❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@kiuski hyvä että sielläkin on päästy ns.vapaalle tästä "projektista" ! Rentouttavaa aikaa! :)

@kinttumarkki voimia sulle! :(


Itse näin viime yönä kyllä niin outoja unia ettäh.. Näin unta että kaverini teki mulle gynekologista tutkimusta ja totesi mun olleen raskaana muutamia vuosia sitten. Ja olin ihan että häh, enhän mä oo harrastanut seksiä sillon vielä, että mitenhän voi olla mahdollista. :eek:
Näin kyllä myös unia, että @Kinder_Kitty sai testiin erittäin vahvan viivan, mutta ilmeisesti ei ollut enneuni se ylempien kommenttien jälkeen :cautious::unsure:
Plus olen jo kehittänyt ekan oireen itselleni, näin ööö dpo3 kunniaksi. Alavatsa on herkkä kun hellästi painaa, ja iho ylipäätään jotenkin kosketusherkkä. :ROFLMAO::whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Anteeksi pikainen omanapailu, menkkoja ei kuulu, tänä iltana on tiedossa kosteat juhlat: näkeekö joku tossa jotain? Itse kuvittelin näkeväni viivanpaikan, kyseessä pc n liuska. Kuvanottohetkellä testi jo kuivanut kun ajattelin etttei siinä kuitenkaan mitään ole mutta haluankin kuulla näkeekö kukaan mitään siinäIMG_20170318_153709.jpg
 
@kiuski kiva kuulla sinustaki. Eipä teilläkään enää pitkä odotus ole edessä (y)

@kinttumarkki ompas sulla paljo surua :unsure: Onnea kuitenki normaalista kierrosta :) paranemisia ja voimia surun keskelle <3

@Kinder_Kitty :cry::cry: Soita ihmeessä verikokeisiin jossei nyt vuoto ala (n)

@aavalvar näkyy! piti tulla kattoon vielä oikein tietokoneen näytöltä ja selvästi on kaks viivaa, väristä en tiiä. Tikutitkos oviksen? Paljoko menkat myöhässä?
 
@Kinder_Kitty ompa ikävää jos se olikin vain kemiallinen...:( Hmph. ❤

@kinttumarkki sinne kanssa rutkasti sydämiä, jaksamista! ❤

@-dino- se väri on omaan silmään vähän harmahtava eli vois viivanpaikkakin vaan olla.. jotenkin en jaksa uskoa raskautumiseen, tässä kierrossa en tikutellut ovista enkä oikeen edes tarkkailut sen tuloa, mutta ainut päivä kun puuhailtiin oli ensimmäinen tissikipupäivä mikä on itselleni merkki siitä että ovulaatio on tapahtunut edellisenä ja tai toissapäivänä. Nyt siis 2 pv myöhässä ns. Normikierrosta, mutta koska ovis oli luultavasti 2 pv myöhemmin niin tänää pitäisi alkaa menkkojen viimeistään! Alavatsaa juilii kyllä siihen malliin että voisi alkaakin.. Jos huomenna aamulla testailen uusiksi.
 
@-dino- ja @Nonsk joo ei onneks enää kauaa! Mä niin vaan odotan nyt sitä että sais selvyyden tähän et miks ne arvot heittää. Haluan pilleriä naamaan ja yrittämään taas! Haluan kans päästä taas kuvittelemaan kaikkia oireita ja tuskailemaan viivoja. Tää stressitön elämä on niin kovin tylsää :ROFLMAO:

@aavalvar joo mä näen kans jotain todella haaleeta :)
 
  • Tykkää
Reactions: -dino-
Digi sen niin hienosti ilmaisi "not pregnant" kyllähän mä sen jo tiesin mikä tulos sieltä tulee..:cry: mut siitä oon satavarma et jotain yritystä siellä oli.. koska pregnylin tuoteselosteessa lukee et saattaa näkyä positiivisenä raskaustestinä 10pvää.. mut joo en kyl enää testaa näin ajoissa varsinkin jos pregnyl on käytössä.. menkat ei oo viä alkanut..
 
@Kinder_Kitty olen niin pahoillani. <3 Toi on tosi hankala toi testausasia. Mulla ens ke ei pitäisi näkyä pregnyliä mutta en jaksais millään testata ennen viikonloppua. Oon pyrkinyt olla testaamatta ollenkaan mutta lugejen kanssa on pakko kun menkat ei ala niin kauan kuin niitä syö. Se negatesti on vaan niin lohduton että mieluummin ottaisin menkat.

@aavalvar mä oon noiden haamujen kanssa tosi hieno, mutta toivotaan että vahvistuisi. :)

@kinttumarkki voimia sinulle. Onpa mahtunut vastoinkäymisiä. Onnea kuitenkin normaalista kierrosta ja toivottavasti uutta elämää olisi sukuun tulossa pian. <3

@-dino- oli aikakin tulosten tulla! Hyvä että oli liikkuvia ym. :) Mä en kauheasti noista tuloksista ymmärrä tai olis ihan kiva tietää esim että mitä ne hitaat kaartelevat on, löytääkö ne tiensä kuitenkin perille mutta vähä hitaammin? Ihan kohta teillä ensikäynti. :)

@kiuski toivottavasti pääsette pian yrittämisen makuun! Kiva kun kävit pitkästä aikaa kuulumisia kertoilemassa. :)

Mä olin eilen vähän ulkoilemassa mutta ei kyllä menny kauheen riehakkaaksi kun flunssa painaa päälle. Oli kuitenkin kiva kun oli ajatukset muualla, en ole koko viikonloppuun ajatellut vauvahaaveita.

Tosi hämmentävää kun ei ole mitään oireita. Lugetkaan ei ole aiheuttaneet mitään vaikka monet saa jos jonkinlaisia oireita. Nännit ehkä vähän tänään aristaa mikä on tuttu oire, nyt dpo6 ja viime kierrossa kun alkoi samaan aikaan, 5pv tissikivut enteili menkkoja. Viimisen puoli vuotta enteillyt jumalaton nännikipu aina menkkoja. Ei oo siis tuntemuksia mihinkään suuntaan eikä toisaalta toiveitakaan. Pelkään että jos jotain oiskin ollut kiinnittymässä niin pilasin mahikset muutamaan kaljaan ja poltin pitkästä aikaa tupakkaakin. :unsure:
 
Tää tuntuu jopa pahemmalta kun saa ensin viivoja ja sit ne häviää pois kuin se et saisin vaan negoja testejä :cry: mielummin mää sen negan ottaisin vastaan kuin viivoja jotka katoaa ja antaa toivoa et nytkö vihdoinkin.. mut kyl tää tästä. alkais nyt vaan menkat pian niin pääsee eteenpäin ja alottamaan letrot

@Lumi87 ja nyt tommoset ajatukset pois että jos pilasin mahikset.. tiedän helpommi sanottu kun tehty muttä yritä olla murehtimatta <3 täytyy stä välillä elääkkin ja nauttia elämästä..mää otan tänään pitkästä aikaa muutaman siiderin en ole juonut joulun jälkeen alkoholia ja siideri hammasta on tässä nyt vähän kolottanut :)
 
Viivanpaikka oli ja menkat alkoikin eilen illalla eli tänään kp2
Eli uuteen kiertoon siis!:) Positiivisin ja toiveikkain mielin! Parasta on että tunnistin taas kuitenkin ovulaation merkkejä ja kierto oli 34 pv!

@Lumi87 Samaa mieltä kun Kinderi, ei kannata turhaan sättiä itseään, välillä pitää saada ottaa rennostikin :) Siitä tulee vaan lisästressiä jos syyttää itseään jokaisesta paheesta.
 
@aavalvar pahoittelut menkoista, ja näin minäkin tuossa testissä viivaa.

Täällä alkaa tänään menkat, nimittäin jomottelut on alkaneet ei vielä kokoaikasta.. ja lisäks on jo tullut ruskeaa valkovuodon seassa... jos jotain positiivistä pitää hakea niin kierto on nyt vaan 30pvää :) en muista koska viimeks ois ollut noin lyhyt..varmaan sillon joskus kun söin teroluteja :D. eli loistava kierron pituus ja onneks ei nyt tän enempää venynyt kierto.. mut joo toivottavasti ei ois kauheen kivuliat menkat ja runsaat (n)
 
@Kinder_Kitty voi pahus :unsure: vitsit kun osaiskin aina odottaa sitä testiä siihen asti kunnes menkat on myöhässä. Mutta mahdotontahan se on!

@Lumi87 turhaa mietit että itse olisit ollut mitenkään syypää! Mä kyllä uskon siihen että voi elää ihan normaalisti siihen asti kunnes plussa putkahtaa. Jos siellä joku tarraa kiinni niin ei se kyllä pariin sidukkaa kaadu. Saahan ne narkit ja holistitkin niitä lapsia :cautious:

@aavalvar pahoittelut menkoista!

Voih mä oon taas alkanut selailee kaikkii vauvasivustoja, sen siitä saa kun täällä pyörähtää:ROFLMAO: ihan sillai ohimennen vaan tsekkasin myös vauvanvaatteet h&m sivustolta kun katselin itselleni kaikkee...:whistle:
 
ai kauhee, kohta mää varmaan linkkailen tänne kaikkia ihania vaatteita :D ja joo mistä huomaa tosiaan sen et menkkapäivä tänään, kun rupee itkeen pienimmästäkin asiasta jos ei onnistu joku :ROFLMAO::LOL: joka kerta meinaan juuri sinä päivänä kun menkat alkaa :D
 
@Yuna olis kyllä kiva plussailla samaan aikaan!! :) Ai kauheeta jos tänne jää yksin roikkuu ja muut loikkii jo odottajiin :poop::unsure: odottakaa jooko viel pari kiertoa niin mäkin pääsen messiin :ROFLMAO:

Kai ne munkin tiedot voi päivittää vaikken tavallaa mukana nyt olekkaan. Eli tänään on kp7 :)
 

Yhteistyössä