Kaksplussan testisivusto avattu

tuo nikin alla näkyvä rekisteröitymisaika on ainakin minun kohdalla väärä. olen rekisteröitynyt palstalle toukokuussa 2004. Jätkä modekin on muka rekkautunut 10/2004 vaikka käsittääkseni oli ekoja jotka sen teki ja profiilin kotisivunumerokin sen osoittaa. jätkällä se on joku 690 tms ja mulla 2970 tms. tuskin yhden kuun aikana rekkautuneita ollu yli 2000 niihin aikoihin?
 
Onpahan uudistus. Ainakin nyt tuntuu aika kamalalta, mutta se lienee uutuuden vierastusta ja sitä, ettei ihan kaikki toimi vielä niinkuin pitäisi.

Värimaailma on todella karmiva, toivottavasti yhtenäistyy hieman varsinaiselle sivustolle jahka valmistuu.
 
JONSERED Karhunkantaja
Siitä pidän, että muokattuihin viesteihin tulee näkyviin viimeinen muokkausaika ja muokkaaja. Mutta yhä toitotan sen perään, että kirjoittajan poistamien/poistettujen viestien pitäisi kadota myös lainauksista ja lainauksissa ei saisi olla mahdollisuutta muokata "lainattua" tekstiä. Bittiavaruudessa on muutenkin turhan helppo tehdä ilkeyksiä ja oikeusturva on olematonta. Millä esim. kunnianloukkausjuttuja järkevästi setviä, jos olet esim. poistanut alkuperäisen kommentin, jota joku on ehtinyt lainata ja muokata?

Kunhan vain ihmettelen...

Ja ihmettelen sitäkin, koska tämän on tarkoitus alkaa toimia?
 
banskuliini harmaana
Pääsen kirjautumaan, mutta en pysty hakemaan haulla mitään enkä myöskään katsomaan viestejä joita olen itse palstalle kirjoittanut. Saisikohan ongelmaa ratkaistua... KIITOS!!
 
Miten ihmeessä löydän ketjut/viestit jotka olen aloittanut tai kirjoittanut? Ennen ne oli selkeesti profiilissa. Nyt niitä ei löydy millään. Pitääkö vaan selata sivuja roppakaupalla taaksepäin jotta löytyy?

Tuosta FB:n ja palstan yhteydestä en tykkää. Ei FB:n tarvi tietää mun täällä tykkäämistäni asioista :(
 
Miten ihmeessä löydän ketjut/viestit jotka olen aloittanut tai kirjoittanut? Ennen ne oli selkeesti profiilissa. Nyt niitä ei löydy millään. Pitääkö vaan selata sivuja roppakaupalla taaksepäin jotta löytyy?

Tuosta FB:n ja palstan yhteydestä en tykkää. Ei FB:n tarvi tietää mun täällä tykkäämistäni asioista :(
Omien viestien hakeminen ei tällä hetkellä toimi, ja myös haussa on häiriöitä. Korjaamme niitä.

Mitään Facebook-toimintoja ei tietenkään tarvitse käyttää jos ei halua.
 
JONSERED Karhunkantaja
Mutta minkä ihmeen vuoksi edes pitä olla FB-toiminto? Miksei Twitteriä ja kaikkia muita mahdollisia myös, joita voisi olla käyttämättä?

Vähän on hyvä. Kaikki turha pois, niin homma toimii. Selkeys kunniaan!
 

Yhteistyössä