kauanko odotitte vuotoa km:n jälkeen?

Saimme surullisen uutisen tämän viikon tiistaina, alkiolla ei sydänääniä, viikkoja 7+5.
Kävin kättärillä eilen, odottelin 3 tuntia että lääkärit kävivät (ilm. kaikki samaan aikaan...) lounailla.Todettiin uudelleen ei sydänääniä. Aika lääkkeelliseen ensi maanantaille. Hyvin HYVIN niukkaa verentihkua(ensin ruskeaa,nyt tuoretta punaista)ollut siis nyt 6 päivää.On muuten ehkä elämäni pisin viikko...
Tässä ihmettelen, että jos kaikki on kuollutta kohdussani, niin miksei mitään tapahdu? miksei mitään oikeasti tule ulos?Olen koko ajan veressä sisältä, mutta niin niukkaa, ettei edes pöksyt kastu. Kramppeja ja viiltävää alavatsakipua oli etenkin toissap. ja eilen,tänään ei juuri mitään. KUINKA KAUAN TÄTÄ PSYYKKISESTI PIINAAVAA ODOTTELUA TÄYTYY KESTÄÄ? luulisi, että veret ym humahtaisi ulos, kun kerran toivoa ei ole. Monet kertovat, kuinka rajua verenvuotoa...miksi kohtuni pitää kiinni siitä, missä ei ole elämää? Pää hajoaa...
Haluan raskaaksi ja aika alkaa loppumaan, ikää 40 tasan. Tosin oma äitini synnytti pikkuveljeni vielä 42 että geenien suhteen lääkäri antoi toivoa.Lääkkeellinen tyhjennys on varattu, mutta luonnollinen tuntuisi tietty turvallisemmmalta ajatellen tulevaa yritystä raskaaksi.
Kokemuksia, kaikki info tervetullutta!
odottelenko vaan , aivan hirveä oli tässä jollain palstalla tieto, että oli ensin kerrottu km:ksi ja seuraavlla vkolla todettu olevan raskaana kuitenkin! Entä kun syön penisilliiniä ja VAHVOJA särkylääkkeitä nyt hampaan vedon tähden ja jos kUITENKIN olisin raskaana vielä? Voi luoja tätä naisen elämää. Ensi kerralla haluan syntyä mieheksi, se on varma se.
Onko teistä kukaan selvinnyt niukalla vuodolla, vähäisillä krampeilla, ja onko kellään kuukautiset alkaneet uudelleen suht. normaaleina ja monenko viikon päästä?
TSEMPPIÄ kaikille keekoja yrittäville, yritetään olla stressaamatta , sehän tunnetusti hankaloittaa tuota hedelmöittymistä... :hug:
 
mulla näin
eli mulla todettiin keskeytynyt keskenmeno rv 12+3, vauvanalku vastasi vain viikkoja 7+1. Tipan tippaa ei mulla tullut vuotoa ennenkuin eilen illalla kun olin ensin keskiviikkona saanut ensimmäisen pillerin jonka oli tarkoitus käynnistää tyhjennys. Tänä aamuna sitten menin sairaalalle varsinaiseen lääkkeelliseen tyhjennykseen ja 3,5 tunnin jälkeen kaikki oli ohi ja suhteellisen kivuttomasti. Yksi kipupiikki piti pyytää ja hoitaja onnistui sen tuikkaamaan jotenkin niin kipeesti lihakseen että vatsakipu unohtui saman tien...
Nyt sitten odotellaan jälkivuodon loppumista ja menkkojen alkua ja sitten jatketaan yritystä.
 
Äiti unelmissaan
Olen just samassa tilanteessa kuin sinä, ikää vain on vähemmän. Mutta nyt menossa sairasloma, maanantaina ei löytynyt sydänääniä eikä juuri sikiötäkään viikoilla 7. Sinä päivänä oli pientä vuotoa ja valtavan kovia supistuksia, tiistain jälkeen ei ole ollut mitään.

Kirjoitin itse tänne samasta asiasta, katso aloittamani aikaisempi ketju.

Odottaminen on kaikista rankinta, meille annettiin vielä pieni toivo, että ensi viikolla saattaisi jotain näkyä. Mutta en usko. Olen aika varma hedelmöittymispäivästä.

Olo on kuin hautausmaalla, kuljetan kuollutta mukanani. Se on henkisesti tappavaa.

Voimia sinulle, et ole yksin. :hug:
 
surusilmä
Enpä tiedä kauanko sitä olisi saanut odottaa..siis sitä vuotoa. Pientä tuhrua vaan tuli, polilla kävin rv 8+5 ja silloin todettiin ultralla että vauvan alku oli menehtynyt yli viikkoa aiemmin. :'( Keskeytynyt keskenmeno.. semmoinenhan se on kun ei spontaanisti lähde ulos tulemaan.. :(

Kaverillani keskenmeno huomattiin vasta reilu 3 viikkoa sen jälkeen kun hänen vauvan alkunsa oli menehtynyt. Ei häneltäkään vuotoa oikein tullut, kuin vasta sitten kun tuo reilu 3 viikkoa oli mennyt ja silloinkin sitä tuli tosi vähän.

Eipä näitä asioita voi ymmärtää.

Voimia sulle ja osanottoni menetyksesi johdosta :hug:
 
Bääpä
Heissan !

Mulla lääkkeellisestä km:sta aikaa neljä viikkoa ja odottelen nyt toivorikkaana menkkoja. Ihan samanmoinen tilanne. ikä alkaa tulla vastaan. Olen 36 v, täytän ihan kohta 37 ja ekaa yritetään.
Meidän suvussa esikoiset on tehneet lapsensa myöhempään, mutta taidan silti olla suvun vanhin ensiyrittäjä.
Mulla oli sikiö kuollut n.viikolla 9 ja lääkkellinen tyhjennys tehtiin viikolla 12.
Ei käynyt kuten piti, vaan sairaalassa jouduin vielä käymään samalla viikolla. Ei kuitenkaan tehty kaavintaa.
Edelleen kaavinnan mahdollisuus on olemassa, sillä viimeviikon jälkitarkastuksessa selvisi, ettei kaikki ole poistunut ja nyt lasketaan kaikki menkkojen varaan.

Nyt on ollut jo paripäivää sellainen lupaava olo, kuin ennenkin kun menkkojen pitäisi tulla : )
Suorastaan innolla odotan kaikkea normaalisti potuttavia oireita, kuten megamigreeniä, selkäkipuja jne.. kunhan vaan tulevat. Nämä alavatsakiukkuilut kun on vasta pieniä viitteitä normaalitilasta.

Kärsivällisiä odotteluita sinnekkin päin.

 
Heips!

Mulla oli keskenmeno viime marras- / joulukuun vaihteessa. Kohdussa näkyi jotain tai sitten ei, eli varmasti ei selvinnyt, oliko siellä koskaan mitään ollutkaan vai oliko sikiö menehtynyt jo jossain viikon 5 paikkeilla. Kaavinnassa olin kuitenkin vasta viikolla 10 ja mitään merkkiä ei siihen mennessä ollut antanut, ei pienintäkään. Kuukautiset tuli 6 viikkoa ja yhden päivän kaavinnan jälkeen ja heti vain uutta yritystä peliin.

Toivottavasti kaikki menee teilläkin hyvin lopulta!

t. Nyt viikot 9+3, syke +
 

Yhteistyössä