johon minua on pyydetty jo aikaisemmin, mutta en halunnut mennä koska tiesin että siellä tulee vain paha mieli. Kuten kävi. Lapsia, lapsia, lapsia joka paikassa ja sanotaanko että 49% äideistä oli maha pystyssä!! Ja ihan kuin ei tuo riittäisi. Illalla käytiin miehen isän luona ja sitten se alkoi kännispäissään selittämään meille, että jättäkääs nyt tekin ne pillerit jo pois ja plaplaplaaaa... Ja vielä pariin otteeseen. Muuten oli kiva päivä!
 
Viimeksi muokattu:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



SUNNUNTAI 23.9.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp57/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Nelistin............kp38/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
Dreamer2...........kp38/28................20v............yk1.............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp37/29..............23v........yk8(14)............2.lapsi
murkku...........kp33/28-38............ 24v............yk3..............1.lapsi

Kp 21-30


maijac.............kp30/??..................23v..........yk1...............1.lapsi
Taru_..............kp28/32-60..............21v.........yk5................1.lapsi
susupala..........kp27/37...............22v.........yk3..................1.lapsi
Grill................kp26/25-32.............22v........yk12.................1.lapsi
Niiu................kp25/30-34............25v............yk2..............1.lapsi
Amalia89..........kp22/46-160........22v.............yk14.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp22/29...............20v........yk8.................1.lapsi

Kp 11->20


Henkari............kp18/24..............23v.........yk6......... .....3.lapsi
Pamsku............kp17/17-52.........22v..............yk11.............1.lapsi
Henskuliini........kp16/??...............19v.............yk3................1.lapsi
Nuttis...............kp15/30..............20v............yk2................1.lapsi
Anlii..................kp14/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei...........kp13/33-40.............24v.........yk3(9)..............1.lapsi
Mosmos..........kp11/30-32.............23v.........yk4(5)............1.lapsi
Leva................kp11/30................23v..............yk3.............1.lapsi
millinkäinen.....kp11/24-30.................22v..........yk7...............1.lapsi

Kp 1-10


memsie............kp7/27-34..........22v.........yk7.................2.lapsi
Sunflower11......kp6/24-28.........24v..........yk23............3. lapsi
AnnuLiisa.........kp3/27-30............25v.......... yk3..............1.lapsi

Mukana menossa

-es-
Nemppis
Mojito
Helluunen
Ruska-
Punnabis
Lindu
thewholestory
nepulis
PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91
kurasaapas
Sachie



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä