kakskymppisii äitejä turusta???

Alkuperäinen kirjoittaja HupuLupu:
Moi. Täällä on ollut aika hiljaista. En ole itsekkään pahemmin kerinnyt tietokoneen ääreen. Poika pitää äidin kiireisenä :) Mitäs muille kuuluu?
mones päivä sun poika on syntynyt? meil on varmaan ihan saman ikäset lapset... meillä kans tyttö pitää aina kiireisenä varsinki nytten, ku harjottelee kovin kävelee ilman tukee..
 
moikka... meillä oli kone huollossa, ni en oo päässyt käymään! Meille kovin koitetaan vasta päästä ryömimällä eteenpäin :)

Meinaatteks te laittaa lapsenne päiväkotiin tai muuhun hoitopaikkaan jossain vaiheessa?
 
Äippä 87 Meiän poika on syntynyt 22.4, elikkäs nyt sunnuntaina tulee mittariin tasan 11kk :) Meilläkin poju kävelee tukien ja tukia pitkin, ei varmaan täälläkään kauaa mee ko lähtee köpöttelemään. Vaikka vielä ei olisi kiirekään oppia =)

Mun olis näillä näkymin tarkoitus mennä syyskuussa takaisin töihin ja ollaan perhepäivähoitajalle laittamassa.
 
Mustakin tuntuu pahalta laittaa poika hoitoon. Niin mielelläni jäisin vielä kotiin!

Harrastatteko te lapsen/lasten kanssa jotain? Me käydään pojun kanssa pari kertaa viikossa perhekahvilassa. Pojulle on leikkiseuraa =) Aika vähän kuitenkin nuoriin äiteihin oon siellä törmännyt. Harrastettiin myös sellaista vauva tanssia kun poika oli pienempi. Se oli ihan jees. Muskari on käynyt monta kertaa mielessä, mutta ei ole tullut lähdettyä. Tänään perhekahvilassa olisi muskaria ollut, mutta ei keritty siihen, koska poika nukkuu juuri silloin päikkäreitä! :D
 
Moi! Meidän elämään kuuluu ihan ookoota tällä hetkellä. Mies ku lähti nyt tammikuussa inttiin (on lykänny sitä kolme vuotta) ni vähän ollu pientä totuttelemista tähän yksinhuoltajan arkeen. Asiaa ei ole helpottanut se, et koko ajan on nyt ollu toinen lapsista kipeenä. Kuopus nyt suurimmaks osaksi, mut oli tolla esikoisellaki just oksennustauti ja jotain flunssan tapasta. Tuntuu et me ollaan nyt tän vuoden puolella käyty jo läpi kaikki maholliset ja mahottomat taudit :S
Me ei harrasteta mitään tällä hetkellä. Kovin kiinnostais mennä johonki äiti-lapsijuttuun, mut tuntuu et siel on jo niin tiiviit piirit ettei kauheesti huvita mennä yksin notkumaan mihinkään. Kävin mä kerran ton esikoisen kanssa jossain kerhossa, mut siel oli sit muut vähän jo vanhempia ja muutenki oli aika orpo olo siel ni en oo jaksanu mennä uudestaan. Siinä sit vaikutti sekin, et kuopus synty sit siitä parin viikon päästä ni unohtu oikeestaan koko homma.
 
Mäkin jäisin mielelläni vielä tytön kanssa kotiin. Me ei harrasteta kans mitään, mua kyl huvittais mennä johonki, mut tuntuu et sit jos menee johonki, ni siel on sit just ne kaikki muut äidit niin pal vanhempii, et jää vähän ulkopuoliseks :(
 
Meillä tyttö menee ens kuussa perhepäivähoitoon on sillon reilu 11kk. Tuntuu kans vähän pahalta laittaa niin pieni hoitoon mut saapahan sit kavereita ku tuntuu välillä et se tylsistyy täällä kotona ku ei oo kavereita.. me käydään tytön kanssa kerran viikossa vauvauinnissa, muita yhteisiä harrastuksia ei oo.
 
Meillä poika otti eilen pari askelta ilman tukea =) Pitäisi varata aika 1 vuotis kuvaukseen..tietääkö joku teistä jonkun hyvän valokuvaamon??
jaahas..poju heräilee päikkäreiltä.. :wave: palailen taas paremmalla ajalla.
 
Moikka!
Saako liittyä seuraan, vai olenko liian vanha? :LOL: Kauheeta että voin edes ajatella noin.....heh hee.
Elikkäs olen 25-vuotias (tänä vuonna kyllä jo 26) turkulainen äiti ja kotona on myös Viljami 6,5kk. Itse olen kanssa ajtellut että johonkin äiti-lapsi juttuun olisi kiva mennä, mutta mulla on sama ongelma Ittulilla, eli ei huvita mennä yksin. oon muutenkin vähän huono lähtemään yksin mihinkään. Joten jos joku innostuu johonkin lähtemään, niin musta saa kyllä seuralaisen. (Kunhan ensin selätän tän flunssan)
Mä joudun valitettavasti laittaa lapsen hoitoon jo 11 kuukautisena, ei auta, pakko mennä töihin kun ei muuten rahat riitä. =( Onneksi voidaan miehen kanssa tehdä töitä ristiin, niin että lapsi joutuu olemaan vain puolipäivähoidossa.
Ei kai nyt muuta, jos huolitte tänne näin "vanhan" mukaan, niin ensi kerralla lisää. =)
 
Moi! Piti ihan rekisteröityä tänne kun löysin tämän ketjun =) . Olen siis 21 v ja Turusta ja mulla on ihan just 1v täyttävä poika. Äitikavereita ei oikein ole, niin kaipaisin päivisin vähän enemmän tekemistä ja juttuseuraa ja poikakin tykkää hirveästi muista lapsista. Eli oltaisiin mielellään mukana tapaamisessa jos sellainen tulee. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja garol:
Moikka!
Saako liittyä seuraan, vai olenko liian vanha? :LOL: Kauheeta että voin edes ajatella noin.....heh hee.
Elikkäs olen 25-vuotias (tänä vuonna kyllä jo 26) turkulainen äiti ja kotona on myös Viljami 6,5kk. Itse olen kanssa ajtellut että johonkin äiti-lapsi juttuun olisi kiva mennä, mutta mulla on sama ongelma Ittulilla, eli ei huvita mennä yksin. oon muutenkin vähän huono lähtemään yksin mihinkään. Joten jos joku innostuu johonkin lähtemään, niin musta saa kyllä seuralaisen. (Kunhan ensin selätän tän flunssan)
Mä joudun valitettavasti laittaa lapsen hoitoon jo 11 kuukautisena, ei auta, pakko mennä töihin kun ei muuten rahat riitä. =( Onneksi voidaan miehen kanssa tehdä töitä ristiin, niin että lapsi joutuu olemaan vain puolipäivähoidossa.
Ei kai nyt muuta, jos huolitte tänne näin "vanhan" mukaan, niin ensi kerralla lisää. =)
Mä oon ihan vanha :) heinäkuussa 27v. Turkulaisia ollaan.
Poika on myöskin Viljami, 3½ vuotias :D
En oo mukaan tuppautumassa mutta oli vaan kiva törmätä toiseenkin Viljamin äitiin :D
 
Voisko tänne pinoon tulla tämmönen 26v heinäkuussa tulee 27v mittariin.Lapsia meillä on 4 ja he ovat 4v,3v,2v ja 1v sekä masussa kasvaa viides ja la on 14.11.2009.Me asutaan Vaalassa päin ja ois kiva saada uusia tuttavia täältä turusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:
Voisko tänne pinoon tulla tämmönen 26v heinäkuussa tulee 27v mittariin.Lapsia meillä on 4 ja he ovat 4v,3v,2v ja 1v sekä masussa kasvaa viides ja la on 14.11.2009.Me asutaan Vaalassa päin ja ois kiva saada uusia tuttavia täältä turusta.
Me asutaan radan toisella puolella :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:
Voisko tänne pinoon tulla tämmönen 26v heinäkuussa tulee 27v mittariin.Lapsia meillä on 4 ja he ovat 4v,3v,2v ja 1v sekä masussa kasvaa viides ja la on 14.11.2009.Me asutaan Vaalassa päin ja ois kiva saada uusia tuttavia täältä turusta.
Me asutaan radan toisella puolella :D

Ai jaa..no ois kiva joskus tavata teidät..mä oon huomenna tulossa varissuolle kun on äitiysneuvola tossa klo 13.00 aikaan..nyt on mentävä suihkuun ja sitte viel koittaa syödä jotain.

 
Kiva et tänne on tullut porukkaa :) ja Kaeru, meillä onkin aika samanikäiset pojat :D ja minäkin 21v. Olisi tosiaan kiva saada uusia tuttavia. Missä päin turkua tapaaminen kannattaisi järjestää? onko ehdotuksia?
 

Yhteistyössä