kakskymppisii äitejä turusta???

taaperotx5 Onnea pojasta :flower: Hän on tosi suloinen =) Ja kiva et arki on lähteny hyvin käyntiin. Oliko teillä muut lapset aluksi mustasukkaisia uudesta tulokkaasta, miten ovat ottaneet hänet vastaan?

Tuntuu et tää raskaus aika menee ihan siivillä...hyvä vaan :)

HupuLupu ja Tico rv 29+6
 
Nostelen :attn:

Niinuska Sulla ei enää montaa päivää oo jäljellä, ellet oo jo jakaantunu =) ?

Olis kyl kiva joku päivä tavata:) taaperotx5:n kanssa ollaanki kerran nähty, sulla oli muistaakseni melkeen samanikäinen poika ko meidän esikoinen(04/08)?

Mulla menossa rv 34, ei oo hirveesti enää odotusta jäljellä täälläkään<3
 
taaperotx5 Missä sitä sit olis hyvä paikka nähdä? Onko sulla isompiki poika mukana, jos vaikka johonki leikkipuistoon oltais suunnattu? Laukkavuorella on muistaakseni ainaki aidattu leikkipuisto...vai onko sulla jotain ehdotuksia??

Tiida Tervetuloa mukaan =)
 
HupuLupu Kyllä mä Juhonki otan mukaan.Pakko kysyy että missä on tuo laukkavuori??Jos vaikka tavattas ensi siinä itäkeskuksen luona ja käveltäs siitä johkin puistoon..kait siinäki jossain lähel joku puisto tai joku vastaavanlainen paikka on.
 
taaperotx5 Laukkavuori on heti pääskyvuoren jälkeen, itäharjun prismaa vastapäätä oleva alue. Mut kyllä mulle sopii et itiksen alla nähdään, onhan täälläkin leikkipuistoja. Sopiiko sulle keskiviikkona?
 
hupulupu harmi kun tuli nukuttuu pommiin vaikka klo oli herättämässä 7.00 mut kukaa ei siihe herännyt.Ja kun on niin kylmäkin niin en vauvan kaa viittiny enää sit lähtee tonne ulos.Katotaa joku toinen kerta ja vähän myöhemmin että keritään ja ettei ois näin kylmä.
 
taaperotx5 Me oltiin pojan kanssa 10 aikaan siinä kahvilan edessä, mut jatkettiin siitä sit kaupoille. Hiukan aavistelinki ettet varmaan ilmaannu paikalle, ko aamusta oli tosiaan kylmä ja sulla vaikutti olevan aika kiire aikataulu.
Mulle puhkes ihan kulman takaa flunssa, joten ihan hyvä ettei menty ulkoilemaan! Joku toinen päivä sitten.
 

Yhteistyössä