❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Tämä ketju on tarkoitettu jo vähintään vuoden plussaa odottaneille vauvakuumeilijoille.

Tervetuloa mukaan, et ole yksin :)

Listalle muutamia perustietoja; monesko kiertopäivä nyt menossa/kuinka pitkä kierto normaalisti (esim. kp 10/32), monesko lapsi toiveissa ja milloin yritys on alkanut. Toivon että listaan muuttuvat/ilmoitettavat asiat laittaisitte punaisella korostaen niin huomaan ne varmasti :)





06.02.2017

✪ -tanjuska (22) | kp 18/26~73(143) | 1.lapsi | ya 1/-13

✪ Iitata (19) | kp 21/28 | 1.lapsi | ya 8/-14 (letrot)

✪ Nonsk | kp 16/32-33 | 1.lapsi | ya 9/-15

✪ Dino (24) | kp 8/27-29 | 1.lapsi | ya 6/-15

✪ Yuna (25) | kp 8/27 | 1. lapsi | ya 9/-15

✪ kunnon kinttaat (31) | kp 27/28-30 | 2.lapsi | ya 3/-15 (letrot 6/-16 alkaen)

Wolt (35) | kp 8/28 | 2.lapsi | ya 2/-15

Juliet86 (30) | kp 24/29-31 | yk 16 / ya 11/-15

Muruhaave (36) | kp 86/30 | 1.lapsi | ya 10/-15

susanmaaria (31) | kp 44/26 | 3.lapsi | ya 7/-15

tokoliina (30) | kp 118/25-31 | ya -15

kismett- | 3.lapsi | ya 7/-15

Jutska | 3.lapsi | ya -15


valonkantaja (26) | kp 29/31 | 1.lapsi | ya 2/-14

marrasmai (35) | 1.lapsi | ya -15

Välli (25) | kp 44/30 | 2.lapsi | ya 8/-15 (3. inseminaatio Letro+Pregnyl+Lugesteron)

kiuski | kp 21/? | 1.lapsi | tjot 9/-15, ya 5/-16

Kinder_Kitty (24) | kp 24/36-39 | 1.lapsi | ya 01/-15

MMiHa (33) | kp 25/27 | 2.lapsi | ya 9/-15

virvatulia (34) | kp ?/32-39 | 2.lapsi | ya 12/-12

Karkki95 (21) | kp ?/? | 1.lapsi | ya 4/-15 (km 1/-17)

Lumi87 | kp 9/30-35 | 2.lapsi | ya 3/-16

aavalvar | kp 26/31-33 | ya 1/-16




Kinder_Kitty dpo 9
Juliet86 dpo 8
kiuski dpo 5
 
Viimeksi muokattu:
@Lumi87 Täällä täsmälleen sama tilanne - olen joutunut vähentämään ja keventämään urheiluharrastuksia, laihtua ei kuulemma saisi ja viimeksi lääkäri määräsi estrogeenigeeliä letrojen tueksi. Hoikilla oma estrogeeni ei kuulemma välttämättä riitä ja siksi limakalvo jää ohueksi. Eilen starttasi 1. letrokierto, joten nyt jännittää, tuovatko ne avun ovuloimattomuuteen... varasin ultran kp10. Sitä odotellessa!
 
@iitata toimenpide oli tosi iisi, vähän niinku papakoe eikä sattunut.

Kiitos kaikille tsempeistä! Lääkäri koitti muistutella, että onnistumisprosentti on inssissä aika pieni ja epätodennäköistä että ekasta tärppäis mutta tottakai täällä ollaan toiveet korkealla.
Koska ovista ei ollu vielä tapahtunu, anto hoitaja ohjeeksi talletella vielä perinteiseenki tyyliin ja se oli ilmeisesti miehelle koko homman kohokohta kun muisti illallakin muistutella, että lääkärin määräyksestä täytyy peittojen heilua :ROFLMAO: se osaa ainaki ottaa ilon irti tästä vauvaprojektista :D
Itellä tulee nyt tarkkailtua kaikkia kolotuksia, et joko se ovis ois ja tuntuu tuhottoman pitkältä ajalta ootella reilu pari viikkoa muka ennenkuin testaa..eli käytännössä ostan varmaan tukkupakkauksen testejä ja aloitan aaaaivan liian aikasin testailun :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk ja Yuna
@Kinder_Kitty ompa mahtavaa jos kroppa yrittää toimia ilman lääkkeitä!

@tiuku1 tsempit ekaan letrokiertoon, toivottavasti toimivat. :)

@Wolt pitkää pinnaa sullekki :D

@kunnon kinttaat ompa teillä ollu melko pessimisti lääkäri. :D

Mies sai varattua ajan simppanäytteenantoon mut vasta helmikuun puoleen väliin! Joo eihän siihen oikeesti oo ku pari viikkoo mutku jokainen odotettu päivä ja viikko alkaa ottaa aivoon.. Kui nopeesti te ootte saanu tulokset? Viikko? Kaks? Googlettamalla löytyy aika vaihtelevia vastauksia. Mies saa kyllä kysyy labrassa sit kauanko menee..

