Kaveriporukassa paljastui vanha juttu liittyen mieheeni

  • Viestiketjun aloittaja kotiäiti.
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="mhm";28256694]Ehkä asiaa ei ole salattu, vaan se on lähinnä unohdettu. Ehkä ystäväsi ajatteli että miehesi on sulle asian joskus kertonut ja toisinpäin.
[/QUOTE]

Mäkin ajattelin, ettei asiaa ole mitenkään tarkoituksella peitelty. Muu porukka miestäsi lukuun ottamatta varmaan luuli, että tiedät, eikä miehesi ole tajunnut erikseen asiasta kertoa (ehkä olisi pitänyt).

Ymmärrän reaktiosi täysin, vanha itsetunnoton minä olisi vetänyt silmittömät kilarit. Kuten aiemmassa viestissäsi itsekin totesit, miehesi on sinut valinnut. Puhu jollekulle tämän kyseisen porukan ulkopuoliselle ystävälläsi asiasta, miehelle räksyttäminen on turhaa. Usko mua, viimeistään vuoden päästä asia ei haittaa sinua enää laikaan :).
 
"Vieras"
Rehellisesti sanottuna kuvottavampaa olisi ollut se, että suhteen alkumetreillä olisi käyty läpi keitä kaikkia on pantu.
Toisaalta ymmärrän ap:ta, mutta toivon ettei tuo olotila jää päälle, koska mitään isoa vahinkoa ei ole tapahtunut ja mennyt on mennyttä.
 
"vieras"
Ehkä miehesi ei ole tiennyt, milloin olisi ollut sopiva hetki kertoa asiasta. Ja sitten kun ei ole sitä heti tehnyt, onkin myöhemmin vaikeampaa, kun ajattelee toisen heti tivaavan, miksei ole heti kertonut.
 
"vieras"
Hyi hitto miten oksettavaa. Ihan kuvottaa koko ajatus miten se on rakastellut miehesi kanssa. Hitto mikä lumppu!! Miehesikin on petturi johon ei kyllä voi luottaa. Sika koko jätkä. Miten se on voinut ennen teidän tapaamistanne paneskella jotain likaista lumppua ja vielä se, ettei se ole kertonut seksielämästään ennen sua... todella epäluotettavaa, siis todella epäluotettavaa sanon minä. Ja miten kaksinaamainen lehmä se nainenkin oikein on?! Ei kerro tollasta asiaa heti aluksi kun tapaatte vaikka ekaa kertaa. Siis lehmähän se on, se on varma ja saletti.

Mä jättäisin ton miehen samantien. Sais maistaa omaa lääkettään. Miten sä voit ikinä koskaan suudella sitä ja olla ajattelematta sitä lehmää mitä se on nuollut? Toi koko kaveriporukka olis mun osalta tässä. JÄTÄ SE SIKAPOSSU!!!!!!!!!
 
"Heidi"
Juuri tämän takia on parempi olla autuaan tietämätön nyksän kaikista entisistä seikkailuista ja tekosista. Jos asia ei olisi vahingossa paljastunut, niin kaikki olisi hyvin, ap:lla ei olisi mitään murheita ja parisuhde kukoistaisi.

Nyt ap on takertunut ja jumittunut johonkin vanhaan kertakäyttöheilaan ja pilaa sen märehtimisellä hyvän suhteensa.

Minä olen sanonut miehelleni, etten eden halua kuulla liikaa yksityiskohtia. Exien muistelu ei ole mukavaa kuultavaa. Parempi siis olla tietämätön niistä asioista.
 
"vieras"
Mut esitteli miehelleni mun entinen lyhytaikainen panokaveri, joka on mieheni parhaimpia ystäviä. Huomasi, että meillä voisi synkata ja niinhän tuo tekikin :)

Eli ap, sellaista on elämä.
 
Piffi
Onhan tuo vähän outoa että asia on salattu täysin. Kun minä sain tietää vanhan ihastukseni olevan mieheni tuttavia kerroin asiasta tietenkin. Ja kyseessä oli tosiaan vain ihastus vailla mitään kosketusta. :D
 
"vieras"
[QUOTE="Heidi";28256936]Juuri tämän takia on parempi olla autuaan tietämätön nyksän kaikista entisistä seikkailuista ja tekosista. Jos asia ei olisi vahingossa paljastunut, niin kaikki olisi hyvin, ap:lla ei olisi mitään murheita ja parisuhde kukoistaisi.
[/QUOTE]

Sepä siinä onkin, että ne asiat joita ei haluaisi tietää, voi vahingossa paljastua. Vaikka minäkin olen sitä mieltä että mennyt on mennyttä, niin kyllä vastaava tilanne tuntuisi musta todella kipeältä ja kokisin sen jotenkin nöyryyttäväksikin. Et kaikki muut tietää mitä on tapahtunut ja naureskelee tapahtuneelle, ja mulle tää kaikki tulee ihan yllättäen päin naamaa.

Mä myönnän olevani tietyllä tapaa todella mustasukkainen. Mua ei haittaa, että mies on yhteydessä naispuolisiin tuttaviinsa joita mä en tunne, mua ei haittaa että hän menee baariin enkä tiedä milloin tulee jne. Mä en ole koskaan epäillyt häntä pettämisestä, vaikka me ollaan jopa asuttu välillä eri paikkakunnilla niin että molemmilla olisi ollut mahdollisuus puuhata mitä huvittaa toisen tietämättä. Sen sijaan miehen entiset suhteet ja panot (joita ei onneksi monta ole ;) ) aiheuttaa mulle mustasukkaisuutta ja tekee kipeää ajatella niitä (siksi vältän ajattelemasta), ehkä siksi että löysin mieheni nuorena eikä mulla ehtinyt olla muita ennen häntä. Ehkä typerää, mutta mun mielestä ihan inhimillistä. Me onneksi puhuttiin näistä jo seurustelun alussa ja sanoin, etten halua joutua tekemisiin hänen entistensä kanssa. Mies ei itsekään ollut enää heidän kanssaan tekemisissä, joten asiasta ei tullut ongelmaa :) Jos olisi ollut toisin, olisin varmaan miettinyt, haluanko alkaa vakavampaan suhteeseen.

Mun mielestä jokaisella on oikeus olla parisuhteessaan ilman että tarvitsee tehdä toiselle mitään kaikenkattavaa selontekoa menneisyydestään tai ilman että joutuu vakuuttelemaan jotain tai lepyttelemään mustasukkaista puolisoa, mutta mun mielestä myös meillä jotka niin halutaan, on oikeus viettää kaveriporukalla aikaa ilman että tarvii pelätä, et joku läväyttää yhtäkkiä naureskellen, että hei, toihan on pannut sun puolisoa... Ehkä ap:n tapauksessa ongelma ei ole se, että asiasta ei ollut hänelle kerrottu, vaan ylipäätään se että mies ei tiennyt että asia olisi ap:n mielestä niin paha juttu, ja ap taas ei tiennyt että miehen mielestä niin mitätön... Että ei ollut koskaan aikaisemmin tullut puhuttua siitä, miten toisen exiin tai muihin hoitoihin suhtautuu?
 

Yhteistyössä