kamalat nuo meidänhäät

  • Viestiketjun aloittaja oksetus
  • Ensimmäinen viesti
hahaha
no eipä noista voi paljoakaan positiivistä löytää! taidat olla sukulainen ja samaa sarjaa hääparin kanssa.
olisivat sitten pitäneet samantien festarit jos ei kerta mutenkaan naimisiin meno merkitse mitään.
 
Joo
olihan ne omalaatuiset mutta olivatpahan omannäköisensä. mutta olisi tuo sulhanen voinut opetella edes nuo laulunsanat kunnolla kun saa idolinsa esiintymään kanssaan omiin häihinsä. vähän panostusta...järkyttävä oli mun mielestä se morsiamen tukka, etuhiukset epätasaisesti värjätty ruohon vihreällä...ja limen vihreät rastat.
 
vieras
Ja ne raudat naamassa??? Ei pystynyt edes röökiä vetää... Ja ne kundin korvat??? Voin vaan kuvitella kun niitä hävettää kattoo omia kuviaan ja tota ohjelmaa 5-10 vuoden päästä... Korvia kun ei uusia enää saa. Voi lapsirassukat!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja ne raudat naamassa??? Ei pystynyt edes röökiä vetää... Ja ne kundin korvat??? Voin vaan kuvitella kun niitä hävettää kattoo omia kuviaan ja tota ohjelmaa 5-10 vuoden päästä... Korvia kun ei uusia enää saa. Voi lapsirassukat!
Ou jee, mä oon katsonut vissiin eri ohjelmaa... :LOL:
 
joo
siis ihan peruskaveripileet+känninen isoäiti eli erosiko mitenkään mistään tämän pariskunnan normivknlopusta. Ja kukakohan nuokin häät kustansi. Morsiamen äiti ja täti tuntuivat olevan sitä mieltä, ettei se kauaa kestä.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja ne raudat naamassa??? Ei pystynyt edes röökiä vetää... Ja ne kundin korvat??? Voin vaan kuvitella kun niitä hävettää kattoo omia kuviaan ja tota ohjelmaa 5-10 vuoden päästä... Korvia kun ei uusia enää saa. Voi lapsirassukat!
kyl muuten saa.
plastiikkakirurgi leikkaa ylimääräset roikkuvat pois ja ompelee loput siististi...
ei oo mikää iso eikä vaikea juttu
 
ilona
eiköhän kyse ollut heidän häistään eikä kenenkään teidän nirppanokan. eikö täällä aina toitoteta sitä että jokainen pari pitää näköisensä häät. ei tuolle parille olisi sopineet mitkään perinteiset häät. miettikää nyt vähän ennenkuin vedätte mitään kasvistoa nekkuun.
 
--
Isoäiti oli niin juubassa tai aineissa, että sekoili siinä omiaan. Eikö sitä olis voinu leikata pois? Mua olis hävettäny niin paljon, että olisin irtisanonut sukulaissuhteeni välittömästi!!!
 

Yhteistyössä