❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Voi ei @kiuski :poop::cry: pahoittelut täältäkin ja voimia pettymykseen.

Kiitos @Yuna. Täällä ovisplussa tänään siis ja eilen viettelin miehen mutta hämmennystä aiheutti kun mitään "tavaraa" ei oo valunut ulos :geek::cautious:....mihin se hävisi vai tuliko lainkaan. No tänään uusi viettely-yritys sit :ninja:
 
@kiuski :cry::cry::cry:

@Tiituu ehkä se tavara meni niin syvälle ja oikeaan osotteeseen, ettei sitä tarvinnu heittää pois lainkaan o_O

Tällä ei taaskaan mitää uutta, lueskelin taas lisää ja vaivuin syvemmälle masennukseen, saa nähdä kuinka syvälle tässä päästään. Miehelle kerroin et kirjottelen täällä ja jopa nimimerkin, vastaukseks sain et hyvä että on joitain keiden kanssa purkaa ja puhua. Nyt ollaan yritetty yhessä keskittyä liikuntaan, koiriin ja yleiseen elämänmuutokseen -- mä oon nyt valmis kokeilemaan mitä vaan että saisin ajatukset pois tästä tilanteesta ja epäonnistumisista.
 
@kiuski oon pahoillani... Voimia teille sinme älyttömästi :unsure:❤

@rosmarin voi pentele! Ompa :poop:

@Jennipä oo mitä viivoja! Mulla on nyt ekaa kertaa joka päivä ovistikut käytössä. Oon tikutellu jo viikon ihan varmuuden vuoksi. Kuinka nopeesti se viiva alkaa tummumaan? Mulla siinä on tasasta hailuraa koko ajan. Onko se iha yhdestä-kahdesta päivästä se tikun tummuminen? Oon ihan noviisi noiden kanssa.
 
Kiitos <3 Tää on kyllä masentavaa, nyt päätin et kokeilen lisävitamiineja. Eilen alotin omega3 magnesiumin ja D- ja C-vitamiinien syönnin (kaapista löyty purkki) ja tilaan päälle monivitamiinit missä on B12, B6 ja mineraaleja. Oon valmis kokeilee jo sitä mehiläisenkikkelivahaa ja valkosipulia pimpsaan et tästä pääsis eroon :LOL:

@Jennipä no kyllä tota nyt pitääki iloita! Hienoja viivoja ja eiköhän parin päivän sisällä näy onko ovis menossa vai tulossa (y)

@aavalvar vastaan nyt vaikka et multa kysynytkään :geek: mulla näkyy hailura viiva kunnes sit yhen päivän aikana poksahtaa plussaksi ja häviää seuraavan päivän aikana. En tiedä sit miten kuuluu mennä ja eiköhän sekin oo aika yksilöllistä miten nopeesti hormonitasot nousee ja laskee. Pidähän meijät ajantasalla tikuista! Säästeletkö niitä? Ite kirjotin aina päivän ja sit säästin. Nyt lemppasin kaikki menemään ku niit alko olemaan aika monelta kierrolta :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: aavalvar
@rosmarin Joo oon asetellu ne jonoon vessan peilikaappiin :D miehen mielestä se on jotenki huvittavaa. Onhan se sitäkin toki mutta kun viime kierrossa meni ovis ohi niin haluaisin kattoo miten näkyy testeissä. Mua onko alkanu mietityttää olisko jotain pco taipumusta. 7.8 on ensikäynti taysin lapsettomuuspolille, siellähän sitä selvitellään sitte! Mä pistän kuvia tulee kun viivat muuttuu tummemmaks :) pistän koko kavalkaadin kerralla jonossa tänne näytille :D
 
@aavalvar aika tasasena hailurana mulla on pysynyt testit, kunnes just päivää ennen alkaa olla tummempia ja sitä seuraavana päivänä on yleensä ollut ne tummimmat.

@rosmarin mä oon kans enemmän ja vähemmän säästellyt tikkui. Alkuu laittelin päivämääriä, mut nyt yleensä kun tikut alkaa tummuu, niin säästelen sen verran, et voi vähän vertailla tummuutta eri päiviltä. Sit roskiin.
 
@Nonsk mulla on tän yrittämisen alkamisen jälkeen kyl hävinny niin monet "ällöttää" rajat :ROFLMAO: Ei ennen tullu mieleenkää kokeilla limoja, säästellä kusisia tikkuja tai googlailla kuvia ties mistä :ninja: Välillä mietin et mitäköhän ihmiset miettis jos kertoisin mun uusista tavoista.
 
@aavalvar toivotaan että tulee tasavahvat! Testaatko kerran päivässä?

Mä soitan huomenna gynelle ja pyydän lisätarkastusta tähän kiertoon, eilinen meni itkiessä kun alan väsymään tähän ainaiseen 2viikon vuotoon. Mietin jo et voiko tiputtelu huutoa munasolun matkoihinsa jos se nyt jostain syystä olis sattunut hedelmöittymään? No, jos huomenna tai tiistaina pääsisin verikokeisiin ja ultraan niin vois tästä saada selvyyttä.
 
Kiitos vielä kaikille viesteistä! Kyllä tää paska vielä iloksi muuttuu. Nyt kun on saanut pari päivää surkutella niin osaa jo kääntää katseen kohti tulevaa ja nauttia kesästä. Sovittiin miehen kanssa että otetaan nyt sellanen kuntokuuri kun joudutaan odottelemaan. Jos ne hitaat siittiötkin lähtisi vilkastuu kun lähtään juoksulenkeille :ROFLMAO:

@rosmarin tyhmää toi tiputtelu! :(

@Jennipä hyvältä näyttää noi viivat :geek:

Minäkään en säilyttele ovistikkuja, johan niistä häviää se värikin o_O Napsasen kuvan ja siten vertailen. Toisaalta tässä vuoden aikana on aika hyvin oppinut jo tuntemaan ne viivat että tietää milloin lähtee tummuu jne. Ja nythän ei ole edes tarvinut tikutella kun lääkäri vaan määrää milloin pitää tulla ottamaan tavara sisään :ROFLMAO:
 
No jaa, kivat viivat mut eipä päästy tallettelee.. Tänään oli jo selkeesti haaleemmat viivat ja viimeks ollaan talleteltu varmaan keskiviikkona, joten tuskinpa tässä voi muuta kuin ootella menkkoja. Tääl on kyl ihan :poop: fiilikset, kun mieheltä joutuu kinuumaan ja se järkkää päivänsä niin kiireiseks ettei onnistu. Ehkä illalla ehtii seuraavan kerran, mut luulen et siiitä nyt ei oo enään iloa...Toivon vaan että ovis olis ollut vaikka jo vähän aikaisemmin, niin olis ehkä keskiviikon talletteluista jotain iloa..
 
@kiuski haha hyvä ja osuva kuvaus kyllä ovulaatiopäivien pakkoseksistä :LOL:

@Jennipä toi on kyl kurjaa, eiks teillä mies tienny et sattuu just tähän vai oliko vaan tullut vahingossa buukattua päivä täyteen? Munasoluhan elää 12-24h ja ovulaatio on yleensä 12-48(/72)h päästä tasavahvoista viivoista joten voi olla että huomenna ei ole ollenkaan liian myöhäistä :)
 
@kiuski en tiennyt päivällä miten tuohon seksikommenttiin pitäisi suhtautua, voispa valita kaks noista tykkäysvaihtoehdoista! Oisin peukun lisäks painanut nauravaa. Tosin musta tuntuu että toi kuvaus sopii aika hyvin aina sillonku on ollut taukoa seksistä :whistle:
 
@rosmarin no ei mies tiennyt kun en tiennyt minäkään. Oletin et ovis olis vasta n. viikon päästä, koska ei oo ikinä ollut näin lyhyttä kiertoa. Ja kun tosiaan on nää kierrot niin vaihtelevia, niin se ovis aina osaa yllättää. Oltii siellä reissussa niin en siel tikutellut ja eka tikku minkä täällä suomes pääsin tekee, oli positiivinen. Eli en osaa sanoa milloin olis tullut eka positiivinen ovistesti jos olisin päivittäin tikutellut. Sen takia pelkään, et ovis olis ollut esim eilen tai aikaisemmin, jonka takia munasolu ehtis mennä pilalle.. Toki jos ovis olis ollut tänään niin se olis jees. Tuntemusten mukaan sanoisin että ovis oli eilen tai aikaisemmin.. Mutta ei tää arpominen mitää auta, tänään saatiin nyt illasta talleteltua ja muuta ei asian hyväks voi tehdä. Eipä tässä nyt varmaan raskaaks kuitenkaa ois tultu vaikka mitä ois tehty..
 
@Jennipä höh, toi on kyllä hankalaa kun ei pysty yhtään arvioimaan missä vaiheessa ovis olisi. Toivottavasti sun kierrot tasottuu nyt ja ovis asettuis about samoille päiville :) Mut :poop: -totuushan se on että vaik mitä tekis oikein nii tuntuu et silti ei onnistu :unsure: Ja ei arpominen auta mut sitä mä ainaki teen joka kierrossa, lasken ja pähkäilen ja jossittelen.

Omanapa. Tiputtelu jatkuu mut aika pienenä, muutamalla vessakerralla tullut pinkkiä paperiin. Mut tää kierto nyt kuitenkin 99.9% varmasti oli tässä. Huomenna tosiaan soittoa gynelle, toivottavasti saisin jotkut vaikka piikit ens kiertoon tukemaan tätä loppukiertoa. Tai kovemman letroannoksen. Tai en tiedä, jonkun megalomaanisen tampoonin johonki koloon, joka estäis kaiken tiputtelun :LOL:
 
Kai sitä pitäis joka päivä talletella ettei tarvis jossitella. Mä ainakin olen sellanen himostressaaja että laskin ja analysoin aina, oli se sitten päivä tai kaks ovista ennen tai jälkeen tai ovispäivänä tai mitä lie. Vaikka suunilleen osas etukäteen sen hetken ennustaa niin silti meillä ainakin muka tuli niin yllätyksenä se miehelle joka kerta vaikka sanoin siitä viikon etukäteen. Sitten oli mukamas joka illalle joku lätkämatsi yms mitä oli PAKKO katsoa... onneks erätauot on olemassa sentäs :whistle: On tää niin perhanan romanttista ❤ Ihana sitten joskus kertoa lapselle että "no sellasta saatanan pakkojyystöähän se oli", ei paljoa kerrota tarinoita kesäillasta jossain heinäladossa :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä