❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Hei pitkästä aikaan!

Onnea @Nanna-87 plussasta ja ihanaa odotusta <3

Omaa napaa lyhyesti..tänne ei mitään uutta. Vielä yritetään ominavuin. Ostin cb digi ovistestin ja kiva fiilis kun hymynaama pärähti tänään. Ei tarvi arpoa kun digi kertoo vastauksen. Suosittelen kyllä hieman maksamaan kunnon testistä! Talletttelu alotettu toissa päivänä ei muuta kun piinailua tiedossa..... :)

Ja menkkojen kestosta..mulla 2-3 pv, nyt 4 päivä pientä tuhrua. Eka päivä vähän runsas mutta muuten aika niukat..pikkuhousun suojilla menen loppupäivät.
 
Heippa taas :)

Onnea @Nanna-87 !:love:

@Kinder_Kitty harmin paikka, taas :unsure:

Mä kävin tänään uusissa verikokeissa. Ainoat tulokset mitkä sain tekstarilla oli toi TSH ja se oli laskenut viimeisestä. Muita en sit näekkään ennen kuin menen lääkärille (n) Tänään ensimmäinen letro päivä! Ens viikolla sitten ultra ja sitten selviää että tapahtuuko siellä mitään. Voi että mua jännittää kun tää on nyt jotenkin eri tavalla ihan uutta mulle:ROFLMAO::LOL:

Täällä tänään kp3/29
 
  • Tykkää
Reactions: -dino- ja aavalvar
Mun varmaan pitää kohta tehdä raskaustesti :ROFLMAO: ihan vaan että tää aamuinen huono olo ja iltapäivän pyörryttämiskohtaukset häviää. Tai sitten jäi viikonlopulta darra päälle, huiman 4siiderin jälkeen. o_O ovis on ehkä vkl, en oo vielä testaillut, tänään varmaan aloitan. Mies joka tapauksessa reissussa viikonlopulta ensi viikkoon, ettäh..

@Kinder_Kitty en tykkää, kun teitä nyt niin koetellaan..! :unsure:
 
Musta tuntuu että tää vauvan yrittäminen on tehny musta ihan kamalan ihmisen. Oon aina ollu vähän sellanen kyyninen ja sarkastinen mutta se on vaan pahentunu. Lisäks musta tuntuu etten edes pidä enää lapsista! Kai se on joku puolustuskeino kun vauvaa ei kuulu niin on helpompi ajatella että no ehkä ne vauvat ei niin söpöjä ookaan ja ehkä se äitiys ei niin ihanaa ookaan. Mut muistan yrityksen alussa kun sydän pakahtu jokaisesta vauvakuvasta, nykyään fiilis on sellanen "aha, vauva." tai jopa "voi jumalauta taas joku #$@*&:n vauvakuva" :confused:

Oonko ihan hirviö :oops::oops::oops:
 
Vielä täällä piipahdan..
Tää on niin väärin.. *tana...

Mulla alkoi se trexane / sytostaatti lääkitys. Olin sitä ennen tehnyt raskaustestin joka oli negatiivinen ( 2 testiä) ja aloitin sitten ne lääkkeet..
Olin siinä vaiheessa 3 pv myöhässä ehkä..
No :S :( kele tana ... oon sitten ilmeisesti ollutkin tai se oli vaan kemiallinen. Sunnuntaina alko vuotelu ja eilen plus tänään hyytymiä kipuineen ja nipistelyineen ihan kuin silloin 2015 jolloin vuosin kuin niagara ja tuli helkutullisia möykkyjä.. ( tosin silloin se onkin oletettavasti ollut jo pidemmällä toisin kuin nyt).

kiva olla töissä sairaalassa ...että näin...
 
@Wolt mutta jos teit kuitenkin testin? Niin voisko nää kivut olla jotain muuta? Älä nyt ainakaan itteäs tästä syytä :unsure:
Joo tein ennenkuin alotin lääkityksen testatakseni etten varmasti oo. Mutta nyt en oo tehny enkä tiedä näkyiskö sekään enää :S
Kyllä mä luulen melko varmasti et se on sitä kemiallista..nippailee ihan samaan malliin ku ekal kertaa.

