Kaveriporukassa paljastui vanha juttu liittyen mieheeni

  • Viestiketjun aloittaja kotiäiti.
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Eikö reaktiosi tähän juttuun jo osoita sen, miksei sinulle olet kerrottu? Koska olet näemmä helvetin heikkoitsetuntoinen ja mustasukkainen ihminen.

Mitä ihmeen väliä tuollaisella asialla on? Itse ainakin näen asian niin päin, että minä olen ollut se PARAS, kun ne aikaisemmat naiset ovat jääneet vain hoitoasteelle.
 
"vieras"
On tosi vaikeaa tietää, mitä pitää toiselle kertoa ja mitä ei. Ja joskus vielä vaikeampaa on, jos joku vanha juttu tulee esille isomman porukan ollessa läsnä. Mutta miten olisit halunnut, että tilanne olisi mennyt? Jos sitä olisi koko porukka ryhtynyt kanssasi vatvomaan ja kauhistelemaan olosi olisi nyt paljon pahempi. Silloin kuvitelmasi heistä saattaisi pitää paikkansa, mutta nyt kannattaisi ajatella jutun olevan jo niin vanha ja niin naurettava, että se oikeasti vaan naurattaa kaikkia.

Jos aiot kärsiä asiasta tee se kerran , mutta jossakin vaiheessa lopeta miettimästä liikaa. Miehesi tuskin on koko juttua enää ajatellut ja sinuun törmätessä unohtanut kaiken tajutessaan, että olet se oikea. Olet aika kurja, jos ryhdyt häntä vaatimaan tilille joka tekosesta ennen kuin tapasitte. Elämänne on tässä ja nyt, eikä kannattaisi pilata tulevaisuuttanne nakertelemalla ikivanhoja juttuja. Kyse on parin nuoremman ihmisen sekoilusta, eikä tarkkaan harkitusta syrjähypystä. Kai sinäkin olet vuosien saatossa viisastunut ja ymmärtänyt, että olet nyt paljon viisaampi kuin viisi vuotta sitten? Vai oletko?
 
bud
Mä oon sit varmaan jotenkin lapsellinen kakara, kun musta toi olis ihan järkyttävä tilanne! Meillä syttyis 3. maailman sota, jos selviäis, että multa on salattu jotain tollasta. Ihan sama vaikka aikaa kulunut, meille ei ole tervetullut kukaan nainen, joka on koskaan mieheni kanssa pannut tms.
 
"majuri"
Mä oon sit varmaan jotenkin lapsellinen kakara, kun musta toi olis ihan järkyttävä tilanne! Meillä syttyis 3. maailman sota, jos selviäis, että multa on salattu jotain tollasta. Ihan sama vaikka aikaa kulunut, meille ei ole tervetullut kukaan nainen, joka on koskaan mieheni kanssa pannut tms.
Taidat olla oikea esimerkkitapaus naisesta joka vetää kilarit jos mies puhuukin jollekkin toiselle naiselle ilman että olet kuulemassa mitä he juttelevat?
En Katsois Hetkeäkään tuollaista lehmää.
 
Blue
Mä meinasin kerran olla tuollaisessa kuviossa mukana. Eli seurustelin pojan kanssa, pistin suhteen poikki koska huomasin että mulla oli tunteita sen kaveria kohtaan (ja toisin päin). No tälle ekalle tyypille mun ja sen toisen seurustelu olisi kuulemma ollut ihan ok, mutta eipä musta siihen ollut (kokeilin kyllä).

