❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@Nonsk Jännä, Täällä vähän samaa oiretta ainut että mulla kutisee ja vähä kuumottaa.. (n) Itsellä ollut nyt 2pvä uudet duunivaatteet ja vaikka ne pesty, kainalonalueet ja sisäreidet tulipunaset, sekä kaulassa ihan ku jäätävä fritsu! Luulen et johtuu vaatteista, mutta koskaan ei oo tullut tollasta!:ninja:

Aamulla testattu tyylupuhdas nega! Kp.29/26 ! En ymmärrä:alien:(n)
 
@susanmaaria Yön aikana näpyt vähän rauhoittuneet, laitoin eiliset rintsikat pesuun vaikka ne olikin muutaman kerran käytetyt..

@Kinder_Kitty en oo testannut.
Ainakin tähän mennessä oon jo aamun vessakäynnillä vuotanut enemmän kun eilen :LOL: Katsotaan mitä loppupäivä tuo tullessaan, ainakin on kovin menkkamainen olo että eiköhän ne nyt :)
Näin kyllä unta, että tein selkeän digitaalisen plussatestin (siinä oli selkeästi kohta mikä kastetaan virtsaan, mutta sitten siinä alkoi pyöriä tiimalasi ja sitten ilmaantui kaksi viivaa), mutta mies oli sitä mieltä että ei hän näe siinä mitään :eek::eek:
 
Tämä ketju on tarkoitettu jo vähintään vuoden plussaa odottaneille vauvakuumeilijoille.

Tervetuloa mukaan, et ole yksin :)

Listalle muutamia perustietoja; monesko kiertopäivä nyt menossa/kuinka pitkä kierto normaalisti (esim. kp 10/32), monesko lapsi toiveissa ja milloin yritys on alkanut. Toivon että listaan muuttuvat/ilmoitettavat asiat laittaisitte punaisella korostaen niin huomaan ne varmasti :)




4.5.2017

✪ -tanjuska (22) | kp 66/26~73(143) | 1.lapsi | ya 1/-13

✪ Nonsk | kp 36/33 | 1.lapsi | ya 9/-15

✪ -dino- (25) | kp 6/27-29 | 1.lapsi | ya 6/-15

✪ Yuna (25) | kp 15/27 | 1. lapsi | ya 9/-15

✪ kunnon kinttaat (31) | kp 58/28-30 | 2.lapsi | ya 3/-15

susanmaaria (31) | kp 30/26 | 3.lapsi | ya 7/-15

kiuski | kp 27/29 | 1.lapsi | tjot 9/-15, ya 5/-16

Kinder_Kitty (24) | kp 13/30-34 | 1.lapsi | ya 01/-15 (km 6/-16)

Karkki95 (21) | kp 14/28 | 1.lapsi | ya 4/-15 (km 1/-17)

aavalvar | kp 14/35 | ya 1/-16

kinttumarkki (26) | kp 50/28 | 1. lapsi | ya 12/-13

Aulimari | kp 39/28-31 | 1. lapsi | ya -12

rosmarin (28) | kp ?/26-29 | ya 1/-16

Juliet86 (31) | kp 7/? | ya 11/-15

Edvina | kp 3/? | 1. lapsi | ya 4/-16

Jennipä (24) | kp 8/? | 1. lapsi | yk 8, ya 5/-16



✪ Iitata (19) | 1.lapsi | ya 8/-14

✪ Valonkantaja (26) | 1.lapsi | ya 2/-14

✪ virvatulia (34) | 2.lapsi | ya 12/-12
 


12/2016
diadora (28) | 2. lapsi | yk 14
haaveilija-31 | ya 12/-12

01/2017
Josephina | 1.lapsi | Ya 1/-15 (km 1/-16 ja 5/-16)


2/2017
tokoliina (30) | ya -15
kismett- | 3. lapsi | ya 7/-15

4/2017
Nanna-87 | 2. lapsi | yk 17
Lumi87 | 2. lapsi | ya 3/-16

5/2017
MMiha (33) | 2. lapsi | ya 9/-15
 
Kai @MMiHa sitten kuuluu toukokuun plussanneisiin kun plussa kerran tuli 1.5. :D Vai miten nää toimii, hmmm.