Joo ei se mun vika oo mut tuntuu :poop::cry:
Varsinkin kun työ mitä teen niin siinä ei voi välttyä gynen jutuilta.. ( "konekirjoituksessa" )
 
Joo eiköhän se naiset oo nyt niin et mää oottelen vaan menkkoja alkavaksi... mikähän siinäkin on et just mulle tule sitä paskaa niskaan.. no senkun tulee otan sen vastaan ja näytän sille keskaria..pc:nliuskassa ehkä jotain näkyy mun viivalaseilla.. voin mää kuvaa laittaa mut siinä ei ainakaan näy mitään.. mää jo ehdin iloita kun se sunnuntain viiva näytti niin hyvältä ja vahvistuneelta..mut kuinkas nyt kävikään.. lueskelen teidän muut jutut kun pääsen tästä omanapailusta :D semmonen fiilis et vois vaan heittää hanskat tiskiin ja olla sillain et no ne tekee vauvoja keiltä se onnistuu.. mut tiiättekö mistä tää kertoo ainaki siitä et ovis tapahtui jos r-testiin tuli viivoja.

@Wolt paljon tsemppiä ei muuta osaa sanoa..
 
@kiuski mää en oo oviksesta satavarma koska kävin kp11 ultrassa polilla vaikka mulla ois ultra ollut vasta kp13..sen takia kävin jo aiemmin kun alotin o-testit kp10 ja se oli jo aika tumma..kun yleensä tulee ihan semmosta viivaa et hyvä kun näkee sitä.. noo polilta halus sit jo kp 11 et meen ultraan.. no siellä ei oikeella puolella ollu mitään ja vasemmalla iso kysta eli selkeetä johtofollia ei näkynyt.. vatsaontelossa näky nestettä ja oon lukenut et oviksen aikaan vatsaontelossa näkyy nestettä et oisko se ollu sit sillo kp11.. tää kierto oli kyl muutenkin niin outo just noiden aikasin tummuvien o-testien takia.. nyt on siis kp24 ja dpo 13 voi olla pienempikin dpo.. ja siis ekat viivat sain lauantaina kp21 ja sunnuntaina oli vahvempi eli kp22 ja eilen aika haalu viiva vaan enää mut vahvempi kun se lauantainen viiva.. noi 3testiä tein mamin puikoilla ja nyt tänään pc:llä.. polilta käskivät testata vasta torstaina uusiks mut helpommi sanottu kun tehty.. eilen mulla oli lieviä menkkajomoja ilman menkkoja :0 ja mua ei ikinä jomottele ilman menkkoja..
 
http://aijaa.com/YGPz8C tässä on vielä kuvaa pc:n liuskasta.. ja niin ne viivat mamin puikkoon tuli reippaasti sen testiajan jälkeen.. mut oon aiemmin mamin puikkoja tiirannut monien tuntien päästä testin teosta ja sinne ei oo mitään toisia viivoja muodostunu kun on ollu negaa..

@kiuski älä muuta sano :ROFLMAO: nytkö mun keho sitte rupee yrittään niinku aikasta ovista :ROFLMAO: tai siis vähän liiankin aikasta ovista :ROFLMAO:
 
@kiuski jep niin on.. kyllähän sen jo tietää mikä on homman nimi tässä vaiheessa :( mut mä en ees ois tienny tätä koko asiaa ellen ois tyhmänä testannut.. mut joo ainaki jonkunlainen ovis tapahtui.. ja vois kyllä tapahtua piankin uudelleen ettei sitä ovistakaan tarvii odotella taas kuukausia et koska mahdollisesti irtoo..
 
Ensinnäkin, kiitos kaikille tsemppaajille, ootte upeita <3 tää meidän ryhmä on kyllä pelastus <3

Puhelimella vastailen niin en pysty merkkailemaan ihmisiä erikseen, mutta @Yuna tiedän kyllä tunteen. Itsellenikin tullut vaan suunnaton viha ja ketttuuntuminen kaikkiin vauvajuttuihin ja nyt vaan viettäny hyvin kyynistä eloa myös tässä muutaman ajan. Eli kuuluu tähän prosessiin varmasti.

