❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@Tiituu onnea paljon! :love:
@Herukkka mikäs tilanne siellä on? :geek:
@Josia kyllä sitä varmasti muutkin vauhkoontuu ns.ylimääräisistä vuodoista sillonku ei kuuluisi :whistle:

Mulla menkat meni. Tosin vieläkin on jotain verijäämiä vissiin kun tulee toisinaan vessakäynnillä. Mulla on siitä viime viikon selkäkivusta asti ollut myös alavatsa kipeä, vihlovaa kipua ja välillä semmoista niin kovaa että joutuu hengitellä pariin otteeseen. Ehkä vähän oviskipuun verrattavaa, mutta ei sit kuitenkaan. Tuntuu enemmän niinkun munasarjan kohdalla ehkä kuin keskellä alavatsaa. Selässäkin tuntuu semmosta vihlovaa kipua välillä esim.jos sohvalta nousee väärässä asennossa. Perjantaina ja lauantaina oli todella huono olo. Tein perjantaina ennen reissuun lähtöä ihan vaan varuiksi raskaus -ja ovistestit, kumpikin negaa. En nyt ehkä haluisi johkin päivystyksen lähteä viimeisen lomaviikon kunniaksi. Ja kattelin kalenteria, niin mulla voi olla menkat sillon kun mulla on se lääkäriaika. Tosin tiedän sen varmasti vasta sitten kun on ovis tikussa, mutta näin jo etukäteen stressattuna pitäsköhän sitä aikaa sit siirtää jos onkin menkat? :cautious: En tosiaan tiedä mitä siellä tapahtuu, onks samalla alakerran tarkastus tmv. Eikö tää kroppa voi olla ikinä "normaali"?(n)
 
Kiitos @Tiituu :love: kävin tänään yksityisellä rakenneultrassa ja kaikki niin hienosti kun olla ja voi ja mun mahassa asustaa pieni poika. Onnellinen olo.

@kiuski voi kun jännittää miten teillä nyt sujuu keräys ym.! Toivon sydämeni pohjasta,että saatte alkoita pakastimeen asti ja oikein priimayksilön siirrettyä. <3

@-dino- jos en vielä onnitellut ivf-jonoon pääsystä niin ihanaa että olette nyt jobossa. Ja voi kun noi letrojomottelut oliskin jonkun super munasolun tekosia!

Lumi rv 18+2
 
  • Tykkää
Reactions: Jennipä ja Nonsk
Heippa naiset! @kiuski paljon tsemppiä keräykseen ja toivottavasti tulee hyvä sato! :) @-dino- mahtavaa että olette vihdoinkin nyt ivf jonossa :) toivottavasti aikaa ei tarvitse kauaa odotella.

omia kuulumisia: Torstaina mulla alkaa jo 16.viikko :eek: aika lentää ihan siivillä... pienen sykkeitä olen kotona kuunnellut lähestulkoon päivittäin :love::love: tasan 5viikon kuluttua on rakenne ultrakin jo! vointi on hyvä ja masukin on kasvanut jo :D :giggle::love: vaikka pieni vielä onkin mutta silti.
 
  • Tykkää
Reactions: kiuski ja Jennipä
Oon kyllä käyny täällä lukemassa teidän juttuja kaiken häslingin keskellä..itsellä aika ihme tillanne nyt periaatteessa kierto ollu 27-28 nyt peri kk mutta 31 kiertojakin ollu välillä. Nyt kp 29 menossa ja elättelen liikoja toiveita varmaan. Tää kuluvan kierron kk on ollu henkisesti, fyysisesti ja psyykkisesti raskasta ja en ihmettelisi vaikka stressi olisi sekoittanut kiertoa. En uskalla testata vielä odotan että menis vk yli jos ei menkat ala. En haluaisi taas pettyä ja testata negaa tai haaleaa plussaa ja sitten alkaa menkat perää.

Meillä puhuttiin miehen kanssa pakkopäivistä tai puhutaan kun ovispäivät lähestyy siitä on kyllä ollut romantiikka ja intohimo kaukana mutta asian se on ajanu.
 
Huh. Punktio ohi ja saalis oli meidän mittapuussa ihan mieletön! 11! Yksitoista!! Viimeksi yksi ja nyt toinen ykkönen perää. Aaah mä oon niin helpottunut :p Nyt peukut pystyyn että ne lähtee siitä kasvamaan ja saadaan monta alkiota pakkaseen sekä yks siirrttyä perjantaina/maanantaina :love:
 

Yhteistyössä