Kaksplussan testisivusto avattu

Herra Majuri
Mua kyllä risoo tämä ylenmääräinen valittaminen ylläpidolle. Sivusto on yhä beta, joten ei voida olettaa sen toimivan täydellisesti. Toisekseen, tuli tästä lopulta millainen hyvänsä, niin kaikki eivät silloinkaan ole tyytyväisiä, vaikka yp ottaisi asiakseen korjata jokaisen moitteen (hyvä esim. on tuo taustaväri, joka nähtävästi jossain vaiheessa oli ruudullinen -> siitä sai migreenin, ja kun se nyt on punamusta, niin siitäkin saa migreenin). Kolmannekseen, me käytämme tätä ilmaiseksi, joten...?

No, onhan toimiva nettisaitti myös lehden arvostusta nostava, ja päinvastoin. Mutta siltikin, ym. kohdat ovat mielestäni ne tärkeimmät, joiden vuoksi tämän kirjoitin.
Tästä ei toimivaa saa :vampire::attn:
 
"mä"
Miksi ap-merkkiä ei voi enää käyttää vaikka muita rekisteröityjä nimimerkkejä voi? Tuon pitäisi olla vapaasti käytettävissä eikä sitä saisi antaa kenellekään yksityiselle henkilölle!
 
Herra Majuri
[QUOTE="mä";22022052]Miksi ap-merkkiä ei voi enää käyttää vaikka muita rekisteröityjä nimimerkkejä voi? Tuon pitäisi olla vapaasti käytettävissä eikä sitä saisi antaa kenellekään yksityiselle henkilölle![/QUOTE]

Tässä palstasoftassa on isompiakin ongelmia, kuin tuo ap narinas aihe :mad:
 
"mie"
[QUOTE="mä";22022052]Miksi ap-merkkiä ei voi enää käyttää vaikka muita rekisteröityjä nimimerkkejä voi? Tuon pitäisi olla vapaasti käytettävissä eikä sitä saisi antaa kenellekään yksityiselle henkilölle![/QUOTE]

Nostan!!!!
 
Meinaatteko joskus saada tuon haun toimimaan? Tosi turhauttava yrittää käyttää tätä kun ketjut joita on lukenut, saati sitten aloittanut, häviävät johonkin arkistonne syövereihin. Sivusto käy edelleen niin hitaalla ettei kukaan jaksa alkaa selata jokaista välilehteä josko sieltä jotain eilisiä ketjuja löytyisi.

Mitä ylläpito yleensäkään on tehnyt tässä viime viikot kun tuntuu ettei mitään sivustolla tapahdu, kukaan ei vastaa kysymyksiin tässä ketjussa ja meininki on käyttäjiä kohtaan kaikin puolin sellaista 'haista paska' touhua. Tällaiseksiko tämä nyt jää, kohta häviää beta-merkki ja sitten pitää viimeistään alkaa metsästää uutta saittia? Oletteko pistäneet merkille paljonko käyttäjiä on kadonnut? Helpompaa ylläpidolle kun on hiljaisempaa vai?
 
Herra Majuri
Meinaatteko joskus saada tuon haun toimimaan? Tosi turhauttava yrittää käyttää tätä kun ketjut joita on lukenut, saati sitten aloittanut, häviävät johonkin arkistonne syövereihin. Sivusto käy edelleen niin hitaalla ettei kukaan jaksa alkaa selata jokaista välilehteä josko sieltä jotain eilisiä ketjuja löytyisi.

Mitä ylläpito yleensäkään on tehnyt tässä viime viikot kun tuntuu ettei mitään sivustolla tapahdu, kukaan ei vastaa kysymyksiin tässä ketjussa ja meininki on käyttäjiä kohtaan kaikin puolin sellaista 'haista paska' touhua. Tällaiseksiko tämä nyt jää, kohta häviää beta-merkki ja sitten pitää viimeistään alkaa metsästää uutta saittia? Oletteko pistäneet merkille paljonko käyttäjiä on kadonnut? Helpompaa ylläpidolle kun on hiljaisempaa vai?
Taitaa olla niin, ettei ylläpidolla ole aikomustakaan tehdä tästä parempaa, ovat tekevinään vaan ja nostavat tekemättömästä työstä palkkaansa.
 
Joo tää on nähty. Ei kiinnosta perehtyä monimutkasiin profiileihin ja miettiä mihin pitää laittaa rasti ja mistä ottaa pois, ja tää on hiljentyny aivan helkkaristi ja edelleen todella hidas. Vanhoja juttuja ei löydä mitä haluais ja jotenki tää on vaan sieltä mihin aurinko ei paista. Muutama kämmi on tullut ton TYKKÄÄ-nappulan ansiosta kännykän kosketusnäytöllä, ei kiitos.

Mut olihan se kivaa niin kauan kun sitä kesti. hali kaikille :wave:
 
"vieras"
[QUOTE="mä";22022052]Miksi ap-merkkiä ei voi enää käyttää vaikka muita rekisteröityjä nimimerkkejä voi? Tuon pitäisi olla vapaasti käytettävissä eikä sitä saisi antaa kenellekään yksityiselle henkilölle![/QUOTE]

Niinpä!!
 
Mun on pakko sanoa parin viikon jälkeen, etten pidä uudesta palstasta paitsi nykyinen taustakuva on hienon värinen. Mielestäni jotenkin syntinen, joten voi jokainen päätellä sopiiko se kaksplussan väriksi vai ei...

Oli kivaa ku sai koristella omaa profiilia ennen enemmän, nyt ei saa laittaa liikkuvia kuvia :(

haku on yhä yhtä perseestä kuin ennenkin, eikö sitä sais samaksi kuin oli vuonna 2006 palstalla?

kaveri ja facebook-hommat palstalla täysin turhia ja epäolennaisia.

tämä mustalistakin siinä mielessä paska, että itse haluan estää vain yksityisviestien lähettämisen minulle yhdeltä tyypiltä, en sitä etten näe sen viestejä.

Jopa suomi24 houkuttelee enempi ja olenkin jonkun verran enemmän siellä oleskellut kuin täällä, lähinnä vain olen utelias kuinka paska on lopullinen versio palstasta.
 
"vieras"
Joo tää on nähty. Ei kiinnosta perehtyä monimutkasiin profiileihin ja miettiä mihin pitää laittaa rasti ja mistä ottaa pois, ja tää on hiljentyny aivan helkkaristi ja edelleen todella hidas. Vanhoja juttuja ei löydä mitä haluais ja jotenki tää on vaan sieltä mihin aurinko ei paista. Muutama kämmi on tullut ton TYKKÄÄ-nappulan ansiosta kännykän kosketusnäytöllä, ei kiitos.

Mut olihan se kivaa niin kauan kun sitä kesti. hali kaikille :wave:
Jep,vanha palsta oli miljoona kertaa parempi kuin tämä !!
 
=)
Mun mielestä tätä keskustelualuetta vois ihan hyvin vielä kaventaa lisää. Mahtuis kolmas rivi mainoksia tohon viereen. =) Ne on niin kivoja.
Ja noi kirjekuoret on niiiiiiiiin kivoi väriläikkii et niitä vois vähä isontaa ja laittaa värejä lisää. Niitähän vois olla violetteina ja neonvihreinä ja vaikka minä kivoina väreinä.
Vastauspainikkeita on kans niin vähä sivuilla et niitä vois lisäillä vaikka sellasina kivanvärisinä laatikoina. Oisko neonpinkki mitään? (Ihan räikeän pinkkiä kun ei taida sivuilta vielä löytyä)
Eikä se nyt oo tärkeetä että löytääkö omat keskustelunsa. Ainahan voi alottaa uuden? Jos tääl siis keskustella muka yrittää.
 
Heeeei! Nyt avatut keskustelut näkyvät ei-boldattuina! Hyvähyvä :) Ja haullakin löytyi omia viestejä jo 6.9.10 saakka, mutta uudemmat pysyvät edelleen piilossa.

Ja linkit avautuvat nyt uuteen välilehteen. Ainakin omasta puolestani kiitän ylläpitoa :flower: =)
 
Viimeksi muokattu:
Heeeei! Nyt avatut keskustelut näkyvät ei-boldattuina! Hyvähyvä :) Ja haullakin löytyi omia viestejä jo 6.9.10 saakka, mutta uudemmat pysyvät edelleen piilossa.

Ja linkit avautuvat nyt uuteen välilehteen. Ainakin omasta puolestani kiitän ylläpitoa :flower: =)
Mulla ketjut muuttuvat boldatuiksi heti kun niihin ilmestyy uusia viestejä, eli ei paljon lohduta. MIksei se voi pysyä eri näköisenä? Ei kaikkia keskusteluja voi joutua merkkaamaan sillä hiton vihreällä nuolella, joitain voi haluta vain seurata. Miksei vain se kirjekuori voi muuttaa väriä mutta otsikko pysyä normitekstinä avaamisen jälkeen jos uusia viestejä tulee?

Ja haku vaihtelee mulla ainakin päivästä riippuen mitä se sattuu näyttämään. Mitä ihmettä te sille oikein teette että se noin sekoilee? Linkkien avautuminen omaan lehteensä on ensimmäinen kunnon plussa. Voisitteko pliis yrittää saada sivun myös päivittymään ilman refreshin jatkuvaa rämppäämistä? Miten voi olla että vanhalla, niin huonossa kunnossa olevalla sivulla hommat toimi mutta uudella hienolla ei, ei niin millään?
 

Yhteistyössä