Kaksplussan testisivusto avattu

"vieras"
Virheilmoitus

* Tämä käyttäjänimi on jo rekisteröity. Jos olet ap, ole hyvä ja kirjaudu sisään.



Miksi harmaana ei voi käyttää enää ap "nikkiä" mutta vieras "nikki" käy vaikka sekin on rekisteröity mustaksi?
 
Edelleen olen ihan pihalla noista kirjekuorista. Ne näyttää ihan mitä sattuu sekä punainen/sininen väriyhdistelmä niissä on järkyttävä. Ei niihin kirjekuoriin voi yhtään luottaa enkä tajua mikä idea niissä on vaikka ohjeesta kyllä luin mitä niiden pitäisi tarkoittaa, mutta mun koneella (eikä toisen ihmisen koneella) ne kerro kyllä yhtään mitään.
 
Kovasti kaipailtaisiin edelleen sitä että lainauksissa näkyisi vaikka edes kaksi tekstiä yhden sijaan, menee tosi usein ihan ohi koko pointti kun alkuperäinen viesti katoaa. Kuka niistä nuolista jaksaa muka taaksepäin kelailla mihin kukakin lainauksensa tarkoittaa.
 
Edelleen olen ihan pihalla noista kirjekuorista. Ne näyttää ihan mitä sattuu sekä punainen/sininen väriyhdistelmä niissä on järkyttävä. Ei niihin kirjekuoriin voi yhtään luottaa enkä tajua mikä idea niissä on vaikka ohjeesta kyllä luin mitä niiden pitäisi tarkoittaa, mutta mun koneella (eikä toisen ihmisen koneella) ne kerro kyllä yhtään mitään.
Värin aika karmeat, mutta funktio selkeä

- tummanpunainen = suosittu aihe, lukemattomia viestejä
- haaleapunainen = suosittu aihe, olet lukenut uusimman viestin
- tummansininen = lukemattomia viestejä
- haaleasininen = olet lukenut ketjun, ei uusia viestejä

Mutta minusta pelkkä tumma ja haalea sininen riittäisivät. Punaiset on ihan turhia, näkeehän jokainen itsekin viestimäärästä mikä ketju on suosittu.
 
[QUOTE="Halikatti";22047304]Hei nyt fontti takaisin isommaksi otsikoissa!!!! Vaikeuttaa selaamista kun ei näy kunnolla tekstit.[/QUOTE]

No ei todellakaan! Hommaa tiimarit niin ei toisten tarvitse kärsiä.
 
Eikö ylläpidolla ole todellakaan sen vertaa selkärankaa että vastaisi sivuston käyttäjille (joista voisin olettaa että ne mainostulotkin jossain määrin riippuu) kysymyksiin joita on esitetty koskien tätä hienosti toteutettua uudistusta?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Ylläpito;21980167:
Hei, kaikki palaute jota mm. tässä ketjussa on annettu, on luettu ja korjauksia tehdään. Kaikkiin palautteisiin ei valitettavasti vaan ehditä vastaamaan yksitellen.
07.09.10 14:44

Tuolloin ylläpito viimeksi kirjoittanut tässä ketjussa.
Ja tuolla tutulla perusviestillään :whistle:
 
[QUOTE="vieras";22062436]07.09.10 14:44

Tuolloin ylläpito viimeksi kirjoittanut tässä ketjussa.
Ja tuolla tutulla perusviestillään :whistle:[/QUOTE]

Jep jep. Ja tuolloinkin olisi jo voinut sanoa että ei me kyllä mitään noista palautteista aiota tosissaan ottaa eikä mitään korjauksia tehdä, kunhan naamakirjassa roikutaan työaika ja nostetaan palkkaa?
 

Yhteistyössä