@Yuna kans heräsin tänäaamuna kamalaan nälkään.. Voit vaan kuvitella ku mielikuvitus laukkas :D
 
http://aijaa.com/QpuMCM kyllä se ovis testikin on sitä mieltä et ovis on lähestymässä.. mulla yleensä viiva on tosi haalea hyvä jos ees näkee sillon kun ovis ei oo lähettyvillä.. eli kyllä mun tuntemukset on oikeessa. huomenna testaan kanssa. täytyy laittaa ovistestejä tilaukseen.. en tosin ollut ihan 4h pissaamatta kun muuten ois lurahtanut housuun.. :D ja juomatta olin vaan 1,5h just ja just.. eli ois voinut olla vielä tummempikin tuo viiva..
 
Nälkä on juu hyvä oire! ;) Ei voi johtua mistään muusta, esim huonosta veden juonnista tai muuten vaan heikosta ravinnosta.. ;)

Kivaa lukea, kun täällä usealla hommat etenee ja piinailut alkaa ja pääosin kaikilla hyvä mieli :) :) Tulee itsellekin.
Mutta, koska mitäpä muuta sitä tehdä kotimatkalla kun miettiä omaa kiertoansa, niin en tiedä pitäisikö sitä olla huolissaan, kun tajusin että vaikka kierto pääasiassa on tasoittunut niin itse menkkavuoto on melko "vähäistä" verrattuna aikaan ennen pillereitä. Silloin vuoto kesti 4-5pvä ja pillereidenkin kanssa saman. Nyt mielestäni muutamia kiertoja menty, että se kunnon vuoto kestää pääasiassa sen pari päivää ja sitten päivän pari tuhruttaa? Mistä se voi kieliä? Vaikka onhan se kolmisen päivää ihan normaali vuotoaika..
 
Täällä kp 4 ja kolmas inssikin nega. Päädyttiin parin kk:n hoitotauolle. Pakko kerätä vähän päätä kasaan ja antaa kropalle lupa hengähtää kun vuosi melkein putkeen eri hormoneja vedelty.

Tsemppiä naiset! ❤
 
http://aijaa.com/6x1akA ovistesti kp12..on minusta tummempi kuin eilen ja tämä on 4h lirusta ja olin 2h juomatta.. mullahan ei ovistesti tummene ihan kontrolliviivan vahvuseksi silloin kun ovis on.. vaan jää vähän vaaleammaksi. testaan vielä huomenna ja jos se on tummempi kuin tänään niin lasken plussaksi. mulla vaan ei ovishuippu ylitä sitä 20 yksikön rajaa siksi testiviiva ei oo kontrollinvahvuinen. näin ollut joka kierrossa missä olen ovista testannut. livenä tuo viiva on vielä tummempi aijaa vie vähän väriä näköjään :D
 
@Karkki95 pahoittelut! Tuntuu pahalta sun puolesta :(

@Yuna mä kyllä syön ihan mitä sattuu. En ole jotenkin jaksanut yhtään stressailla mistään syömisistä tai juomisista tän yrityksen aikana sillä en usko että se vauvantulo yhteen suklaapatukkaan kaatuu! Sidukkaakin juon silloin tällöin jos siltä tuntuu :)

@Kinder_Kitty toivottavasti se ovis sieltä putkahtaa, lupaavalta ainakin vaikuttaa :)

Tsempit kaikille piinailijoille! Täällä ollaan varpaita myöten peukut pystyssä!

Mulle toi alkukierto on aina vähän tälläistä etten jaksa täälläkään pyöriä, nyt kp8 ja johan alkaa taas kiinnostelee ;) Puhuttiin ukkelin kanssa etten käy ostaas ovistikkuja että mennään mututuntumalla! Meillä lähtee koirakin hoitoon niin saadaan ihan rauhassa heilutella peittoja koko viikonloppu/alkuviikko milloin ovis pitäis olla :whistle: Miehen on pitänyt nyt viikon verran soitella sitä simpptestiaikaa mutta ei saa vaan aikaseksi, mikä hemmetti siinäkin on niin vaikeeta?! :mad:
 
@Karkki95 suuret pahoittelut, jaksamisia.

@-dino- me saatiin yllättävän nopeasti tulokset, oisko ollut noin viikossa?