@Wolt huhheijaa... Tota ei toivois kenellekään... Jääkö teillä yritys tauolle pitkäksi aikaa? Anteeksi en ole ihan kärryillä lääkkeiden vaikutuksista yms... Iso rutistus sinne <3

@Kinder_Kitty varmasti menee jo hermo kaikkeen kun toivoa annetaan ja viedäänkin pois. Iso rutistus myös sinne <3

Saatiin puhuttua miehen kanssa asiat suoriksi ja hän varasi meille ensimmäisen ajan lääkärille, 25.4 on aika. (Huomasin että jollain oli sama päivämäärä?) Ovis oli ja meni , ekaa kertaa koskaan järkyttävät pahoinvoinnit. Nyt oon vaan elänyt todella huonosti, jättänyt harrastukset välistä ja polttanut tupakkaa ja maistellut viiniä vähän turhankin paljon, peruin myös psykologin. Ajattelin heittää hanskat tiskiin ihan toden teolla. Töissä nyt vielä jaksan käydä mutta siihen se energia meneekin. Ensikäyntiä odotellessa.
 
@aavalvar kiitos <3 multa ei ees kyyneliä vielä valu, mut sitten varmasti kun menkat alkaa... kovasti tsemppiä myös sinne ja voimia lähetän täältä <3. mut jos alkaa liian raskaalta tuntua, niin ettei edes jaksa töissä käydä niin sitten kyl kantsii varailla aikaa psykologille yms. mut hienoa et teillä on ensikäynti tiedossa julkiselle vai yksityiselle? . jos siis oikein käsitin niin ette oo olleet missään hoidoissa vielä?
 
@Yuna et ole ollenkaan kamala ihminen <3 täällä on kanssa vähän samaa... siis joo on vauvat edelleen ihania ja suloisia.. mut tosiaan kun facebuukissa vastaan tulee ei niin läheisten vauva kuvia niin oon vaan sillain kans et "aha vauva, oispa itelläkin".. tai sit ihan vaan instassa ihan tuntemmattomien vauva kuvat ja raskausmaha kuvat niin ne kirpasee kyllä sillain et taas on kaikki muut pieniin päin.. mut sitte taas esim. oma kummipoika kun se täälläkin käy niin kyllä mää nautin seurata hänen touhujaan ja kaikkea :love: kummipoikani täyttää jo 3v.. on kyllä niin ihana tapaus <3.
 
@Kinder_Kitty kiitos ihana <3 ei olla oltu vielä missään. Sanoin miehelle etten pysty itse soittamaan aikaa ja hän oli sen julkiselle varannut. Selittänyt vaan tilanteen ja sieltä antoivat ajan. En tiedä yhtään mitä sellaisella ensikäynnillä tapahtuu, jännittää vähän. Ja tää töissä olo tuntuu ihan mukavalta, koska saa muuta ajateltavaa. :)
 
@aavalvar Ihana teko mieheltäsi et soitti ajan :) oletteko siis ihan polille menossa vai terveysasemalle? lääkäri yleensä kyselee jotain juttuja kuukautiskierrosta ja varmaan ultrataan et ei mitään sen kauheempaa :) mut joo kyl se jännittää kun iteäkkin jännitti sillon kauheesti.
 
Joo kyllä saa olla kiitollinen hänestä vaikka välillä ei ihan ymmäretäkään toisiamme. onneks saatiin puhuttua ja ollaan taas samalla sivulla :) ja se oli myös häneltä osoitus että on yhtä tosissaan kun minä, kun se oli se syy alunperin miksi tuli riitoja aiheesta, kun tuntui että olen ihan yksin tässä surussa ja myllerryksessä.

Ja @Kinder_Kitty ilmeisesti ihan terveysasemalle.. täytyy vielä varmistaa mieheltä :) hyvä nyt osaan vähäb varautua että mitä siellä tehdään.

@Wolt voi perkele. Toivottavasti pääsette suurimman surun yli yhdessä jossain vaiheessa kun siltä tuntuu. Älyttömästi voimia teille <3
 

Yhteistyössä