❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Ananasbananas, minusta ihan selvä plussa :) Onnea! Paljonko yritystä takana?

Itse tein negatiivisen raskaustestin eilen, kierto 26/23-26. Lähinnä tein rokotusta varten, kun ne vaatii, että on menkat ja nega testissä. Pitää perua, jos ei menkat ala huomiseen mennessä.
 
Kiitos kaikille tsemppailusta ja onnitteluista!:) Jotenkin niin epäuskoinen olo. Toisaalta tosi innostunut ja toisaalta yrittää pitää järjen mukana. Meillä kun on ollut hormoonipolille asiakkuus, niin saadaan sitä kautta varhaisultra. Jos siellä kaikki hyvin, niin sen jälkeen taidan itsekkin tähän uskoa:)

@kirsillevauva pillerit jätin pois tammikuussa 2017, eli kohta tulisi kaksi vuotta. Polilla ollaan oltu hoidossa maaliskuusta 2018 ja tämä kierto oli nyt kolmas Letrokierto. Pahoittelut negasta :unsure:
 
@ananasbananas Testasitko taas tänään aamulla? Mulla oli tänään jo todella vahva viiva OneStepissä, lähes kontrolliviivan vahvuinen. Eli hyvin on vahvistunut viikon sisään nuo surkeatkin testit! Lueskelin muuten sun vanhoja viestejä ja meillä on paljon yhtäläisyyksiä tarinassa. :) Oletko mistä päin ja minkä ikäinen?

@Wintersun Myötätuntohalaus ja isot tsempit! Toivotaan parasta!! <3

Olin tänään ultrassa ja kohdussa näkyi ”jotain”. Eli ihan hyvät uutiset: raskaus on oikeassa paikassa, eikä se ole alkanut hyperstimulaatiosta vaan luomuna!! Jos olen tulkinnut oikein, niin tänään on 4+6 tai 5+0 eikä pitäisikään vielä sydän sykkiä. Toki edelleen voi olla tuulimuna... Tämä selviää kahden viikon päästä maanantaina. Mulla ei ole MITÄÄN oireita, siksi pelkään tuulimunaa. Odottaminen ja epätietoisuus on tuskaista. :( Mutta toki tätä odottaa mieluummin kuin raskautumista aikanaan. Pitää vaan yrittää ajatella positiivisesti! Sitten jos tästä syntyykin meidän esikoinen, niin harmittaa varmasti, että alkuraskaus meni epätoivossa ja pelossa.
 
@Riannah en malttanut olla testaamatta:whistle: testasin clearbluella selkeän plussan pakko oli myös kokeilla sillä onestepin testillä ja siinä myös viiva vahvistunut:) nyt pidän kyllä taukoa testaamisesta.. ensi viikolla ajattelin vielä kertaalleen testata ja sitten luotan siihen :geek: meillä oli perjantaille sovittu hoidon suunnittelua varten puhelimella, joten soitin polille tänään positiivisesta testistä. Sain kahden viikon päähän varhaisultra-ajan, eli viikolle 6 (kai?). Mulla on sellanen ns. tietoinenolo alavatsasta, ehkä jotain turvotusta tai sitten kuvitelmaao_O Olen 26-vuotias ja Uudellamaalla asutaan:) entäs sinä?

Kiva, että saitte hyviä uutisia.:love: epätietoisuus on inhottavaa, mutta ei auta kun ottaa rauhallisesti ja odotella :) Tsemppiä!(y)
 
Sóitin terveysasemalle, ja olisin päässyt lääkäriin näiden kipujen takia. Itse tuntuu, että turhan aikaista, kun kuukautiset vain 4 päivää myöhässä. Pyysin lähetteen kuitenkin raskausverikokeeseen. Huomenna käyn kokeessa, mikäli menkat ei ala aamuun mennessä.
 
Mulla on vahvasti sellainen olo, että tämä ensimmäinen inseminaatio ei tuottanut tulosta.

Edelleenkään ei ole ollut mitään oireita

On vai niin turhauttavaa kun mitään ei tapahdu. Sitä vaan toivoo, että vielä jonakin päivänä onnistaisi.

Onneksi omaa oloa helpottaa kun lukee muiden kokemuksia ja onnistumisia pitkän yrittämis ajan jälkeen.
 
Inssi oli viikko sitten perjantaina ja ainakin tänään testi oli puhdas nega.

En tiedä teinkö testin turhan aikaisin?

Toisaalta edelleenkään ei ole mitään oireita. Aamulämpöjä kun olen seuraillut, niin on nyt ollut pari päivää tasan 37.
 
Tää Fitline oli siis sellainen, että 28 päivää ilman sokeria ja suolaa, ja syötiin vaan proteiinia ja kasviksia. Lisäravinteita sen lisäksi. Olin aamulla lenkillä ja kyyneleet vaan valui, kun niin kauhea ahdistus! Onneksi on terveydenhoitaja aika maanantaina, jos kuukautiset eivät ole alkaneet menen lääkäriin. Eikö kuukautiset voi käynnistää jollain lääkkeellä?