Omaanapaa ja voi mälsää ja kökköä ja tööt. Kp 18 ja täällä ei näytä tapahtuvan ei sitten yhtään mitään... Ei oo ovistesteissä kuin perushaaleaa ja ei oo limoja tai muutakaan. En taida jaksaa jäädä mitään odottelemaankaan turhaan vaan vetäisen sunnuntaina viimeistään ekan Teron naamaan, niitä kun laatikossa vielä sattuu olemaan. Odotan maaliskuuta ja sitä että pääsis taas letroilemaan. Jos sinne mennessä vielä saisi vaikka 2-3 kiloakin pois niin olisin samoissa painoissa kuin silloin kun oon viimeksi raskautunut...
 
Nälkä on juu hyvä oire! ;) Ei voi johtua mistään muusta, esim huonosta veden juonnista tai muuten vaan heikosta ravinnosta.. ;)
Joo :D

Mut oikeesti tosi kummallista.. monesti jos on aamulla duunissa ollu kiire niin ehä oo syöny ku vasta joskus 10 aikaan..nyt heräsin taas 4.30 ihan karmeeseen : oksennan jos en saa ruokaa nälkään XD huomenna hakee parit testit.. S-market here I come :D

Edit: tänä aamuna ihan järkky etova olo, tissit arat ja pinkeet..Plus karmea "pierutauti" :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: kunnon kinttaat
Siis tehostaako nuo irrotuspiikit tosiaan ovista näin paljon! Alavatsa on pinkeä ja turvonnut ko koripallo ja voi järkky näitä ilmavaivoja :D oirekyttääminenhän on hyvinki jo alkanu mutta järki osaa sanoa, että jos inssistä on kolme päivää niin oireet johtuu kyllä muusta ku raskautumisesta.

Tarkkaa muniksen irtoamisaikaahan en tiedä mut oisko lie ovishommia tämäkin, kun tälle päivää tuli myös vaaleanpunertavaa limaa vähän.. Eikö sitä voi oviksen aikaanki tulla? Kyllähän tässä pää sekoaa testaamista odotellessa ja voi miten korkealta tiputaan jos ei tärppää tässäkään kuussa.
 
Mulle toi alkukierto on aina vähän tälläistä etten jaksa täälläkään pyöriä, nyt kp8 ja johan alkaa taas kiinnostelee ;) Puhuttiin ukkelin kanssa etten käy ostaas ovistikkuja että mennään mututuntumalla! Meillä lähtee koirakin hoitoon niin saadaan ihan rauhassa heilutella peittoja koko viikonloppu/alkuviikko milloin ovis pitäis olla :whistle: Miehen on pitänyt nyt viikon verran soitella sitä simpptestiaikaa mutta ei saa vaan aikaseksi, mikä hemmetti siinäkin on niin vaikeeta?! :mad:
Hei meillä mä soitin lääkäriin ja varasin spermatutkimusajan miehelle :D muuten näytettä ei varmaa ois vieläkää annettu, ei toi ois siihen ikinä pystyny.
 
@Yuna ahahhaha :ROFLMAO: Mun pitää varmaan kans! Sanoin että ymmärrän kyllä että se jännittää jne, mutta kun se on vaan vähän pakko tehdä! Ja ettei se siitä mihinkään karkaa vaikka kuinka sitä välttelee. Annan sille vielä viikon aikaa ja sit varaan ite ;):ROFLMAO:
 
Kiitoksia tervetulotoivotuksista:)

Näistä ruoka-asioista.. En ole aivan hirveesti enää jaksanut tehdä parannuksia kun niillä ei ole toivottua tulosta saanut aikaan. Välillä aina intoudun juomaan greippimehua, syömään gelee royalea tai vehnänalkioöljyä mutta en ole halunnut kieltäytyä täysin mistään kun se tekee vain minut vain kiukkuiseksi. Tiedän että mun pitäis karsia sokeria ja herkkuja mutta mun tahto kestää noin kolme päivää ja sitten vedän karkkia ja suklaata kaksin käsin:ROFLMAO:
Täällä juuri alkoi menkat. Aina yhtä kurjaa. Mutta nyt päätin etten enää testaa ennenkuin menkat on oikeasti myöhässä. Käytän raskaustesteihin menevät rahat sen sijaan ovistikkuihin.:LOL:
 
Joo :D

Mut oikeesti tosi kummallista.. monesti jos on aamulla duunissa ollu kiire niin ehä oo syöny ku vasta joskus 10 aikaan..nyt heräsin taas 4.30 ihan karmeeseen : oksennan jos en saa ruokaa nälkään XD huomenna hakee parit testit.. S-market here I come :D

Edit: tänä aamuna ihan järkky etova olo, tissit arat ja pinkeet..Plus karmea "pierutauti" :ROFLMAO:
Eihän testin hausta tullut mitään.. bussista kun kerkesin pois niin kauhii kupla otassa XD uusintakierros iltapäivällä :D
 

Yhteistyössä