Mutta jos se kaikille olisi ollut ok niin ehkä vielä tänäkin päivänä oltaisiin siinä tilanteessa, ja sen ekan tyttöystävien (ja nykyisen vaimon) olisi vaan pitänyt siihen sopeutua.
 
bud
[QUOTE="majuri";28256614]Taidat olla oikea esimerkkitapaus naisesta joka vetää kilarit jos mies puhuukin jollekkin toiselle naiselle ilman että olet kuulemassa mitä he juttelevat?
En Katsois Hetkeäkään tuollaista lehmää.[/QUOTE]

Taidan? Tai sitten en? Onko sulla kenties yliluonnollisia kykyjä?
 
kotiäiti.
Siis en ole vihainen tuosta itse aktista, vaan siitä että asia on salattu MINULTA. Ihmettelen sitä että miten edes tällä naisella ei ole tullut mieleen sanoa, että hei, meillä on muuten jotain yhteistä. Varsinkin kun ollaan käsittääkseni hyviä ystäviä keskenämme ja näemme viikottain.

Ja myönnän, että on heikko itsetunto. Koomisinta tässä koko tapauksessa on se, että jos kyseessä olisi ollut toisen ystävämme tyttöystävä en todellakaan kokisi mitään tälläisiä tunteita. Mutta nyt kun se seksikumppani on ollut nainen, jota pidän oikeasti todella kauniina, viehättävänä ja hurmaavana ihmisenä, niin kyllä se vaan polkee tätä mun itsetuntoa entistä alemmaksi.

Yritän ajatella nyt tilannetta niin, että mies on tosissaan minut valinnut ja halunnut kanssani naimisiin ja lapsen. Että pakkohan minussa on olla jotain, mitä tuossa naisessa ei.. En silti tiedä miten pystyn enää koskaan olemaan luontevasti hänen seurassaan...
 
"random"
Mitä ihmeen väliä jollain vuosien takaisella panolla oikeesti? Mun kaveri on naimisissa mun ex-poikaystävän kanssa, eikä ole kenellekään meistä mikään ongelma ollut ikinä - olimme eronneet jo vuosia ennen kuin ystäväni ja exä löysivät toisensa. Ja mä olen tavannut mun miehen exiä useampiakin, eikä kyllä millään lailla vaikuta mihinkään se, että ovat joskus paneskelleet.

Jos haluaa ettei niitä entisiä panoja koskaan pulpahda näköpiiriin, pitää vaan alkaa kasvatella itselleen miestä jostain neitseellisen koskemattomasta pojanklopista (yäk mikä ajatus :X ).
 
"mhm"
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti.;28256658:
Siis en ole vihainen tuosta itse aktista, vaan siitä että asia on salattu MINULTA. Ihmettelen sitä että miten edes tällä naisella ei ole tullut mieleen sanoa, että hei, meillä on muuten jotain yhteistä. Varsinkin kun ollaan käsittääkseni hyviä ystäviä keskenämme ja näemme viikottain.

Ja myönnän, että on heikko itsetunto. Koomisinta tässä koko tapauksessa on se, että jos kyseessä olisi ollut toisen ystävämme tyttöystävä en todellakaan kokisi mitään tälläisiä tunteita. Mutta nyt kun se seksikumppani on ollut nainen, jota pidän oikeasti todella kauniina, viehättävänä ja hurmaavana ihmisenä, niin kyllä se vaan polkee tätä mun itsetuntoa entistä alemmaksi.

Yritän ajatella nyt tilannetta niin, että mies on tosissaan minut valinnut ja halunnut kanssani naimisiin ja lapsen. Että pakkohan minussa on olla jotain, mitä tuossa naisessa ei.. En silti tiedä miten pystyn enää koskaan olemaan luontevasti hänen seurassaan...
Ehkä asiaa ei ole salattu, vaan se on lähinnä unohdettu. Ehkä ystäväsi ajatteli että miehesi on sulle asian joskus kertonut ja toisinpäin.

Mä en näkisi ongelmaa, oon hyvä kaveri miehen ex-panon kanssa, joka on mielettömän hurmaava ja kaunis sekin.
 
