Kannattaako henkisesti epätasapainoisista mutta muuten ihanista naisista pitää kiinni?

"vieras"
Ei yleisesti ottaen. Riippuu naisen iästäkin. Parikymppiset voivat olla vielä lapsellisia ja osa muuttuu kun ikää tulee lisää (nostan käden ylös, olin hirviö kuin aloin suhteeseen nykyisen miehen kanssa), mutta myöhemmin ei kyllä parane enää tasapainottomuudesta. Tapailu- ja hauskanpitosuhteet eivät sovellu kuin tasapainoisille ihmisille, joilla ei ole mitään parempaakaan sillä hetkellä meneillään. Muuten eivät ole hyväksi.
 
[QUOTE="vieras";24870968]No mutta mikset sinä voisi olla se aktiivinen osapuoli. Niin päin se yleensä menee.[/QUOTE]guess what

Mä osaan olla aktiivinen, usko tai älä. Mä olen jutellut ventovieraille julkisilla paikoilla ja käynyt jopa treffeillä ihmisten kanssa joita olen tavannut ihan sattumalta, selvin päin, julkisilla paikoilla (ei baareissa). Joskus vaan toivoisi että naisetkin kykenisivät samaan.

Ei se VOI tänä päivänä enää mennä niin että mies on AINA se aloitteentekijä vaikka ei se mua kammoksuta. Sitä vaan toivoisi että naisetkin osaisivat olla aktiivisia. Mulle on jopa sanottu joskus että "onneksi teillä miehillä on se aloitteentekovelvollisuus". WTF?
 
"vieras"
guess what

Mä osaan olla aktiivinen, usko tai älä. Mä olen jutellut ventovieraille julkisilla paikoilla ja käynyt jopa treffeillä ihmisten kanssa joita olen tavannut ihan sattumalta, selvin päin, julkisilla paikoilla (ei baareissa). Joskus vaan toivoisi että naisetkin kykenisivät samaan.

Ei se VOI tänä päivänä enää mennä niin että mies on AINA se aloitteentekijä vaikka ei se mua kammoksuta. Sitä vaan toivoisi että naisetkin osaisivat olla aktiivisia. Mulle on jopa sanottu joskus että "onneksi teillä miehillä on se aloitteentekovelvollisuus". WTF?
No mutta se on biologiaa. Naiset voivat olla kiinnostavia saman tien kun jossakin vaikka istuskelevat, kun ulkonäkö ja olemus on se mikä merkkaa (tai se, että mies nyt vaan haluaa joltakin). Miehet taas eivät useimmiten vaikuta kiinnostavilta pelkästään pönöttäessään, vaan niiden täytyy tehdä jotakin ja siinä se aloitteen tekeminen on olennaista.
 
[QUOTE="vieras";24870976]No mutta se on biologiaa. Naiset voivat olla kiinnostavia saman tien kun jossakin vaikka istuskelevat, kun ulkonäkö ja olemus on se mikä merkkaa (tai se, että mies nyt vaan haluaa joltakin). Miehet taas eivät useimmiten vaikuta kiinnostavilta pelkästään pönöttäessään, vaan niiden täytyy tehdä jotakin ja siinä se aloitteen tekeminen on olennaista.[/QUOTE]Helvetin hyvä pointti ja sikäli kun mä naisia ymmärrän niin mä toisaalta ymmärrän myös tämän. Kai siinä on joku pelätty stigma että jos nainen aloittaa keskustelun vieraan miehen kanssa niin se joko leimaa hänet epätoivoiseksi tai johtaa johonkin kamalaan lopputulokseen tai sitten se että hiemankaan viehättävien naisten vaan yksinkertaisesti ei tarvitse vaivautua. Se on vaan hämmästyttävää miten monet naiset ovat täysin valmiita juttelemaan ja tutustumaan vaikka ihan ilman mitään taka-ajatuksia mutta aina se keskustelu pitää avata itse ensin.

En kyllä yhtään ihmettele sitä miksi hiljaiset todella hyvätkin miehet jäävät ilman naisia. Ei tämä ole mikään epätoivoinen hätähuuto koska ei mua pelota jutella vieraille naisille vaan ihan vaan pelkkä huomio.
 
