Kaksplussan testisivusto avattu

Kaksplus.fi:n beta- eli testisivusto on nyt avattu.

Kaksplus.fi uudistuu pian ja nyt testaamme nyt sivustoa teidän kanssanne.

Miksi palsta sitten uudistuu? Kuten olette varmaan huomanneet, saitti takkuilee välillä ja jopa kaatuilee. Uudistuksella pyritään entistä parempaan ja sutjakampaan palstaan, ja tuomme samalla keskusteluun uusia työkaluja huviksi ja hyödyksi, joita voi halutessaan ottaa käyttöön tai jatkaa vanhaan tapaan.

Koska testisaitti on nimensä mukaisesti keskeneräinen, ilmenee sivustolla varmasti pieniä vikoja. Halusimme kuitenkin avata sen jo testivaiheessa, jotta voidaan yhdessä rakentaa siitä toimiva =)

Jos saat virheilmoituksen, kerrothan meille mitä tapahtui niin saamme toiminnon korjattua. Meitä auttaa kovasti, jos kerrot sanatarkasti, mitä virheilmoituksessa luki.

t. Ylläpito

Lue ohjeita uusien toimintojen käyttämiseen täältä.


Kirjautumisongelmat, ongelmat hausssa ja omien viestien haussa:
lue tämä
 
Viimeksi muokattu:
Ylläpito vois jossain ilmoittaa, että nykyään sisäänkirjautuminen tapahtuu nimimerkillä, ei niin kuin ennen, kun nimimerkki ja käyttäjätunnus olivat erilaisia, jos oli jossain vaiheessa vaihtanut nimimerkkia.

Tuolla yläreunassa Kirjaudu ulos-linkki ja Facebook Connect -nappula menevät päällekäin.
 
omituista
Mulla ei ainakaan päivity tuo sivu itsekseen kuten aiemmin. Kun luen keskustelun ja palaan takaisin keskustelun otsikoihin, täytyy painaa mozillan päivitysnappia et pysyy ajantasalla. Miksi näin?
 
"Amoraalinen"
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV;21882961:
Ylläpito vois jossain ilmoittaa, että nykyään sisäänkirjautuminen tapahtuu nimimerkillä, ei niin kuin ennen, kun nimimerkki ja käyttäjätunnus olivat erilaisia, jos oli jossain vaiheessa vaihtanut nimimerkkia.

Tuolla yläreunassa Kirjaudu ulos-linkki ja Facebook Connect -nappula menevät päällekäin.
mä en pääse kirjautumaan vanhalla käyttäjätunnuksella enkä nimimerkillä.. kaikki vaihtoehdot olen käyny läpi mut koko ajan herjaa et väärä.. hermot menee! tai sitten mua ei vaan enää haluta tänne..
 
"endie"
[QUOTE="Amoraalinen";21882988]mä en pääse kirjautumaan vanhalla käyttäjätunnuksella enkä nimimerkillä.. kaikki vaihtoehdot olen käyny läpi mut koko ajan herjaa et väärä.. hermot menee! tai sitten mua ei vaan enää haluta tänne..[/QUOTE]

sama vika mulla. no, ehkä tänne on tullu se naamaraja :D

( uudet hymiöt on ainaskin ihan huonoja ,en tykkäääää )
 
Vähän turhan monimutkaista saittia yritetään nyt väsätä, homma toimii parhaiten kun se pidetään simppelinä..Mut kai kaikkeen tottuu...Ulkoasu on vaan jonkun verran sekava ja laatikkomainen.
 
Kun muutkin tänne nyt korjausehdotuksia ovat esittäneet.. Hymiöt oli ihanan helposti käytettävissä ennen, eikö edes vanhat voisi edelleen olla ja loput lisävalikon takana? Toinen mikä on vähän tyhmä on ettei tuolla valikossa näy erilailla rekkautuneet ja vierailevat aloittajat.
 

Yhteistyössä