Mun miehellä on ollut pikkusutinaa (nuoleskelua sun muuta pientä) mun siskon kanssa vappuna pari vuotta ennen kuin alettiin seurustelemaan. Ja sitä ennen oli ollut samansuuntaista erään toisenkin kaverini kanssa joskus. Itsekin olin silloin vappuna paikalla, mutta seurustelin silloin toisen kanssa vielä. En ole asiasta moksiskaan koska tapahtui selvästi ennen kuin minulla mitään tuon kanssa tuli, eikä siskoni ole ollut mitenkään kiinnostunut tuosta sen jälkeen. Mieshän valitsi minut eikä noita muita.

Ymmärrän ehkä jollain tapaa loukkaantumisesi siitä, ettet tiennyt, mutta miten miehesi olisi pitänyt asia kertoa? "joo oon paneskellu tota liisaa joskus aikoinaan" ihan silleen small talkina? Harvoin kukaan yhdenillanjuttujansa alkaa listaamaan tuoreelle tyttöystävälle/vaimolle, oli ne panot tuttuja tai ei. Mennyt on mennyttä ja kaikki asianosaisethan on jo jatkaneet eteenpäin uusiin suhteisiin, tuskin he silloin ovat jääneet asioita märehtimään..
 
Miksi sinulle pitäisi tilittää mistään menneisyyden seksikumppaneista? Jos jotain olisi tapahtuakseen niin se tapahtuu tiesit sitä tai et. Mutta että olettaa jotain tapahtuvan siksi että mies on joskus höylännyt kiinnostumatta ko. naisesta, niin pitäisi sinulle vaan olla hyvä tieto. Tieto mitä ilman olisi sinänsä ollut ihan hyvä sinun olla.

Ehkä mies tiesi sinun näkökantasi jonka takia ei halunnut edes kertoa siitä. Turhaan stressata teidän suhdetta jollain mikä on mennyttä.

Tottakai tuommoiset asiat voi aiheuttaa mustis oloja mutta tyhmää on antaa sen kontrolloida elämääsi, asia oli tapahtunut silloinkin kun et siitä tiennyt joten mikä muu on muuttunut kuin se että voit nyt tuskailla asian kanssa? Onko se kovin järkevää siis? Kannattaa yrittää nyt ihan oma pääsi selvittää tuosta ja keskittyä muihin asioihin, helppohan se on toki sanoa mutta mitä muutakaan mahdollisuutta on mikä ei alkaisi sitten nakertaa teidän suhdetta?
 
"sipsi"
No en mie tuollaisesta osaisi loukkaantua. Eri asia, jos yhdessäolon aikana olisi moista tapahtunut. Mennet on menneitä. Ja suoraansanoen en loukkaantuisi lainkaan, jos mies ei asiasta kertoisi. Enemmän ihmettelisinj, jos hän aikanaan olisi sanonut, että "oon muoten ollut tuon Peten vaimon kanssa sängyssä." Eihän hänen entiset minulle kuulu, olkoon keitä hyvänsä. Eikä minun entiset kuulu hänelle :)

Suotta mielestäni moisesta mielesi pahoitit. Vanhasta asiasta. Anna asian olla, ja jatka eteenpäin :)
 
"Vieras"
Mä oon sit varmaan jotenkin lapsellinen kakara, kun musta toi olis ihan järkyttävä tilanne! Meillä syttyis 3. maailman sota, jos selviäis, että multa on salattu jotain tollasta. Ihan sama vaikka aikaa kulunut, meille ei ole tervetullut kukaan nainen, joka on koskaan mieheni kanssa pannut tms.
Täydellinen peesi!

Täällä tuntuu olevan yleistä mAmmojen keskuudessa, että lähes mitä tahansa hyväksytään miehen taholta.
Minusta miehen olisi ihan ehdottomasti pitänyt mainita aplle asiasta heti kun he alkoivat seurustelemaan. Tosi kurjaa kuulla jälkeenpäin jotain tuommoista.
 
lucifer
mitäs tuossa, meillä on ystävä pariskuntana kaksikin paria joiden vaimot ovat mieheni entisiä. mukavia ihmisä molemmat ja olemme todella hyviä ystäviä.
minua asia ei ole ikinä vaivannut, eikä ilmeisesti muitakaan.
en olettanut mieheni olevan kokematon naisten suhteen.
 
