kehaisitko imettää, ookko imettäny tai imetätkö julkisesti yli 1-vuotiasta?

  • Viestiketjun aloittaja jauhetaan imetyksestä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Olen imettänyt 1-vuotiasta vähäeleisesti "julkisesti" niin että lapsi makasi nätisti paikalaan sylissä ja paita oli päällä suojana. Lapsi ei koskaan ole pulloa suostunut ottamaan niin etenkin ennen muki-ikää oli keinot aika vähissä - eli tissille vaan. Koskaan en ole imetyksestä mitään numeroa tehnyt, enkä ole huomannut kenenkään siitä häiriytyvän.
Näin just =)

 
jaksoin koska se oli lehmänmaitoallergikolle se ainoa juttu kun ei kerran korvikkeet maistuneet ja maitoa riitti. Mutta en sen julkisemmin kuin omassa kotona illalla työpäivän jälkeen ja ihan vaan vieraidenkin (siis tuttujen) läsnäollessa jos sattui meillä olemaan syöntisessio olohuoneessa menossa ja joku tuli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Erittäin eroottista puuhaa. Miehennekin varmaan syttyvät suuresti vuoden imetyksestä riipahtaneiden tissien iskemisestä tiskiin julkisella paikalla:/
No tottahan toki imetys on ensisijaisesti juuri eroottista hommaa :headwall:
Ja aivan kaikki miehet on just syttyny tosi paljon vauvan syömisen näkemisestä. Ihan on pitäny enimpiä pois hätistellä :LOL: :LOL:
Älä :LOL: :LOL: :LOL: Ihan saa luuta olla että samalla voi rohkeimpia pois huitoa! :LOL:
Tuo on sarkasmia kultaseni. Katso wikipedista pitä tarkoittaa, jos et tiedä. Ongelma juuri onkin, että touhu on äklöttävän epäerottista. Erityisesti taaperoimetys...Katso yllä mitä aiheesta kirjoitetaan.
Wikipediahan onkin oikee Raamattu,siellä seisoo totuuden SANA!!! :LOL: :LOL:

Musta on sairasta jos joku näkee imetyksessä jotain seksuaalista...Orgasmeja kun imettää,never heard!! :eek:

Ihan sama kun aletaan vatvoa, mietitään voiko oikeesti pimpasta synnyttääkkään,kaikki pitäis leikata.Se värkki on miestä varten ja MIES raukka voi säikähtää vielä eikä koskaan palaa ennalleen!!
MIes säikähtää kun näkee tissit taikka sitä panettaa...ou nou!!

Haloo!!!
vitsit kun tuliskin maitoo niin menisin heti 1,5 veen kanssa julkiselle paikalle heiluttaa tissejäni ja imettämään teidän imetyskammosten kunniaksi!!! :LOL:
 
Jäin vielä miettimään mikä tässä lasketaan juki-imetykseksi.

Missään kahviloissa, kylässä tms en ole tuon ikäistä enää imettänyt. Kuitenkin kotona kun on tuttuja vieraita olen voinut sohvalla imettääkin. En tiedä onko se niin kehtaamisesta kiinni, mutta en laske sitä oikein enää minulle sopivaksi -enkä tarpeelliseksi toiminnaksi. Siis muita huomioiden imetykset on hoidettu muualla.

Esikoista imetinkin vain 10kk ja ihan siinä loppumetreillä imetin vielä "julkisesti", oltiin työpaikalla yhdessä tärkeässä tiedotutilaisuudessa kuuntelemassa ja poju rupesi siellä kitisemään. En halunnut lähteä salista pois ja imettämällä (tietty vaatteiden suojassa, ei tainnut kukaan edes huomata) sain hänet rauhoittumaan. Muuten en tainnut juuri 8kk iän jälkeen kokea tarvetta imettää julkisesti.

Kuopusta imetin 1v3kk ja samoihin aikoihin taisi julki-imetys loppua. Tytön ollessa 9-10kk ikäinen oltiin ensin äidin ja sitten siskon perheen luona pidemmillä reissuilla ja siellä tietty imetin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Erittäin eroottista puuhaa. Miehennekin varmaan syttyvät suuresti vuoden imetyksestä riipahtaneiden tissien iskemisestä tiskiin julkisella paikalla:/
No tottahan toki imetys on ensisijaisesti juuri eroottista hommaa :headwall:
Ja aivan kaikki miehet on just syttyny tosi paljon vauvan syömisen näkemisestä. Ihan on pitäny enimpiä pois hätistellä :LOL: :LOL:
Älä :LOL: :LOL: :LOL: Ihan saa luuta olla että samalla voi rohkeimpia pois huitoa! :LOL:
Tuo on sarkasmia kultaseni. Katso wikipedista pitä tarkoittaa, jos et tiedä. Ongelma juuri onkin, että touhu on äklöttävän epäerottista. Erityisesti taaperoimetys...Katso yllä mitä aiheesta kirjoitetaan.
Wikipediahan onkin oikee Raamattu,siellä seisoo totuuden SANA!!! :LOL: :LOL:

Musta on sairasta jos joku näkee imetyksessä jotain seksuaalista...Orgasmeja kun imettää,never heard!! :eek:

Ihan sama kun aletaan vatvoa, mietitään voiko oikeesti pimpasta synnyttääkkään,kaikki pitäis leikata.Se värkki on miestä varten ja MIES raukka voi säikähtää vielä eikä koskaan palaa ennalleen!!
MIes säikähtää kun näkee tissit taikka sitä panettaa...ou nou!!

