Kauhea

Äiti
mä pidän pihistelyvuoden...tein just ruokalistaa ja tällä viikolla syömme vielä

-makkarakeitto
-kalapuikot, perunat, kermaviilikastike, salaatti
-makaronilaatikko, porkkanaraaste,
-kinkkukiusaus, salaatti
-Broilerin rintafileitä (pakkasesta, punaisen päivän), riisiä, salaattia

Nää on aika edullisia!

Kala on kyllä hyvää, mutta kallista. Kerta viikkoon mekin toki sitä syömme, vaikka kaks kertaako se on kun pitäisi syödä...
 
Stella
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Muffa mä teen erilaista kalaa, yleensä valkoista syömme aika paljon ja huomenna teen perunamuusi sekä kalapihvit(kuhasta varma) sekä avokado kastike, missä on myös ne suolaiset herneet tai ei ne herneet ole, en muista nimi mut saman näköiset
Oi, kuulostaa herkulliselta! :p Itekki tykkään paljon kalasta ja graavilohi on etenkin herkkua!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
mä pidän pihistelyvuoden...tein just ruokalistaa ja tällä viikolla syömme vielä

-makkarakeitto
-kalapuikot, perunat, kermaviilikastike, salaatti
-makaronilaatikko, porkkanaraaste,
-kinkkukiusaus, salaatti
-Broilerin rintafileitä (pakkasesta, punaisen päivän), riisiä, salaattia

Nää on aika edullisia!

Kala on kyllä hyvää, mutta kallista. Kerta viikkoon mekin toki sitä syömme, vaikka kaks kertaako se on kun pitäisi syödä...
Mä vaan tiedän jos sen ostaa niin kukaan ei suostui siitä syömään tai sitten mun vaan pitää tiedä reseptit mitä hyvää tästä voi tehdä...
Mä nyt yritän ainakin ens kerralla ostaa jotain muuta, kun nyt mä säästän rahaa kahdeen hyvään asiaan :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Stella:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Muffa mä teen erilaista kalaa, yleensä valkoista syömme aika paljon ja huomenna teen perunamuusi sekä kalapihvit(kuhasta varma) sekä avokado kastike, missä on myös ne suolaiset herneet tai ei ne herneet ole, en muista nimi mut saman näköiset
Oi, kuulostaa herkulliselta! :p Itekki tykkään paljon kalasta ja graavilohi on etenkin herkkua!
:p mä itsekin rakastan kalaa, mä teen myös sushi huomenna tai ylihuomenna :D
 
sipsi
Kyllä kauhean suurelta summa tuntuu... Mulla menee meidän kolmehenkisen perheen 5 pv ruokaan ehkä, hmmm, 50 - 60e, ja kaikkea hyvääkin tarjouksesta ostan, hedelmiä ym. Tosin me aikuiset syödään töissä ja tytär koulussa, joten isoja lämpimiä ruokia ei aina arkisin syödä, usein lämmitetään edellispäiväisiäkin.

Anteeksi uteliaisuuteni, mutta mihin ihmeeseen sinä ostat viittä eri lajia kalaa?
 
--
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sitä kuittia mäkin odottelen ihan mielenkiinnosta vaan :)
ei sillä oo sitä,ku tää(kin) avaus oli vaan turhaa leveilyä :D kuten yleensä. miksi tollaisella pitää elvistellä? syötkö sä rassu oikeesti joka päivä saarioisten maksalaatikkoa sun vuokra-yksiössä siwan kassavuoron jälkeen ja sit keksit näit'ä juttuja? :D:D
 
vieras
Mutta että vaikka kuinka söis graavilohta ja kuhaa niin miten helkutissa saa melkein 300 euroa uppoamaan 4 henkisen perheen 4 päivän ruokaan?????? ja jos sä nyt koetat säästää niin paljon sulla yleensä menee kauppa laskuun?????
Meillä on kuushenkinen perhe ja ostan paljon turhaakin kaupasta mutta en takuulla saa neljän päivän ruokiin uppoamaan 300 euroa ja syödään kyllä hyvää ruokaa, kalaakin jopa 3-4 kertaa viikko välillä vähempi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Stella:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Muffa mä teen erilaista kalaa, yleensä valkoista syömme aika paljon ja huomenna teen perunamuusi sekä kalapihvit(kuhasta varma) sekä avokado kastike, missä on myös ne suolaiset herneet tai ei ne herneet ole, en muista nimi mut saman näköiset
Oi, kuulostaa herkulliselta! :p Itekki tykkään paljon kalasta ja graavilohi on etenkin herkkua!
Hyvältä kuulostaa tosiaan! :p Mä ajattelin repäistä ja teen huomenna lohesta kalakeiton. =)
 
Kokki
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Muffa mä teen erilaista kalaa, yleensä valkoista syömme aika paljon ja huomenna teen perunamuusi sekä kalapihvit(kuhasta varma) sekä avokado kastike, missä on myös ne suolaiset herneet tai ei ne herneet ole, en muista nimi mut saman näköiset

Kapriksia? :)
 

Yhteistyössä