Katsokaa tämä video - yökerhojen todellisuus ... :/ tämä on kyllä totta

  • Viestiketjun aloittaja *****
  • Ensimmäinen viesti
Kuinka voisin sen unhoittaa :heart:

Ja liikuttelin hiirtä niinkö pittääki, minusta se ei vain ollut hauska enkä ole tuommoista örvellystä nänhyt. En tosin juurikaan hyppää yökerhoissa
mistäpäin sie olet pois?

ja kyllä, tuo oli justiinsa totuuenmukanen pätkä, tuo nainen varsinki oli ihan just ko todellisesta tilanteesta :LOL: :LOL: varsinki se vessakäynti oli ihan nappiin! :D
 
Mua ei naurattanut, lähinnä itketti.
Ja en jaksa yhtään katsella kännisiä ihmisiä ja nykyään oon alkanut niin tylsäksi etten voi juodakaan kun en kestä edes itseäni kännissä :D

Mä en muuten voi käsittää miten joku jaksaa olla jossain baarissa tai yökerhossa töissä.
 
Pubissa käyn vielä vähemmän vaikka jos itse saisin valita niin menisin kaveriporukalla mieluummin pubiin kuin yökerhoon. Osa kavereista on aika pelimiehiä ja niitä ei narikan ohitettuamme enää nää. Pubissa ne ei pääsis mua karkuun.
siis oikiasti, kunnon perinteinen brittityylinen pubi on miljoona kertaa parempi kun kämynen yökerho. vielä parempi on jos on vähän elävää musiikkiakin tyyliin mies ja kitara
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24593091:
mistäpäin sie olet pois?
Olen syntyisin oulun itäpuolelta mutta asunut jo kauan muualla niin että vanha murre on sekoittunut uusiin. Vaatii useamman päivän oleskelun kotiseudulla ja alkuasukkaiden joukossa että puhe alkaa taas kuulostamaan oikealta.
 
Olen syntyisin oulun itäpuolelta mutta asunut jo kauan muualla niin että vanha murre on sekoittunut uusiin. Vaatii useamman päivän oleskelun kotiseudulla ja alkuasukkaiden joukossa että puhe alkaa taas kuulostamaan oikealta.
arvasin että olet vähintään oulun korkeuelta ellet jopa pohjosempaa :D

mie saan murteeni takasin aika nopiasti, ei tartte ku jutella jonku kotiseudun kaverin kanssa puhelimessa. ihan hyvin voin kirjottaa aamupäivästä tännekki ns. kirjakielellä mutta loppupäivästä tai illalla kirjotan sitte omalla murteella jos olen kavereihin ollu yhteyessä :D
 

Yhteistyössä