kehaisitko imettää, ookko imettäny tai imetätkö julkisesti yli 1-vuotiasta?

  • Viestiketjun aloittaja jauhetaan imetyksestä
  • Ensimmäinen viesti
kyllä
imetin esikoista noin vuoden ikään, mutta en julkisesti. KUopus sai rinnan ravintoa vain 7 kk ikään kun oli niin allerginen. Harmittaa, että en saanut enää vuosikasta imettää... Imetys on niin suloisen näköistäkin :) Ja vuoden ikäinen on vielä pieni.
 
juu
Olen imettänyt 1-vuotiasta vähäeleisesti "julkisesti" niin että lapsi makasi nätisti paikalaan sylissä ja paita oli päällä suojana. Lapsi ei koskaan ole pulloa suostunut ottamaan niin etenkin ennen muki-ikää oli keinot aika vähissä - eli tissille vaan. Koskaan en ole imetyksestä mitään numeroa tehnyt, enkä ole huomannut kenenkään siitä häiriytyvän.
 
Tulen kehtaamaan jos tarvetta on. Vauva nyt puoli vuotias ja epäillään allergioita. Mikäli maitoallergia on, pidän mieluummin imetysdieettini voimassa ja jätän apteekin sikahintaiset ja vaikeakäyttöiset korvikkeet hyllyyn.
 
No,musta yksinkertaisesti jos tarve on.Mutta ite yli vuoden ikäistä lähinnä imetin kotosalla,ei sen ikäinen juuri julkisilla paikoilla ees pysy paikoillaan!!
Eli aamu ja iltatisutttelut oli...

Mutta oon siis julkisesti imettänyt sellaista 8-10 kk ikäistä.

Ehkä näe siinä pahaa kylläkään.
 
Jep, jep ja jep. Mulla on ollut lähes aina imetyspaita päällä ettei rinta eikä vatsa saa kylmää kun eivät paljastu. Ei siinä nyt mitään sen kummasempaa musta ole kuin missään muussakaan julkisella paikalla syömisessä. Ei mulla oo tapana kyylätä mitä kukakin syö enkä oleta että toisten tarvii kyylätä minua.
 
eiiiii
ei, en, en. Imetin 1vuotiaaksi, mutta en enää 6kk iän jälkeen julkisesti. Tai no en oikeestaan ekan 6kk aikana imettänyt kovin julkisesti, kun imetin vain esim kotona tai hyvän kaverin luona, tai mummolassa. VAIN jos miehiä ei ollut paikanpäällä...
 
joo-imettäny oon. lopetettiin kun neiti 1v3kk. Mä imetän milloin ja missä vaan nyt neiti on koht 6kk :) rinnat on niin vauvaa varten et en edes nää mitä ympärillä tapahtuu tai tuijottaako joku kun syödään. Mies aina joskus kertoo miten ympäristö reagoi :)
 
m
Kehtaan ja imetän. Lapset tällähetkellä 7.5kk ja 2,5v. Imetyksen voi tehdä myös vähäeleisesti paidan suojissa paljastelematta koko rintaa/vatsaa...Kasvaako vauvat "isoiksi" 6kk jälkeen vai miksi jotkut miettii 6kk---> "kehtaamista"? :O
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Erittäin eroottista puuhaa. Miehennekin varmaan syttyvät suuresti vuoden imetyksestä riipahtaneiden tissien iskemisestä tiskiin julkisella paikalla:/
Sulla ei tainnut imetys onnistua lainkaan, tai sitten riipahtamisen pelossa et edes yrittänyt/tai et halunnut että saat jättää vauvasi äidillesi hoitoon joka viikonloppu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Erittäin eroottista puuhaa. Miehennekin varmaan syttyvät suuresti vuoden imetyksestä riipahtaneiden tissien iskemisestä tiskiin julkisella paikalla:/
Sulla ei tainnut imetys onnistua lainkaan, tai sitten riipahtamisen pelossa et edes yrittänyt/tai et halunnut että saat jättää vauvasi äidillesi hoitoon joka viikonloppu.
Miksi niin sanot? Toki onnistui. Mutta julkisesti en imettänyt; minusta se on kuvottavan näköistä. Ei ole niin vaikeaa mennä vaikkapa lastenhoitohuoneeseen tms. imettämään. Hyvän maun säilyttäminen + sensuellin naisellisuuden kadottamatta jättäminen äitiyden myötä ei tee kenestäkään huonoa äitiä. Päin vastoin.
Mikä tuo lapsen hoitoonjättämisasia oli? En minä halua antaa pikkuistani kenellekään muulle vaan nauttia äitydestä ja hänen seurastaan. Siksihän se lapsi tehtiin.
 
Mä olen imetänyt 3 lasta ja en kyllä ole huomannu rintojen kovin rupsahtaneen.Saapas nähdä jos ne nyt tän neljännen jälkeen sit rupsahtaa :| mull ei ole ollut tapana imettää tissit paljaana heiluen jos ollaan oltu julkisilla paikoilla.Imetyspaidalla ja takilla suojaten lapsi on saanut olla rauhassa syömässä
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Erittäin eroottista puuhaa. Miehennekin varmaan syttyvät suuresti vuoden imetyksestä riipahtaneiden tissien iskemisestä tiskiin julkisella paikalla:/
No tottahan toki imetys on ensisijaisesti juuri eroottista hommaa :headwall:
Ja aivan kaikki miehet on just syttyny tosi paljon vauvan syömisen näkemisestä. Ihan on pitäny enimpiä pois hätistellä :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä