❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

No sanokaas muuta! On ne miehet välillä vähän pöllöjä, jos ollaan me naisetkin... Tarvii ilmeisesti tommoset järkyttävät apteekkilaskut, että loppuu se pelleily. :LOL: Tai sitten ihan vaan sen oman lopullisen romahduksen, meillä aika usein vie siihen pisteeseen asiat...:barefoot:
 
Heippa! :) Olen uusi täällä, mutta ajattelin että täältä saa varmasti juttu kavereita. Lasta yritetty 1,5v. Hoitojen kartoitus aloitettu helmikuussa 2017 ja nyt tässä kuussa vasta alkoi tapahtua. Ensimmäinen inseminaatio takana, aukiolotutkimus tehty, lugesteronit tukena nyt loppu kierrossa. Piinailen kovasti nimittäin tänään piti alkaa kuukautiset, mutta eivät ainakaan vielä ole alkaneet. Vatsassa on kyllä sellainen polte ollut inseminaatiosta lähtien, että luulin että kuukautiset olisi jo alkaneet.

Se vielä. Tutkimukset tehty ja minulla kaikki tapahtuu niin kuin pitääkin. Miehen siittiöissä löytyi alentumaa sekä liikkuvuus oli omassa testissä huono. Pestyssä siemennesteessä oli tilanne huomattavasti parempi, mutta ei kuitenkaan priimaa. Onko muita inseminaatiossa käynneitä?

Herukkka kp 31/31
 
@Herukkka Hyvältä joo kuullostaa! Eiköhän tuolla tuloksella jo tärppää :) Me käytiin siis vain kerran ja siinäkin kun lääkäri tuikkasi tavaraa sisälle niin sanoi jo ettei tästä tule mitään että seuraavaksi suoraan ivf. Ja nyt sitten on menossa toinen kierros siellä.
 
@Josia ihan kotilääkärin tulkintaa vain. :D

Mulla on kp1. Aiempi kierto, jos sitä nyt kierroksi voi kutsua, 18pvää. Epäilen edelleen mulla olleen ovis sillon kp4/5, mutta siltikään menkkojen ei olis pitänyt alkaa kyllä vielä vaan perjantaina (n) Mutta ainakin toistaseks on selkäkipu helpottanut ja eiliset hirveät menkkakivutkin jollain tapaa ainakin lieventyneet! (y)
 
@tänttähäärää Tervetuloa. Mikäli julkista terveydenhuoltoa yhtään tunnen niin eivät varmaan tee mitään ennen tuota jälkitarkastusta, mutta toivottavasti olen väärässä :)

@kiuski Jännittää jo ihan sun puolesta miten menee tää kierros! Millos eka ultra?

@Josia extratsempit täältä. Onhan toi ihan perseestä ku ovis menee ohi ja taas saa kuukauden odotella seuraavaa yritystä. :poop:

@ToukkaHaave87 Ompa kurja ku ne menkat ei ymmärtäny itekseen alkaa. Onnea seuraavaan kiertoon (y)

@Jennipä Ei mullakaan mies ollu mitenkään innoissaan siitä ultrauksesta mutta pysty se samassa huoneessa oleen :ROFLMAO: Ei siinä itelläkään kyllä mitenkään mukava olo oo maata haarat levällään. :LOL:

@herukka Tervetuloa, ompa sulla heti jännät paikat. Mikäs tilanne nyt? ootko testannu tai menkoista merkkejä?

@Nonsk olipa lyhyt kierto :eek:

Täälläki on onneks selkäkipu helpottanu mutta harmittaa niin vietävästi ku piti syyä niin paljo särkylääkkeitä. No eipä se oo tärpänny vaikka ei ois ottanu mitää lääkkeitä..
 
@Nonsk Lyhyt kierto sulla ollut.

@-dino- Voi ei tuota olen pelännytkin että eivät ota ennen. Mutta soitan kuitenkin lokakuussa jos ei niin sit menee taas se 2kk lisää että voi yrittää päästä.
Yksityiselle menisin vaikka heti mutta kun ei ole rahaa :(

Täällä kp 12/24-26. Ja ovis ei vaan tuu tikkuun jos viä2-3pv tikuttas ja luovutan.

Mulla oli tammikuusta-toukokuuhun kierto 24 jo ovis aina kp 12 kesäkuussa oli loop ja kesä ja heinäkuun menkat on tullut kierrolla25 mutta ovista en saa tikkuihin vikka aikasemmin saanut vahvat viivat.
Ovuloinkohan ollenkaan..???

Tää heinäkuu on ollu ihanteellista aikaa kun molemmat lomalla ja lapsivapaa vielä niin seksiä ollut koko kuukausi joka toinen päivä vähintään paitsi menkkojen aikaan. Eli talletuksia tehty urakalla.

12/24-26
 
Apua en pysy perässä, keskustelu niin vilkasta :LOL:.

@Nonsk pahoittelut uudesta kierrosta :(, olipas tosiaan lyhyt kierto.

Uusiakin tullu tänne, kiva :), vaikkei toivoisikaan että kenellekään yritys venyy...

On noi miehet kyllä hassuja, aika monessakin asiassa. Meillä mies avautui mulle taannoin siitä että haluan vain ovisaikaan ja pidän häntä tyyliin siemenpankkina ja mitä kaikkea, että lähden menemään jos tutkittaessa selviää vian olevan hänessä ja sen sellaista ....no, pöly on jo laskeutunut ja kai sen vaan piti tuulettaa tuntojaan. lmeisesti mies laskee kiertopäiviäkin vaikka olin kuvitellut sen olevan ihan pihalla :eek:

Kp 27/28-30 nyt ja menkkaolot alkaneet että eiköhän ne sieltä viimeistään vkl ala.
 
Uusi täällä..yritystä ollut nyt yli kolmisenvuotta..vuosi sitten kesken meni ihan alussa.mutta päädyin tänne ihmettelemään tän hetkisiä oireita: "menkat" oli vajaa pari vko sitten mutta vain yksi vuotopv loput tuhrutteluu..kivuttomat kylläkin.niukemmat myös.aina ollut säännöllinen kierto 28pv nyt ne edelliset pari pv myöhässä.melkein heti noiden mennojen jälk.alkoi ensin rintojen nipistely tai pistely vaikee kuvailla :) huimausta ja valkovuoto ollut jo useamman päivän niin kuin oviksessa on..myös runsasta.sitä mietinkin voiko ovis sitten olla noin ajoissa ku kp9 tai 8.kun ei oo aiemmi ollu..? Mut jos jollain vastaavaa ois kiva kuulla :)
 
@Tiituu Kuulostaa samalta miehen mietteet, "syytökset" ja jopa laskeminen kun meillä! Joskus jo kauan ennenku alettiin yrittämäänkään niin on sanonut, että jos vikaa löytyy hänestä niin lähtee kävelemään jotta ei ole mun onnen edessä saada lapsi. o_O Myös tästä seksiasiasta on keskusteltu kiivaaseen sävyyn useaan otteeseen tässä vuoden aikana. Aina kuitenkin mun vastaus on sama, eikä seksielämä silti muutu. Kai sitä pitää alkaa päällekäyvämmäksi niin käy selville oviksen ulkopuolellakin että kyllä, minä haluan muulloinkin. :whistle: Ja joo kyllä, meilläkin ilmeisesti laskeskellaan että millonkahan mahtais olla ovis. Ainut vaan että ilmeisesti mun ovis tapahtuu millon kroppaa lystää se tehdä, oli sitten alkukierto tai lähes menkkojen alku :ROFLMAO:

Tervetuloa uusille!

@inka' Kyllä kai se ovis voi osua noinkin aikaisille päiville
 
Voihan se kyllä olla..no mutta aika lailla tässä on niin sanotusti jo luovutettu siis ei enää niinkään puhuta miehen kanssa vauvan saannista enään..mutta positiivista on että edelleenkin meillä seksipuuhia noin viis kuus kertaa viikos :) yritystä on ainaki ollu :) vaik ei sitä nykysin enää sillä hetkellä enää mieti et tärppäiskö..
 
@Nonsk on noi syytökset aika ikäviä eikä mitkään vakuuttelut mene perille :(. Mut oon miettiny kanssa että pitäiskö just yrittää olla vähän päällekäyvempi myös oviksen ulkopuolella :LOL:. Mies kyllä varmaan noteeraisi senkin ja keksisi siitä jonkun jutun :eek::ROFLMAO:. En oo ihan varma mikä taktiikka ois paras seuraavaan kiertoon (n)
 
@Tiituu sehän on ihan normaalia, että naista haluttaa enemmän ovulaation aikoihin. Itellä ainakin on mielihalut ihan eri luokkaa oviksen aikaan kuin muussa kierrossa, jolloin oon taas hitaasti syttyvää sorttia. Tosin muuttuuhan seksielämä totta kai yrityksen aikaa, kun ei oo enään kyse "vain" seksistä.
 
@Jennipä No aikalailla sama. Huomaa että annosmääriä on nostettu kun nämä selittämättömät itkukohtaukset alkoi nyt aikaisemmin :whistle: Tuntuu ihan typerältä kun vaan itkettää ilman mitään syytä. Onhan tämä henkisesti myös tosi raskasta mutta harvemmin sitä nyt kesken telkkarin katselun alkaa vaa vollaamaan :ROFLMAO: Maha on turvoksissa ja piikit on alkanut sattumaan. Vielä viikko ainakin pitäis jaksaa :cautious:
 
@Tiituu Täällä kans yks kuka on ihan hirvee vonkaamaan ovulaation aikana kun haluttaa niin paljon. Ja nyt olen kyllä suuttunut vähän miehelle jos ei ole peitto heilunut just silloin kun mun omat laskutoimitukset olisivat oikeassa mittasuhteessa kuun kiertoon ja fengsuihin, joten eipä kai oikein voi syyttää miesraukkaa jos se tuntee olonsa joskus spermapankiksi :whistle:
 
@tänttähäärää Joo kannattaa soitella tietenki, eihän sitä koskaan tiedä (y) Varsinki jos se ovis jää tulematta pidemmän aikaa, sulla vielä vasta vähän aikaa toimenpiteestä niin vielä varmasti normaalia jos jää tulematta.

@inka' Tervetuloa. Onko teitä tutkittu vai ootteko ollenkaan sellaseen halunnu ryhtyä?

@kiuski Onnea ultraan! Mietin tässä että kuinkakohan paljo sua jännittää ku mua jännittää jo aika paljo teidän puolesta :LOL::LOL:

@Herukkka Nii sulla oli luget.. Eikös ne pidäkki vuodon pois? Mihin asti sun pitää niitä käyttää?
 

Yhteistyössä