❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@Yuna onnea vaan sulle :D

@Juliet86 voi ku hieno plussa! Onnellista odotusta :)

Turhautuminen purkautu itkukohtauksena ku taaskin kotona odotti vain mainosposti. Jossei huomena tuu nii soitan sinne labraan joka on tutkinutki sen näytteen. Pitäkööt kuinka hysteerisenä tahansa. En jaksa enää.
 
Täällä sivustakatsojana teidän juttuja lueskelen, mutta nyt pakko tulla kommentoimaan. @-dino- meikän ukko kävi kans antaa näytteen viis viikkoo sitten, mut sieltäkää ei mitään tuloksii tullut eikä ilmeisesti tulekkaan. On kans eri paikassa otettu kuin missä ollaa hoidossa (tai mihin ollaa menossa). Kuullaan sitten tulokset ensikäynnillä, mikä on meillä kans kuun lopulla. Mut aika erikoista jos teille on kuitenkin lupailtu tulokset postissa?

Itsellä yritystä 10 kuukautta kulunut, todennäköisesti tulee se vuos täyteen ilman raskautta, liityn varmaan sitten teidän joukkoon. Hienoo, että täälläkin on plussailtu :)
 
Meilläkin joskus käytetään liukkaria, enimmäkseen jos on humalaseksiä. Se on sitä Klickin ja purkissa muistaakseni taitaa olla teksti saattaa olla haitallista spermalle.

@-dino- miten ei voi vieläkään olla tuloksia? Kyllähän niiden nyt kohta pitäs jo tulla :unsure:

@Juliet86 onnea!:love:
 
@Juliet86 aivan ihanaa! <3

@Yuna ko se lugeilla pelotteli? Alotin ne eilen ja oon koko päivän odottanu kunnon putousta jalkojen välistä mutta ihmeen siistiä ollut. Yön aikana oli alushousuihin vähän valunu mutta ollut kyllä paljon siistimpää touhua kuin odotin.

@Jennipä tervetuloa kun aika on, mutta toivottavasti ei tarvitse. Mä liityin tänne pari kuukautta ennen kuin vuosi oli täynnä kun alkoi hoidot ovuloimattomuuteen.

Me ei käytetä liukkaria muuta ku synnytyksen jälkeen tarvitsi kun oli kuukausia paikat niin hellänä. Mulla ennemmin kosteutta välillä vähän liikaa että jotain imuliinoja tarttis. :ROFLMAO:

Oon lauantaina lähössä pitkästä aikaa ulkoilemaan ja aion kuulkaa nauttia ilman huolta huomisesta. En mä kuitenkaan raskaana ole niin sama vähän juhlia. Ja jos oisinki ni tuskin se tähän kaatuu. Hei hei Mitä jos -elämä. :)
 
Viimeksi muokattu:
@Jennipä joo on luvattu, maanantaina ku vielä soitin nii labran täti lupas laittaa heti ku saavat tulokset. Meillä muuten on ihan samana päivänäki se ensikäynti! :)

Päikkäreiden jälkeen olo vähä parempi. En sitte voikaa soittaa sinne labraan ku menee jo klo 14 kii ja pääsen vasta sillon töistä. Kaiken lisäks lähetää maanantaina reissuun pariks päiväks! Harkitsen kaverin värväämistä postilaatikon tarkistajaks :D
 
tais mun onni loppua lyhyeen pc ei oo vahvistunut tänään ei yhtään.. hailu viiva on kuitenkin ois pitänyt jo keskiviikon pc testiä olla tummemp jos hormoni ois nousussa..eli taitaa jäädä kemialliseksi tämä :cry: sen siitä saa kun intoilee liian aikasin kun ei ole edes kunnon plussaa tikussa... ja oireetkin loppu kun seinään jo eilen.. eikä tuo hailu viiva ainakaan enää tänään johdu pregnylistä kun tayssista sanoi hoitsu et 2viikon kuluttua testiä..ja tänään on tasan 2vkoa :cry: no saapa nähdä kuin myöhässä ne menkat tulee
 
Viimeksi muokattu:
Voi ei @Kinder_Kitty :cry: Toivotaan että vahvistuisi kuitenkin vielä! Eihän sitä tiedä jos sulla vaan nousee hormoni hitaasti. Ei luovuteta vielä <3

Hyvä @Lumi87 jos sulla suju lugejen kanssa paremmin! Emmä tiedä nukunko jotenkin niin levottomasti että pusken kaikki ulos yön aikana mutta kyllä mulla on aamusin sitä mönjää reisillä asti :eek: Ja pitkin päivää tulee aina välillä pyyhittäessä, vaikka siitä nyt ei sinänsä mitään haittaa olekaan. Ootko huomannu jo jotain oireita niistä?

@-dino- mä lähtisin niin tossa tapauksessa jo jonnekin räyhäämään, miten muka niitä tuloksia ei oo vieläkään tullu!! Eihän niissä VOI kestää noin kauan kun se sperma kuitenkin tutkitaan heti kun se on paikan päälle tuotu. Ärsyttää sun puolesta :mad:

@Juliet86 paljon onnea vielä!! :love: Lisään sut plussanneisiin :) Oliko sulla nyt yk 17?
 


12/2016
diadora (28) | 2.lapsi | yk 14
haaveilija-31 | ya 12/-12

01/2017
Josephina | 1.lapsi | Ya 1/-15 (km 1/-16 ja 5/-16)


2/2017
tokoliina (30) | ya -15
kismett- | 3.lapsi | ya 7/-15

3/2017
Juliet86 (31) | yk 17 / ya 11/-15
 
Viimeksi muokattu:
@Yuna oli kyllä seksi vähän sottasempaa puuhaa. :giggle: En oo nyt parin päivän käytöllä mitään oireita huomannut, mitä sulla on ollut? En oo pakkausselostetta lukenut yhtään, mutta jostain luin että voi aiheuttaa raskausoireiden kaltaisia oireita.
 
@Yuna niin repesin tolle sun kuvaukselle pillistä ja lenkistä! :D:ROFLMAO:

Meillä ei oo koskaan tarvittu liukkaria, mies pitää kyllä huolen, että paikat on kosteet... ;):p

Voi ei @Kinder_Kitty , pidetään kuitenkin vielä toivoa yllä. :(

@Lumi87 ihan huoletta voi välillä juhlia ja tuulettua! Se tekee vaan hyvää omalle pääkopalle. (y)

Uskomatonta ettei @-dino- ne tulokset oo vieläkään tulleet! (n)

Täällä ei ihmeitä. Ovista odottelen ensiviikolla. Mieskin sopivasti lomalla. :whistle::love:
 
Voi ei @Kinder_Kitty :cry: Toivotaan että vahvistuisi kuitenkin vielä! Eihän sitä tiedä jos sulla vaan nousee hormoni hitaasti. Ei luovuteta vielä <3

Hyvä @Lumi87 jos sulla suju lugejen kanssa paremmin! Emmä tiedä nukunko jotenkin niin levottomasti että pusken kaikki ulos yön aikana mutta kyllä mulla on aamusin sitä mönjää reisillä asti :eek: Ja pitkin päivää tulee aina välillä pyyhittäessä, vaikka siitä nyt ei sinänsä mitään haittaa olekaan. Ootko huomannu jo jotain oireita niistä?

@-dino- mä lähtisin niin tossa tapauksessa jo jonnekin räyhäämään, miten muka niitä tuloksia ei oo vieläkään tullu!! Eihän niissä VOI kestää noin kauan kun se sperma kuitenkin tutkitaan heti kun se on paikan päälle tuotu. Ärsyttää sun puolesta :mad:

@Juliet86 paljon onnea vielä!! :love: Lisään sut plussanneisiin :) Oliko sulla nyt yk 17?
Joo oli yk 17 ja ikä on nykyisin 31
 
@Kinder_Kitty eikää. En haluu uskoo! Pakko vahvistua! Ei luovuteta vielä! :(

Rakkaat naiset. Tänään itketään vain ilosta! Tulokset tuli vihdoin! ❤ hyvät on uimarit, ainoastaan normaalirakenteisten osuus lievästi alentunut. Olin jo niin valmistautunu vetään puhelimessa itkupotkuraivarit :D:D
Nyt voi hyvillä mielin alotella lomanviettoa! Mukavaa viikonloppua kaikille!:)
Ihanaa!! Onnittelut!!! <3 Saanko kysyä tarkempia prosentteja mitä tulokset sano?
 
