Karvanajelusta saikulla

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 09:02 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 08:37 Omituinen sana kirjoitti:
Meilläpäin saikku tarkoittaa kyllä sairaslomaa, joten siitä vaan karvoja katkomaan vaikka kaikki sairaslomapäivät....=)
Sama juttu täälläpäin! Vähän ihmettelin otsikkoa ennenkuin luin ketjua eteenpäin... =)
Heheh.. Katsos, en tajunnutkaan tuota asiaa. Samaahan se tarkoittaa tuo saikku täällä meilläkin päin, mut iät ajat ollaan puhuttu myös sairaalasta saikkuna. ;)

Ja tosiaan kun on ollut juttua, ettei mahansa alle enää oikein näe, niin sama täällä. Summamutikassa oon sit sheivaillut... :whistle: Tosin täytynee se vissiin munkin alkaa lyömään miehelle höylä kouraan. Ei se ainakaan kovin innottomalta ajatuksesta vaikuta... :p
 
Jo on kyllä ongelmat.

Ihmettelen millaisia apinoita te olette, itsellä ei kyllä tollaista ongelmaa ole lainkaan.

Siitä vaan höyläämään tikkien ja veren seasta.

Ja jalat, kellä voi olla tollanen karvankasvu. Ja kuka niitä kinttuja siellä sairaalassa kyttää?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 12:43 vieras kirjoitti:
Jo on kyllä ongelmat.

Ihmettelen millaisia apinoita te olette, itsellä ei kyllä tollaista ongelmaa ole lainkaan.

Siitä vaan höyläämään tikkien ja veren seasta.

Ja jalat, kellä voi olla tollanen karvankasvu. Ja kuka niitä kinttuja siellä sairaalassa kyttää?

Luepa toi aloitusteksti uudestaan - erityisesti loppuosa siitä... :attn:
 
Zandrah82

Mä pakkasin kans höylän mukaan. On paljon puhtaampi olo kun ei oo ylimääräisiä karvoja jokapuolella. Mielestäni tämä on kuitenkin oma asia miten sen haluaa hoitaa...
 
Apina
Millaisia apinoita...no minä ainakin olen apina pahimmasta päästä. Valitettavasti.

Jos aamulla ajelen sääret, illalla on jo ikävä, pistävä, kova musta sänki. Ja se näkyy! Muuten olen hyvin vaalea (en juuri rusketu) joten tuo musta karvoitus oikein korostuu. Mun on PAKKO joka ainoa päivä ajella sääret ja kainalot. Ylähuulesta saan viikottain nyppiä myös partajouhia pois.
Käsistä vahaan karvat ja ne pysyykin noin 2-3 viikkoa sileinä. Sääristä ei vahaamalla saanut karvoja pois edes kosmetologi. Ihmetteli, että miten voi olla näin tiukassa, katkeilivat vain.

Alapään karvoja yritän siistiä, mutta eipä se auta. Näppyjä, tulehdusta, pistelevää kasvustoa...Kaikkea olen kokeillut, useita satasia laittanut likoon sen takia, mutta ei tuosta alapäästä nättiä sileää karvatonta posliinia saa. Tähän mun on tyytyminen. Olkaa onnellisia, että teillä on normaali karvankasvu. Tämä liikakarvoitus rajoittaa kummasti elämää. ja joo, lääkärillä on käyty, ei auta mikään! Kokeiltu ja rahaa syydetty lääkkeisiinkin.

Eli ehdottomasti otan höylän mukaan synnärille. Ja myös käytän sitä, ei kiva jos aamutakin alta karvajalat vilkkuu.
 

Yhteistyössä