"sipsi"
[QUOTE="Vieras";28256748]Täydellinen peesi!

Täällä tuntuu olevan yleistä mAmmojen keskuudessa, että lähes mitä tahansa hyväksytään miehen taholta.
Minusta miehen olisi ihan ehdottomasti pitänyt mainita aplle asiasta heti kun he alkoivat seurustelemaan. Tosi kurjaa kuulla jälkeenpäin jotain tuommoista.[/QUOTE]

Miksi ihmeessä olisi pitänyt mainita? Ja miksi kurjaa kuulla jälkeenpäin? Minä en vaan ymmärrä millään, kuinka ennen seurustelua tapahtunut asia kuuluu tuoda julki puolisolle. Mihin se tieto vaikuttaa ja miten?
 
"mhm"
[QUOTE="Vieras";28256748]Täydellinen peesi!

Täällä tuntuu olevan yleistä mAmmojen keskuudessa, että lähes mitä tahansa hyväksytään miehen taholta.
Minusta miehen olisi ihan ehdottomasti pitänyt mainita aplle asiasta heti kun he alkoivat seurustelemaan. Tosi kurjaa kuulla jälkeenpäin jotain tuommoista.[/QUOTE]


Voi tsiisus!


"*pariskunnan ensisuudelma* "Hei tiiätkö muuten että nussin ton Pekan tyttöystävän kanssa aiemmin" "
 
"sipsi"
Tuota... Eikös nuo miehet olleet aiemmin ystäviä keskenään? Olisikos heidän ystävyyden pitänyt kaatua tähän asiaan, jottei ap:n tarttisi nähdä tätä miehen ystävän puolisoa enää?

jaa.a, en muuta osaa sanoa, kuin etten itse moisella vanhalla asialla vaivaisi edes mieleni puolikasta :)
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Aries 78
Tarviiko ylipäätään kertoa puolisolle kaikista omista seksipartnereista? Tuskin kauheasti kumppanin mieltään lohduttaa jos kertoo harrastelleensa hänen kavereiden kanssa ja että joukossa on parisenkymmentä tapausta joista edes muista minkä näköinen se kumppani oli, nimestä puhumattakaan!

Toisaalta menneet on menneitä ja niistä tuskin kannattee murhetta kantaa.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis ja moekoe
[QUOTE="hilma";28256773]no mun miehen ois turha pitää ystävänään jotain vanhaa,panoa. yäk. ei muakaan huvita pitää ystävänä vanhaa panoa[/QUOTE]

Jep, kaikki ajattelee panoina ihmisiä joiden kanssa on päätynyt petiin jossain elämänvaiheessa. Sinun näkemys on ainoa oikea, puolison pitää tehdä niinkuin sinä tahdot.

Minusta tämä kertoo aika paljon niin itsetunnosta kuin älykkyydestä, että ajatellaan voivansa kontrolloida toista omien halujen mukaan. Vain siksi kun ajatus on epämukava.

First world problems, kaikenlainen epämukava pitää poistaa elämästä. Sietää ei voi, eikä varsinkaan hyväksyä.
 
"Vieras"
[QUOTE="sipsi";28256761]Miksi ihmeessä olisi pitänyt mainita? Ja miksi kurjaa kuulla jälkeenpäin? Minä en vaan ymmärrä millään, kuinka ennen seurustelua tapahtunut asia kuuluu tuoda julki puolisolle. Mihin se tieto vaikuttaa ja miten?[/QUOTE]

No mä ajattelen asian erilailla varmaan siksi koska. mieheni ei ole koskaan ollut muiden kuin minun kanssa sängyssä.
 

Yhteistyössä