Wintersun, sulla omat piinaviikot! Toivottavasti saatte hyviä uutisia ja pääsette suunnittelemaan lasettomuushoitoja :)
 
Kiitos!
Oliko sulla paljon myöhässä kuukautiset? Tiedätkö koska oli ovis?
Lääkkeillä Juu pystyy saamaan kierron käyntiin, en tosin tiedä kuinka pitkälle pitää ensin mennä. Mulla oli tossa yks kierto yli viikon myöhässä. Sit alkoi vihdoin. Olin tosi stressaantunut niin se varmasti siirsi. Sullakin kroppa voi olla stressissä, esim. Just ruokavalion takia?
Pari kertaa tän yrityksen aikana on ollut selvästi ovuloimaton kierto ja silloin mennyt jonnekin 40 kiertopäivään ennenkuin alkoi vuoto.
En tiedä, oliko milloin ovis ja oliko ollenkaan. Mutta luin jostain, ettei pms:ää ole jos ei ole ovista. Lohduttavaa kuulla, että sinullakin ollut välillä pitkiä kiertoja, ehkä tämä tästä. Vitutus on vaan sitä luokkaa, että taidan siivota koko päivän tällä raivolla :)
 
Hei pitkästä aikaa!
Mullakin oviksen ajankohta vaihtelee, tässä kierrossa ovisplussat kp20 illalla ja kp21 aamulla. Molempina päivinä teki kipeää, että en osaa sanoa kumpana ois ollut.. Tänään en enää testannut. Katsotaan miten käy, ekat piinailut nyt sit menossa keskenmenon jälkeen, kun piti keskenmenovuodosta odottaa seuraaviin menkkoihin. Näin kovat toiveet ja mahan kutkutukset ei ookaan ollut sitten ekan yritysvuoden jälkeen, kun jotain on kolmen vuoden kunniaksi tapahtunutkin tässä kropassa!
 
En saanut tehosterokotetta vesirokkoon ja päätin, että menen vasta imetysaikana (jos ja kun sellainen tulee). Miksi jättäisin käyttämättä yrityskuukauden tehosterokotteen takia? Nyt ei ole vielä kuukautiset alkaneet ja olo on karsea: hermot ihan raunioina ja turvottaa. Kunpa nyt alkaisivat pian!!! Tai myöhäinen plussa olisi tietty vielä kivempi :)

Näköjään kirjoittelen täällä yksin ;)
 
@Zatsuma En kauheasti noista inseminaatioista ymmärrä, mutta tuntuu myös tuo dpo 8 aikaiselta. Toivotaan parempaa tulosta parin päivän päästä (y)

@kirsillevauva käsittääkseni ruokavaliomuutos voi olla aika iso stressi elimistölle, voi hyvin olla mahdollista että kierron sekoittuminen liittyisi siihen. Ymmärrän, että menkkojan odottelu kiristää hermoa, tsemppiä!(y)

@Nonsk Tsemppiä piinailuun! :)

Viime viikosta viivat r-testissä muuttuneet tasavahvoiksi. Digin ajattelin vielä loppu viikosta tehdä ja sitten lopetan testailun. Kai se on uskottava, että raskaana ollaan:love: Pelottaa hirveästi, että pysyykö mukana. Ensi viikolla keskiviikkona varhaisultra, niin saa vähän lisätietoja. Tämä on ollut kyllä mahtava ryhmä, jossa on saanut tukea ja apua, kun sitä kipeimmin on tarvinnut. Ajattelin siirtyä nyt taustailemaan. teidän kuulumisia varmasti käyn täällä välillä lukemassa.Plussatuulia tänne kovasti toivon kaikille!:love:
 
@Zatsuma Hieman aikaista testata, valitettavasti :( Itse himotestailen turhan usein ja petyn. Toivotaan, että kun maltat vielä, niin viiva pärähtää :) Onko oireita?

Reissulta palattu, eikä kukaan ollu kiinnostunut mun lääkkeistä turvatarkastuksessa :ROFLMAO: Tänään myös ultrassa käyty ja kovasti palleroita siellä valmistuu (y) Pelottaa jo itteä, ettei mee hyperstimulaation puolelle, vaikka ei lääkäri siitä ollut huolissaan. Limakalvo hieman uhot vielä Kp 7. Torstaina uusi ultra ja jos kaikki ok, ma punktio. Apua.
 
  • Tykkää
Reactions: Jennipä ja -dino-
Mulla tipahti tänään postin mukana aika kystan tutkintaan, joka löydettiin sillon kun kävin lähetteellä ultrassa kun km todettiin. On sit sopivasti viikko ennen joulua se aika... Vähän jänskää, mitähän ne tekee? Ultrailee varmaan?

@kirsillevauva toivon kovasti että menkat alkaisi tai sitten plussa vielä pärähtäisi. Odottelu on kyllä todetusti hermoja raastavaa!

@Josia hyvältä kuulostaa! (y)
 
Minulla alkoivat menkat eilen ja olin ihan onnesta sekaisin :) Kierto 9 päivää myöhässä... Kävin puntarilla. Kuurilla lähti 8 kiloa ja turvotuksen takia oli tullut 2 kiloa takaisin, mutta ne varmaan lähtee pian pois, kunhan nesteet taas virtaa :)
 

Yhteistyössä