Voi yhen tähen, kyllä ne naisetkin osaa pelkästään "pönöttää" eivätkä ole mitenkään päin kiinnostavia. Aktiivisen oloiset, itsestään huoltapitävät (ulkoisesti & muutenkin), iloiset ja ystävälliset ihmiset ovat kiinnostavia sukupuoleen katsomatta!!
 
"vieras"
En kyllä yhtään ihmettele sitä miksi hiljaiset todella hyvätkin miehet jäävät ilman naisia. Ei tämä ole mikään epätoivoinen hätähuuto koska ei mua pelota jutella vieraille naisille vaan ihan vaan pelkkä huomio.
Ehkä tällaisille ihmisille sopii paremmin se, että tavataan opiskeluympyröissä tai harrastuksissa tai joissakin muissa käytännön jutuissa, niin ei ole samanlaista kynnystä. Tosin alkoholihan on sitä varten, että pahin kynnys madaltuu. Sitä saattaa tarvita vähän vähemmänkin ujo ihminen tutustuakseen.
 
"vieras"
Voi yhen tähen, kyllä ne naisetkin osaa pelkästään "pönöttää" eivätkä ole mitenkään päin kiinnostavia. Aktiivisen oloiset, itsestään huoltapitävät (ulkoisesti & muutenkin), iloiset ja ystävälliset ihmiset ovat kiinnostavia sukupuoleen katsomatta!!
No mutta sinä oletkin nainen etkä mies. Mies voi viehättyä naisesta, joka vaan näyttää nätiltä ja pönöttää. Ei se tarkoita sitä, että jos on aluksi passiivisempi, niin se olisi merkki luonteesta ja aktiivisuudesta muuten.
 
Voi yhen tähen, kyllä ne naisetkin osaa pelkästään "pönöttää" eivätkä ole mitenkään päin kiinnostavia. Aktiivisen oloiset, itsestään huoltapitävät (ulkoisesti & muutenkin), iloiset ja ystävälliset ihmiset ovat kiinnostavia sukupuoleen katsomatta!!
Totta tuokin, tietyissä määrin ja tietyissä tilanteissa. Nainen joka ei osaa hymyillä tai hymyilee pelkästään teennäisesti ja luottaa siihen että häntä lähestytään pelkän ulkonäön vuoksi on usein hyvin epäkiinnostava jos häntä ei muuten tunne. Paitsi silloin kun ollaan kaatokännissä, ehkä.
 
"vieras"
No, miten hemmetissä tämä ei muka päde toisinpäin? Voin minäkin naisena viehättyä miehestä, joka näyttää komealta ja "pönöttää..."! Eli onko se mahdottomuus olla hiljainen ja komea?
En tarkoittanut, etteikö niin voisi olla, vaan sitä, että mies on yleisesti kiinnostavampi tehdessään jotakin tai ollessaan jotakin kuin pelkästään ulkonäkönsä puolesta (ja eivät kaikki miehet ole komeita). Hiljainen mieskin voi olla aktiivisen oloinen ottaessaan jollakin tavalla kontaktia naiseen (katseella ym.), mutta jos on vaan täydellisen passiivinen, niin harva nainen tekee aloitetta (tosin kuin naisiin otetaan kontaktia, vaikka tuijottaisi seinää, jos ulkonäkö on oikea).
 
No, miten hemmetissä tämä ei muka päde toisinpäin? Voin minäkin naisena viehättyä miehestä, joka näyttää komealta ja "pönöttää..."! Eli onko se mahdottomuus olla hiljainen ja komea?
Ei ole mikään mahdottomuus mutta voin oman kokemukseni perusteella sanoa että moni "suhde" naisen kanssa olisi itseltäni jäänyt kokematta ellen olisi itse tehnyt aloitetta. Moni olisi jäänyt kokematta ellen olisi ollut jopa "röyhkeä" ja sanonut suoraan mitä haluan tai ainakin käyttäytynyt niin.

Ja sama pätee toisin päin, ex-vaimoni tapasin niin että hän oli "röyhkeä" ja istui samaan pöytään lupaa kysymättä ja tuli juttelemaan vaikken osoittanut minkäänlaista kiinnostusta. Ja samoin kävi muutamaan kertaan ennen kuin hänet tapasin. Nämä on mielenkiintoisia juttuja. :)
 

Yhteistyössä