Katsokaa tämä video - yökerhojen todellisuus ... :/ tämä on kyllä totta

  • Viestiketjun aloittaja *****
  • Ensimmäinen viesti
Jep.Just tuon takia en enää käy yökerhoissa. Se kohta lopussa, kun tämä ruusunen yrittää käydä kusella, tuntu jotenki niin tutulta..

Miksi se onkin niin, että vasta käydessään vessassa sitä huomaa, miten kännissä onkaan?? :D :D
 
"UUU"
Jep.Just tuon takia en enää käy yökerhoissa. Se kohta lopussa, kun tämä ruusunen yrittää käydä kusella, tuntu jotenki niin tutulta..

Miksi se onkin niin, että vasta käydessään vessassa sitä huomaa, miten kännissä onkaan?? :D :D
Hyi kamala, tiedän kyllä itsekin tuon tunteen.
Olen nykyään melkein absolutisti, kännejä en vedä koskaan.
Saatan käydä yökerhossa selvinpäin ja siellä kyllä näkee näitä prinssejä ja ruususia.
 
Vitsit, niin totta!! Mä repesin siinä kun se tyttöporukka istui fiinisti pöydän ääressä ja siemaili hienosti juomaa vaikka todellisuudessa sieltä jostain pöydän alta yritettiin päästä takaisin pöydän ääreen... :D
 
[QUOTE="hmmm";24592934]Niin. Kokeile. :) Olin se, joka rakasti sinua silloin yksi päivä, muistatko?[/QUOTE]

Kuinka voisin sen unhoittaa :heart:

Ja liikuttelin hiirtä niinkö pittääki, minusta se ei vain ollut hauska enkä ole tuommoista örvellystä nänhyt. En tosin juurikaan hyppää yökerhoissa
 
hmmmm
Kuinka voisin sen unhoittaa :heart:

Ja liikuttelin hiirtä niinkö pittääki, minusta se ei vain ollut hauska enkä ole tuommoista örvellystä nänhyt. En tosin juurikaan hyppää yökerhoissa
En minäkään käy usein. Joskus käyn, jos on pakko mennä jonkun porukan mukana, kun en itse juo. Ja tuollaisia ne ovat oikeasti olleet. Ihan tillintallin. Minusta on kiva nauraa heille.
 
Meinaan että sen harvan kerran kun olen käynyt niin en ole moista nähnyt. Jos kävis paljon niin ehkä sitten tärppäis.

Todennäköisyyslaskelmieni mukaan minun olisi niillä harvoilla kerroilla pitänyt nähdä örveltäjiä jos kerran tuommonen on pikemminkin sääntö kuin poikkeus.
 
hmmmm
Meinaan että sen harvan kerran kun olen käynyt niin en ole moista nähnyt. Jos kävis paljon niin ehkä sitten tärppäis.

Todennäköisyyslaskelmieni mukaan minun olisi niillä harvoilla kerroilla pitänyt nähdä örveltäjiä jos kerran tuommonen on pikemminkin sääntö kuin poikkeus.
Ehkä sun kaverit on vaan viisaampia, ku mun kaverit? tai mun kaverit on viisaita myös, mutta ei ne harvat, jotka juo ihan hirveesti.
 

Yhteistyössä