Jännä muuten tossa plussalistalla että suurin osa plussanneista on sellasia, joilla on jo ennestään lapsia. Toivottavasti menee munkin kohalla niin että jos joskus jonkun ihmeen kaupalla saadaan ensimmäinen muksu tehtailtua niin sit ois piikki auki ja toinen (ja varovaisesti sanon että ehkä kolmaskin...) tulis vähän helpommalla ja varmemmin. Mutta ihan mahtavaa että melkeinpä joka kuukaus on joku plussannut :love:

Mulla kp 15 ja tissikivut alko eilen että ovis oli taas aikasin näköjään. Testannu en oo ja seksistä ei oo ollu tietoakaan piiiitkään aikaan mutta parempi niin, en nyt yhtään jaksaiskaan piinailla. Tässä kuussa mulla on kuitenkin ohjelmassa viis tenttiä, mikäs sen kivempaa <3

Mä odottelen täällä plussaa @kiuski lle, @Nonsk ille ja @susanmaaria lle! Ei mitää paineita hei! :ROFLMAO:
 
mun piti olla poissa täältä mut enhän mä malttanut olla lukematta teidän kommentteja.
Sen lääkityksen aloittamisen jälkeen oli se km tai joku juttu..
ja sen jälkeen ei oo tullu mitään. etova olo on jatkunut ja aatellu et se johtuu siitä lääkkeestä...

(lääkkeestä löytyi ihan eri tietoa mitä aiemmin sain :
Mikäli metotreksaattia käyttävä äiti tulee raskaaksi hoidon aikana, tulee lääkitys lopettaa. Mikäli metotreksaattia on käytetty juuri ennen hedelmöittymistä tai altistus on tapahtunut alkuraskauden aikana, suositellaan käytössä olevien seulontatason tutkimusten lisäksi tarkkaa erikoislääkärin/sikiötutkimusyksikön suorittamaa rakenneultraäänitutkimusta raskausviikolla 18-21. ... Eli ei siis niin karmea tuomio kuin mitä mulle maalailtiin)...

Nyt tarviin leidit analysointia...

 
@Wolt ompa mukava kuulla että ei kuitenkaan ois niin vakava juttu jos raskautuuki. :) tossa alemmassa testissä on kyllä selvä viiva, mutta en tiiä näänkö väriä. Mikäs kp?
kp:stä ei oo mitään havaintoa :S pitäis melkein vakoilla täältä milloin märehdin siitä vuodosta.

Joo no ei se mitään sokeria oo että vähän venäläistä rulettia ois...

Joo no aamulla otin kuvan huonoilla silmillä...
 
@Wolt alimassa on kyl selkee viiva ja musta siinä on väriä.. onko tuo ylinkin testi samaan aikaan tehty vai?

Yöllä tunsin vasemmalla munasarjan kohdalla muutaman sekunnin kestävää kipua.. en voinut ees kylkeä kääntää.. jospa se munarakkula puhkes sillon.. hope so.. maanantaina meen sitten siihen proge kokeeseen.. aika aikasin kyllä mut kai se lääkäri tietää mitä tekee.. kun sano vaan et 6päivää pregnylistä proge kokeeseen..ja eka pregnyl kierto missä tunnen tommosta kipua.. ja tuo kipu tuli n.33-34h pregnylistä..
 
@kiuski okei aika jännä ettei oo ollu valmiiks jo puhetta.. jos alkaakin uus kierto... tayssissa on se puhelinpalvelu kai vaan klo8-14 et sillä välin soittelevat takaisin.. mäkin jouduin jo viimeks soitteleen perjantaina et menkat on alkamassa pian.. ja tiukille meni et ehdin soitella.. kun menkat alkokin sit lauantaina.. et onneks tosiaan tuhrutteli sillo perjantaina niin ehdin just soittaa.. kun piti päästä ennen kp5 ultraan sen kystan takia.. mut jos oiski alkanut illalla vasta se ruskee vuoto niin ois menny kans maanantaille soitto..
 
Onnea @MMiHa :love: ihania uutisia!

Mites @Wolt testin kanssa, oliko testi positiivinen?

@kiuski pahoittelut menkoista :(
ne on aina nii kurjat mut samalla sitä miettii että uusi kierto uusi mahdollisuus :LOL:

Tein sunnuntaina sen vappunegan ja luotin nyt siihen varmaan ekaa kertaa elämässäni ja tänää alotin sit letrot. Nyt on huono olo ja oksettaa, pillerin otin pari tuntia sitte eli kai se siitä voi olla jo. Parin viikon päästä ultraan varmistamaan että toimii ja sit pääsen vielä myöhemmin uudelleen jossa varmistetaan että on hyvä limakalvo ja ei oo jäänyt kystaa. Jospa mekin vielä se vauva tästä saataisiin ennen kun täytän 30v :)
 
@Wolt Mites testi(t)??!

Lueskeletteko te juttuja esim täältä sivustolta, tuolta vauvakuume osiosta? Tai muilta vauvasivuilta? Mä käyn välillä katsomassa onks tullut mitään uusia juttuja. Sitten aina eksyn uudelle sivulle ja taas uudelle, ja sitten on kauhea kaipuu vauvaan. :oops:
 

Yhteistyössä