kamalat nuo meidänhäät

  • Viestiketjun aloittaja oksetus
  • Ensimmäinen viesti
kukin tyylillään
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:
Ai miten niin... yrititkö mitään positiivista löytää...
Oikeastaan aika herkkis pari ja nuoriahan nuo. Sulhanen oli varsin kaunis mutta nuo korvikset kävi ihan mahaan. Onnea vain heille! Toivottavasti ei jää joskus yksin vauvan kanssa kuten täälläkin moni.
 
???
Alkuperäinen kirjoittaja hyihyi:
Älkää nyt vaan sanoko pahasti hääparista, viimeksikin Meidän häät -ketju poistettiin, kun oltiin niin inhottavia.
Siis mitä? Jos televisioon julkiseen tv-ohjelmaan menee, eikö silloin saa kommentoida ja arvostella?

 
ö
Ihana pari ja ihanat häät.
Samanlaisentyyliset haluan itsellenikin, jos joskus naimisiin menen :).

Kesähäät, festarimeininki ja hyvä fiilis ;).

Se känninen mummo päänahkavärjäyksineen ja tekokynsineen oli aika kaamea. Samoin ne äidit, jotka vihjailivat, että tuskin liitto kestää :eek:.
 
vieras
no voi hitto, täällä on ilmeisesti kaikkien häissä ollut NIIN korrektia ja tavista että..

musta sekin perhe oli ihana missä oli se äiti ja 3 (?) tytärtä, joista yhdellä oli jo pieni lapsi itselläänkin. yksi tyttäristä oli kuollut. joka tapauksessa, musta niissä oli jotain sellaista mitä itekin toivois omaan perhe-elämäänsä saavuttavan. toiset jutut tietysti on ei-toivottavia. :D mut kai joku tajusi mitä tarkoitin, tosi ihanan ja läheisen oloinen perhe oli nekin.

ihmeellisen jäykkää porukka on välillä. ;)
 
metsänpeitto
En katsonut koko ohjelmaa, mutta mua henkilökohtaisesti ehkä ihan pikkuisen ällöttää huomata se, että täällä ihmiset yökkäilee toisten ulkonäölle ja juhlille :whistle: :headwall:

 
ilona
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja hyihyi:
Älkää nyt vaan sanoko pahasti hääparista, viimeksikin Meidän häät -ketju poistettiin, kun oltiin niin inhottavia.
Siis mitä? Jos televisioon julkiseen tv-ohjelmaan menee, eikö silloin saa kommentoida ja arvostella?
voi kommentoida ja arvostella ihan asiallisesti eikä kuten nämä jotkut täällä.
 
kukin t6yylillään
Alkuperäinen kirjoittaja suzyco:
Hirveet oli munkin mielestä! Mä niin toivon että omasta lapsesta ei ikinä tulis tollasta kävelevää rautakauppaa! Niin rumia ettei tosikaan.
Ainahan saa toivoo. Paljon pahempaakin voisi tulla, kuitenkin ihan tervehenkisiä.
 
ilona
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
En katsonut koko ohjelmaa, mutta mua henkilökohtaisesti ehkä ihan pikkuisen ällöttää huomata se, että täällä ihmiset yökkäilee toisten ulkonäölle ja juhlille :whistle: :headwall:
no älä muuta sano. sitten vielä luullaan olevansa jotenkin parempia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja hyihyi:
Älkää nyt vaan sanoko pahasti hääparista, viimeksikin Meidän häät -ketju poistettiin, kun oltiin niin inhottavia.
Siis mitä? Jos televisioon julkiseen tv-ohjelmaan menee, eikö silloin saa kommentoida ja arvostella?
Siltikään se ei anna lupaa suoranaisille loukkauksille, vaikka onkin televisiossa ollut.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja suzyco:
Hirveet oli munkin mielestä! Mä niin toivon että omasta lapsesta ei ikinä tulis tollasta kävelevää rautakauppaa! Niin rumia ettei tosikaan.
mä taidan toivoa et omat lapset järjestäisi joskus yhtä hyviä bileitä - ja kelpuuttaisi mutkin vielä mummoiässä mukaan. :D:D mulle on ihan sama mitä lapsi päättää ulkonäölleen tms. tehdä, kunhan on ite onnellinen niin olen minäkin.

 
--
Eikö tuo noiden ulkonäkö sitten ollut jotain muuta kuin kaunista? Todella rumannäköistä. Aatetta voi kannattaa ilman ulkonäkönsä pilaamistakin.

Tuli mieleen, että morsiammella oli sama staili kuin aiemmin Martina Aitolehden sulhasella, ainakin kynsilakan osalta. Miten joku voikaan kulkea ihmisten ilmoilla ja vielä kuvauksissa mustassa kuluneessa kynsilakassa? Kynnet ovat varsinkin naisihmisen käyntikortti!
 
hyihyi
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja hyihyi:
Älkää nyt vaan sanoko pahasti hääparista, viimeksikin Meidän häät -ketju poistettiin, kun oltiin niin inhottavia.
Siis mitä? Jos televisioon julkiseen tv-ohjelmaan menee, eikö silloin saa kommentoida ja arvostella?
Samaa mieltä minäkin olen, mutta moderattoreilla on toinen kanta.
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Eikö tuo noiden ulkonäkö sitten ollut jotain muuta kuin kaunista? Todella rumannäköistä. Aatetta voi kannattaa ilman ulkonäkönsä pilaamistakin.
Kauneuskäsitykset eivät ole kaikilla ihmisillä identtisiä.
 
minusta
ulkonäön kommentoiminen on sallittua silloin jos itse on ulkonäkönsä pilannut. se on eri jos haukkuu synnynnäistä ulkonäköä mutta , jos on itse rautaa naamaan laittanut ja korvat venyttänyt ni se on omaa tyhmyyttä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyihyi:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja hyihyi:
Älkää nyt vaan sanoko pahasti hääparista, viimeksikin Meidän häät -ketju poistettiin, kun oltiin niin inhottavia.
Siis mitä? Jos televisioon julkiseen tv-ohjelmaan menee, eikö silloin saa kommentoida ja arvostella?
Samaa mieltä minäkin olen, mutta moderattoreilla on toinen kanta.
Ei, vaan Kaksplus.fi:n toimituksella ja ylläpidolla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Miuta huomattavasti enemmän pelottaa seuraava jakso, taidan jättää väliin :D


Oletkos sä sielä mukana? :D


Mutta joo ... kyllä mullekkin tuli myötähäpeän tunne noista häistä mitkä tänään näytettiin :| tosin se oli myös kuvattu niin että varmasti monelle tuli sen takia samanlainen tunne :whistle: -kännisen mummon selostukset, sukulaisten melkein suoranainen epäileminen ettei liitto kestä, alkoholijuomien loppuminen ja siitä että melkein morsian lähti kauppaan hakemaan olutta :eek:

Ja turha kenenkään vetää hernettä peltoineen nenään mun tuntemuksista kun en vedä itekkään :D
 

Yhteistyössä