Kauhea

miks mulla joka kerta menee ruokaa kauppaan noin paljon, tänään taas meni 294 ja se on varmasti vain 4pv ruokaa :/ , haluan nyt säästä rahaa tai pakko sen tehdä, mut aina niitä menoja ja en osaa ruokaa ollenkaan ostaa ettei menis noin paljon
 
Osteletko leluja tms. tavaroita?
Minäkin liputan suunnittelun puolesta, se tuo yllättävät säästöt ruokalaskuihin.
 
...
Onpa kauheaa!!!

Älä jaksa, kyllä me kaikki jo tiedetään, miten paljon sulla on rahaa ja kuinka hirveästi saat aina tippejä jne. Sä olet materialistisin ihminen jonka tällä palstalla tiedän! Kaikki sun alotukses liittyy aina johonkin ostamiseen tai tavaraan! Mun käy jopa sääliks sun perhettäs, jos siis oot tollanen IRL.
 
vieras
Siis syödäänkö teillä pelkästään jotain kaviaaria ja karitsan sisäfilettä? Mä en saa meidän 4 hengen perheen 4 päivän ruokaostoksiin menemään melkein 300 euroa, vaikka ostaisin kuinka fiiniä ruokaa.
 
Mä ostan aika paljon erilaista kalaa jo siihen menee kauheasti, jos ette te usko tai haluatte taas haukkua mua että mä kehun itseä tai jotain niin ootte väärässä, mä oikeasti nyt haluan säästä, kun tarvitse säästä yhden asiaan, mut en osaa näköjään käydä kaupassa ettei menee paljon rahaa, niin ja kuittikin voin teille näyttää....
 
Laita vain
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Mä ostan aika paljon erilaista kalaa jo siihen menee kauheasti, jos ette te usko tai haluatte taas haukkua mua että mä kehun itseä tai jotain niin ootte väärässä, mä oikeasti nyt haluan säästä, kun tarvitse säästä yhden asiaan, mut en osaa näköjään käydä kaupassa ettei menee paljon rahaa, niin ja kuittikin voin teille näyttää....
näytähän tyttö kuitti
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Mä ostan aika paljon erilaista kalaa jo siihen menee kauheasti, jos ette te usko tai haluatte taas haukkua mua että mä kehun itseä tai jotain niin ootte väärässä, mä oikeasti nyt haluan säästä, kun tarvitse säästä yhden asiaan, mut en osaa näköjään käydä kaupassa ettei menee paljon rahaa, niin ja kuittikin voin teille näyttää....
Minkälaisia kalaruokia teet? Mä oon tosi huono tekemään kalasta ruokaa. :ashamed:
 
vieras
Kala on tosiaan kallista, paitsi kirjolohi joka on melkein aina jossakin tarjouksessa. Suunnittelulla ruokalaskua saa kyllä pienennettyä tehokkaasti eikä tavaraa jää hukkaan heitettäväksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kala on tosiaan kallista, paitsi kirjolohi joka on melkein aina jossakin tarjouksessa. Suunnittelulla ruokalaskua saa kyllä pienennettyä tehokkaasti eikä tavaraa jää hukkaan heitettäväksi.
mä en syö kun gravilohta vaan :D mä olen aika kyllästynyt kirjolohiin, mutta kuha jo maksaa 30e kiilo ja mä ostin 5eri kalaa, yks kalaa menee salattiin
 
Muffa mä teen erilaista kalaa, yleensä valkoista syömme aika paljon ja huomenna teen perunamuusi sekä kalapihvit(kuhasta varma) sekä avokado kastike, missä on myös ne suolaiset herneet tai ei ne herneet ole, en muista nimi mut saman näköiset
 

Yhteistyössä