Kannattaako henkisesti epätasapainoisista mutta muuten ihanista naisista pitää kiinni?

Jaa joo no juu... =) En olekaan ihan "normaali" tai olen liian vanha, joten en taida ymmärtää näitä normi baari-iskusääntöjä. Ymmärrän toki mitä tarkoitat. Itse olen aina viehättynyt ensin ja 100% miehen persoonasta enkä ulkonäöstä. Ja ottanut kontaktia niihinkin miehiin, jotka eivät minua ole olleet huomaavinaankaan. Ovat ehkä juuri niitä mielenkiintoisimpia... ;)
 
Jaa joo no juu... =) En olekaan ihan "normaali" tai olen liian vanha, joten en taida ymmärtää näitä normi baari-iskusääntöjä. Ymmärrän toki mitä tarkoitat. Itse olen aina viehättynyt ensin ja 100% miehen persoonasta enkä ulkonäöstä. Ja ottanut kontaktia niihinkin miehiin, jotka eivät minua ole olleet huomaavinaankaan. Ovat ehkä juuri niitä mielenkiintoisimpia... ;)
Millä tavalla se miehen persoona on välittynyt sulle jos hän ei ole ollut sua huomavinaankaan eli ette ole edes keskustelleet?
 
[QUOTE="jalmari";24871059]99% naisista on miehen mittapuun mukaan epätasapainoisia. Pakko siis niitten kanssa on vaan yrittää tulla toimeen.[/QUOTE]Keksi yleispätevä resepti siihen ja susta tulee rikas saman tien, takaan sen.
 
Riippuu ihan siitä, että kuinka pahasti epätasapainoisesta henkilöstä on kyse?
Naisesta joka on raiskattu ja läpikäynyt monia katkerasti epäonnistuneita parisuhteita. Sellaisesta naisesta jota jokainen järkevä mies juoksisi niin kovaa karkuun kuin vain mahdollista.

Maailman yksinkertaisin vastaus olisi, juokse karkuun äläkä katso taaksesi ja niin itsellenikin yritän sanoa. En väkisin etsi parisuhdetta ja tiedän varsin hyvin että kyseessä on ns. huono nainen, ei sen takia mitä hän on joutunut kokemaan vaan omien valintojensa kautta. Silti olen kiintynyt häneen jollain käsittämättömällä tavalla, ainakin joskus.

En ikinä usko että tästä mitään suhdetta kehittyy koska en halua draamaa. Silti en saa tätä naista tällä hetkellä pois mielestäni. Olen hullu. Ei tämä ole se mitä haen. Haen kilttiä ja järkevää naista mutta mistä helvetistä niitä löytää ilman jotain käsittämätöntä efforttia?
 
Naisesta joka on raiskattu ja läpikäynyt monia katkerasti epäonnistuneita parisuhteita. Sellaisesta naisesta jota jokainen järkevä mies juoksisi niin kovaa karkuun kuin vain mahdollista.

Maailman yksinkertaisin vastaus olisi, juokse karkuun äläkä katso taaksesi ja niin itsellenikin yritän sanoa. En väkisin etsi parisuhdetta ja tiedän varsin hyvin että kyseessä on ns. huono nainen, ei sen takia mitä hän on joutunut kokemaan vaan omien valintojensa kautta. Silti olen kiintynyt häneen jollain käsittämättömällä tavalla, ainakin joskus.

En ikinä usko että tästä mitään suhdetta kehittyy koska en halua draamaa. Silti en saa tätä naista tällä hetkellä pois mielestäni. Olen hullu. Ei tämä ole se mitä haen. Haen kilttiä ja järkevää naista mutta mistä helvetistä niitä löytää ilman jotain käsittämätöntä efforttia?
Hmm..Parhaimmassa tapauksessa tuo nainen voi eheytyä tasapainoiseksi, järkeväksi ja vahvaksi ihmiseksi, mutta erittäin suurella todennäköisyydellä hän tulisi olemaan epäluuloinen kasa traumoja.
Pahimmassa tapauksessa sinä joutuisit hänen "hoitajaksi".

Paha kyllä sanoa, kannattaako sun pitää kiinni.. Ehkä ei, mutta se voi olla käytännössä erittäin vaikeeta.
Haluat kiltin ja järkevän naisen, mutta valitettavasti nuo hieman hullut (sekä miehissä että naisissa) tuppaavat olemaan mielenkiintoisempia ja koukuttamaan itseensä.

Mulla on itselläni vähän tuollaista taustaa, joten ihmettelen jos se nainen itse haluaa suhdetta tai ylipäätänsä mitään läheistä kanssakäymistä(?).
Ettei vain olisi läheisriippuvainen?
 
justjoo
Kai miehillä on jokin pelastus-/suojeluvietti. Kerran tapailin yhtä miestä ja hän sanoi, että oon ihan kiva mutta että hän on mieluummin hieman epävakaiden naisten kanssa. Että olin liian tasapainossa.
 
"vieras"
Jos ihan vaan otsikkoon vastaa, niin pakko vastata oman itseni takia kyllä. Muuten kukaan mies ei olisi halunut seurustella kanssani. (En kyllä itse seurustelisi itseni kanssa.)
 
Hmm..Parhaimmassa tapauksessa tuo nainen voi eheytyä tasapainoiseksi, järkeväksi ja vahvaksi ihmiseksi, mutta erittäin suurella todennäköisyydellä hän tulisi olemaan epäluuloinen kasa traumoja.
Pahimmassa tapauksessa sinä joutuisit hänen "hoitajaksi".

