Kaunein äitiyspakkauksen makuupussi?

  • Viestiketjun aloittaja Galluppi
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mun täytyy vetää kotiinpäin ja sanoa että 2006 on kaunein, yllättäin löytyy meiltä ;) Mutta tää varmaan onkin sellainen juttu, että jokainen tykkää omastaan. Lisätääs tähän vielä että kaunein pussilakana? Mä pidän 2006 eläinkuvioista.
 
Mun mielestä vuoden 2003 makuupussi oli mielettömän söpö. Ja siinä oli kuviot kummallakin puolella, joten vauvalla oli jotain mitä katsella kun makasi pussin sisällä, useimmissahan on vain se valkoinen tylsä sisäpuoli.
Se oli vaaleanvihreä makuupussi jossa oli erilaisia eläinten kuvia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Mun mielestä vuoden 2003 makuupussi oli mielettömän söpö. Ja siinä oli kuviot kummallakin puolella, joten vauvalla oli jotain mitä katsella kun makasi pussin sisällä, useimmissahan on vain se valkoinen tylsä sisäpuoli.
Se oli vaaleanvihreä makuupussi jossa oli erilaisia eläinten kuvia.
Mä ostin tän kirppikseltä kolmella eurolla käyttämättömänä silloin ku pikku-ukko oli vauva. Eli tähän mäkin kallistuisin valinnassa, tosin tykkäsin myös siitä 2005 pakkauksen pussista, joka saatiin ku herra 2005 syksyllä synty.

Ja molemmat nuo pussit meillä edelleen tallessa vaikkei käytössä :).
 
Vuoden 1989 vuoden tais olla, ihanan pastillin sävyinen ja tosi käytännöllinen.

Meillä 5 lasta ja kaikkien makuupussit on ollut ihan sen sukupuolen värisiä, mikä on ollut lapsikin. Ihan jo sen takia kiva ottaa pakkaus, et näkee vieläkö pitää paikkansa. Lapsiluku mulla jo kyllä täynnä, nuorin 5 v poika oikea rasavilli.
 
miusta
Aivan ehdottomasti tuo 2003 pussi.Löysin kanssa kirppikseltä ja oli pakko ostaa.Meillä lapsilla -04 ja -06 molemmat myös ihan kivoja.
Tietty tuo miehen vaha pussi keltavihreine kukkineen menee kyllä kaikkien edelle,on tosi paksu ja ehjä.
 

Yhteistyössä