Kaksospoikien nimet viimeinkin päätetty. Kertokaa huvikseen rehellisiä mielipiteitä nimistä?

  • Viestiketjun aloittaja Iltaa
  • Ensimmäinen viesti
vvvv
Alkuperäinen kirjoittaja eivät ole keksittyjä;28059475:
Mitja ja Niila ovat molemmat vanhoja nimiä, eivät mitään keksittyjä! Niila on kutsumanimi Nikolauksesta ja Mitja taas Dimitristä tai Demetriuksesta, eli suomalaisia nimet eivät ole. Ovat kuitenkin kieliasultaan sellaisia, että taipuvat suomalaiseen suuhun. Mukavat nimet!
Niila on lappalainen nimi.
 
"kuume"
Kuulemma voi kiistellä, mutta juu, jatkaisinpa minäkin vielä harkitsemista...

Juuri noilla väen vängällä väännetyissä nimissä on mielikuvissani jonkinlaisen lähiöhäirikön tms. hemmotellun pullamössö mulle tänne kaikki heti epelin kaiku, kuten Suvinoissa, Jeminoissa jne... Varsinkin kun lapsukaisia on siunaantunut noin monta, veikkaisin kaikkien lasten nimien perusteella aloittajaksi alle 30 v. työtöntä äitiä ja useampaa eri isää Helsingin Jakomäestä.
 
Voi hyvät hykkyrät mitä kommentteja. Jos kaikki ei halua antaa lapsille perusnimiä kuten Annaa, Ainoa, Kallea tai Villeä, niin on automaattisesti hylkiöäiti, erikoisuudentavoittelija Jakiksesta :D

Mä tykkään kans enemmän Mitjasta kuin Niilasta, mutta kivat, vähän erikoisemmat nimet kaikilla lapsillanne :)
 
"AaPee"
[QUOTE="kuume";28061231]Kuulemma voi kiistellä, mutta juu, jatkaisinpa minäkin vielä harkitsemista...

Juuri noilla väen vängällä väännetyissä nimissä on mielikuvissani jonkinlaisen lähiöhäirikön tms. hemmotellun pullamössö mulle tänne kaikki heti epelin kaiku, kuten Suvinoissa, Jeminoissa jne... Varsinkin kun lapsukaisia on siunaantunut noin monta, veikkaisin kaikkien lasten nimien perusteella aloittajaksi alle 30 v. työtöntä äitiä ja useampaa eri isää Helsingin Jakomäestä.[/QUOTE]

Väärin meni. Löytyy amk paperit, kaikilla lapsilla on sama isä, eikä asuta H:n jakomäessä, vaan Pohjois-Suomessa omakotitalossa.
 
"AaPee"
[QUOTE="AaPee";28063694]Väärin meni. Löytyy amk paperit, kaikilla lapsilla on sama isä, eikä asuta H:n jakomäessä, vaan Pohjois-Suomessa omakotitalossa.[/QUOTE]

Siis Pohjois-Pohjanmaalla.
 
ma aa
Minä tunnen kaksi aikuista Mitjaa ja yhden Petjan, enkä voi ymmärtää mitä haittaa näistä nimistä nyt kantajilleen olisi ollut???

Niila on minusta hieno nimi, mutta Mitjasta en henk.koht tykkää yhtään. Kauniit toiset nimet.
 

Yhteistyössä