@Yuna

Nopeat, suoraan etenevät 1%
Hitaat kaartelevat 59%
Paikallaan liikkuvat 15%
Liikkumattomat 25%

Normaaleja 3%
Epänrmaaleja 97%

Kokonaismäärä 309.60x10(potensiin 6)
Tiheys 129x10(potensiin 6)ml

Google käyny ahkeraan, hirveen ristiriitasta tietoa niinku yleensäkki :ROFLMAO:
Kyllähän tässä alkaa taas mietiin että missä se vika sitte on ku ei tuu. (n)
 
Kiitos tsempeistä kaikille! Aion jatkaa testailuja vielä, digiä en uskalla tehdä, kun viivat on ollu hailuja, vikan pc:n tein tänään aamulla huomenna sit Mamin puikko vuorossa taas.. On tässä nyt ehkä pientä toivoa kun tosiaan ekassa raskaudessa testasin ekan kerran vasta dpo14-15 selkeän punertavan toisen viivan pc:llä.. On mulla yksvoire vielä jäljellä nimittäin usein tuleva nälkä. Ehkäpä voisin soitella ens viikolla neuvolaan ja pyytää lähetteen verikokeisiin et katottas hcg arvo.
 
Moikka ladyt! Olen ollut taas vähän hiljaiselossa sillä täällä ei vaan tapahdu mitään :unsure: Meillä on siis ensikäynti lapsettomuuspuolelle kuun lopussa joten eipä olla edes oviksia bongailtu tai muuta kun ne mun arvot on siellä pilvissä enivei niin mitään ei edes tapahtuisi. Toisaalta justiinsa puhuttiin miehen kanssa että on ollut aika ihanan rentouttavaa! En ole stressaillu enkä muutenkan ajatellut koko asiaa päivittäin :) Harmi että tämä kierto menee ainakin vielä ihan metsään ja varmaan seuraavakin, mutta jos sitten mekin päästäisiin tositoimiin (y)

Yritin lueskella tossa sen 10sivua läpi mutta enhän mä enää muista mitään :ROFLMAO: Kinderille tsempit! Toivottavasti viiva vahvistuu :)
 
Huh! Täällähän on käynyt kuhina!

Onnea plussanneille :love:

Paljon piti lukea ja että "pysyy kärryillä" ja tietenkin unohti puolet mitä piti kirjoittaa. Ehkäpä vaan omanapailen ja käyn uudelleen lukemassa ajatuksella viestit huomenna.

Elikkä. Täällä kp 3/ 28 jos osasin oikein laskea. Outoa, niin normaali kierto että ihan piti itkeä. Ovikset pongailtu limoineen lämpöineen kaikkineen ja tikuteltu niin komia ovisplussat että ihan hirvitti. Mut silti alkoi menkat, vaikkakin olenkin normaalista kierrosta lähinnä onnellinen.

On ollu vähän hiljaiseloa täällä, olleet aika rankat ajat. Sairastuin itte vatsahaavaan, ilmeisesti tää kaikki saa mut stressaamaan tietämättänikin niin että vatsa ei sitten kestänyt. Helvetillinen kipu, en kyllä vihamiehellenikään soisi...

Ja samalla kaiken tän sairastamisen keskellä myös rakas mummoni meni yllättäen huonoon kuntoon ja joutui sairaalaan. Haimasyöpä diagnoosi, levinnyt maksaan ja keuhkoihin ja ilmeisesti nyt imusolmukkeisiinkin. Saattohoito-rumba on pitänyt ajatukset kaukana vauvahommista. Eikä tietenkään itkuittakaan ole selvitty, kun mummo alzhaimerista huolimatta supitteli mulle että "hän lähtee tuonne toiselle puolelle lähettämään teille vauvalähetystä, että on hänen aika antaa tilaa uudelle suvun jäsenelle." Eikä mummolle ole kerrottu mitään vauvahaaveista. Ikinä. Siinä sä lohdutteli minua kun räkä poskella porasin itkeä, toinen niin vakavana puhui että pakkohan se oli uskoa että se oikea mummo siinä, ei Alzheimerin tuomat ajatukset. :cry::cry:

Niin paljon surua edessä, mutta silti sitä haaveilee että jospa se onnellisuuskin pian sieltä löytäisi tiensä tänne meille. Vaikka näiden luomumenkkojen myötä.
 

Yhteistyössä