Paha kyllä sanoa, kannattaako sun pitää kiinni.. Ehkä ei, mutta se voi olla käytännössä erittäin vaikeeta.
Haluat kiltin ja järkevän naisen, mutta valitettavasti nuo hieman hullut (sekä miehissä että naisissa) tuppaavat olemaan mielenkiintoisempia ja koukuttamaan itseensä.

Mulla on itselläni vähän tuollaista taustaa, joten ihmettelen jos se nainen itse haluaa suhdetta tai ylipäätänsä mitään läheistä kanssakäymistä(?).
Ettei vain olisi läheisriippuvainen?
Ei ole epäilystäkäään etteikö hän olisi läheisriippuvainen, toisaalta. Toisaalta taas ei.

Kaiken kaikkiaan kyseessä on sellainen tapaus jota en ikinä eläissäni ole nähnyt vaikka monenlaista olenkin. Joku typerä sisäinen ääni vain sanoo että voin auttaa ja parantaa tämän naisen ja rakentaa hänen kanssaan parisuhteen. Kaikki järki sanooo että ajatus jo sinällään on ihan typerä, unohda koko juttu. Tunne sanoo että miksi ei.
 
Ketjua kokonaan lukematta. Mä itse naisena etenen yleensä myös ensin tunteella. Mutta vastaukseksi kysymykseen: Riippuu varmaan tilanteesta ja taustasta... Mä uskon, että suuri osa miehistä ainakin jossain elämänsä vaiheessa väittää yleistäen, että suuri osa naisista on henkisesti epätasapainoisia ;)
 
"vieras"
Millä tavoin tämä nainen on ns. huono nainen? Selitä vähän tarkemmin mitä tarkoitat niillä hänen tekemillä omilla valinnoilla. Meinaan traumatisoitunut ihminen saattaa tehdä huonoja valintoja nimenomaan siitä traumasta johtuen eikä se tee minusta sitä ihmistä huonoksi. Aika surullinen ajatus loppujen lopuksi jos jokainen kovia kokenut on huono, eikä kukaan jaksa nähdä vaivaa tukea ja auttaa. Se voisi olla vaivan arvoista. Vai onko ihmiset nykyään sitä mieltä et toivoton tapaus, antaa olla? Tai kaikki hyvä mulle heti ilman et mun tarvii mitään tehdä?
 
"jaahas taas"
jos haluat hyvin seksuaalisesti traumatisoidulta naiselta vain seksiä, niin sori vaan susta se tekee sellasen josta ei kannata pitää kiinni. sikset varmaan saakaan normaalia naista, kun näemmä oot taipuvainen hyväksikäyttösuhteisiin. ja tietty se nainen on epävakaa hullu avohoitopotilas jossei oo onnellinen siitä kun sä voit armollisesti antaa sen roikkua sussa ja antaa seksiä vaikket hänestä muuta tahdo ja hän tähän reagoi draamalla. voi voi et itse oo tarpeeksi vahva rakentamaan parisuhdetta kovia kokeneen naisen kanssa, joten sanon että anna hänen olla ja löytää mies joka näkee hänen traumojensa taakse ja osaa ja kykenee tukemaan häntä kasvamaan ihmisenä. sinä et tällainen hyvä mies ole. kasvaisit itsekin vähän.
 
Ilkimys
[QUOTE="jaahas taas";24871435]jos haluat hyvin seksuaalisesti traumatisoidulta naiselta vain seksiä, niin sori vaan susta se tekee sellasen josta ei kannata pitää kiinni. sikset varmaan saakaan normaalia naista, kun näemmä oot taipuvainen hyväksikäyttösuhteisiin. ja tietty se nainen on epävakaa hullu avohoitopotilas jossei oo onnellinen siitä kun sä voit armollisesti antaa sen roikkua sussa ja antaa seksiä vaikket hänestä muuta tahdo ja hän tähän reagoi draamalla. voi voi et itse oo tarpeeksi vahva rakentamaan parisuhdetta kovia kokeneen naisen kanssa, joten sanon että anna hänen olla ja löytää mies joka näkee hänen traumojensa taakse ja osaa ja kykenee tukemaan häntä kasvamaan ihmisenä. sinä et tällainen hyvä mies ole. kasvaisit itsekin vähän.[/QUOTE]

Aika rohkeita johtopäätöksiä teet ap:n kirjoittaman perusteella. Tulee mieleen, että kirjoitatkohan sittenkin huomaamattasi jostakusta sinulle itsellesi hyvin tutusta epävakaasta naisesta.
 
"Tuikku"
Ei ole epäilystäkäään etteikö hän olisi läheisriippuvainen, toisaalta. Toisaalta taas ei.

Kaiken kaikkiaan kyseessä on sellainen tapaus jota en ikinä eläissäni ole nähnyt vaikka monenlaista olenkin. Joku typerä sisäinen ääni vain sanoo että voin auttaa ja parantaa tämän naisen ja rakentaa hänen kanssaan parisuhteen. Kaikki järki sanooo että ajatus jo sinällään on ihan typerä, unohda koko juttu. Tunne sanoo että miksi ei.
On aika ylimielistä kuvitella, että sinä voit parantaa tämän naisen. Kyllä se kuule nyt vain on niin, että naisella lähtee jokin prosessi käyntiin ja hän itse joutuu asioiden kanssa puljaamaan. Lopputulos on joko eheä nainen tai sitten ei. Mutta kunnia siitä ei todellakaan kuulu sinulle.
 

Yhteistyössä