Haloo!!!
vitsit kun tuliskin maitoo niin menisin heti 1,5 veen kanssa julkiselle paikalle heiluttaa tissejäni ja imettämään teidän imetyskammosten kunniaksi!!! :LOL:
Minä en pidä imetystä seksuaalisena asiana. Mutta erotiikantappajana kylläkin. Ja sarkasmin määritelmän löytää toki muualtakin kuin wikipediasta (en ymmärrä miten wikipedialle irvailu tähän liittyy), useimmat meistä tietävät ilman katsastamistakin, mitä se tarkoittaa. Kuten moniolla meillä on luetunymmärtäminenkin hanskassa...
 
Imetän kyllä tarvittaessa 1,5-vuotiasta lastani myös julkisilla paikoilla. Eipä siinä tissiä kokonaan tarvitse paljastaa ja ryntäitä esille tyrkyttää, kun usein on sellainen paita päällä, että lapsi sopii alle imemään. Ravintoloissa ja kahviloissa, missä muut ihmiset aterioivat, en ole imettänyt koskaan niin, että siitä heikkohermoiset kärsisivät.

Eroottisena en hommaa pidä, mutta ah, niitä kateellisten katseita, kun lapseni itku päättyy kuin taikaiskusta tissille päästyä. Hyvä mieli, parempi ruoka, vai miten se menee... :saint:
 
Pakko myöntää että en oo 7kk ikäistä julkisesti imettänyt enää pariin kuukauteen. Ei ole kyllä ollut tarvettakaan,sen puoleen. Tai no,mikä on julkisesti imettämistä? Tutuilla kyläillessä kyllä imetän,mutta en esim. jossain kahvilassa. Pulloakaan en ole kyllä ikinä antanut.

ja pienempänä kun imetin jossain kahvilassa niin mulla oli aina sellanen ohkanen huivi mukana jonka pistin siihen eteen.
 
Odotan itse nyt esikoista.. enkä ainakaan nyt ole sitä mieltä että imettäisin julkisilla paikoilla.. oli sitten 1kk tai 1v.
Kerran kyläillessäni yhdessä paikassa,oli jotenkin kuvottavan näköistä ja järkyttävää kun yksi nainen imetti n. 5-6v poikaa.. Se musta oli jo vähän liikaa!
Mutta ei tuo vuoden ikä kuulosta kovinkaan pahalta,tai no itse en ehkä enään sen jälkeen imettäisi..
Toivon tietenkin että maitoa riittäisi pitempään kuin 2kk,mikä on tutuillani ollut se imetyksen kesto,kun on vaan maito loppunu ku seinään.

Mutta jokainen meistä kasvattaa lapsemme eri tavalla,jokaisella on oma tyylinsä ja näkemyksensä eri asioihin. Ei ole yhtä tiettyä kaavaa,jonka mkaan kaikkien tulisi mennä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Erittäin eroottista puuhaa. Miehennekin varmaan syttyvät suuresti vuoden imetyksestä riipahtaneiden tissien iskemisestä tiskiin julkisella paikalla:/
No tottahan toki imetys on ensisijaisesti juuri eroottista hommaa :headwall:
Ja aivan kaikki miehet on just syttyny tosi paljon vauvan syömisen näkemisestä. Ihan on pitäny enimpiä pois hätistellä :LOL: :LOL:
Älä :LOL: :LOL: :LOL: Ihan saa luuta olla että samalla voi rohkeimpia pois huitoa! :LOL:
Tuo on sarkasmia kultaseni. Katso wikipedista pitä tarkoittaa, jos et tiedä. Ongelma juuri onkin, että touhu on äklöttävän epäerottista. Erityisesti taaperoimetys...Katso yllä mitä aiheesta kirjoitetaan.
Wikipediahan onkin oikee Raamattu,siellä seisoo totuuden SANA!!! :LOL: :LOL:

Musta on sairasta jos joku näkee imetyksessä jotain seksuaalista...Orgasmeja kun imettää,never heard!! :eek:

Ihan sama kun aletaan vatvoa, mietitään voiko oikeesti pimpasta synnyttääkkään,kaikki pitäis leikata.Se värkki on miestä varten ja MIES raukka voi säikähtää vielä eikä koskaan palaa ennalleen!!
MIes säikähtää kun näkee tissit taikka sitä panettaa...ou nou!!

Haloo!!!
vitsit kun tuliskin maitoo niin menisin heti 1,5 veen kanssa julkiselle paikalle heiluttaa tissejäni ja imettämään teidän imetyskammosten kunniaksi!!! :LOL:
Minä en pidä imetystä seksuaalisena asiana. Mutta erotiikantappajana kylläkin. Ja sarkasmin määritelmän löytää toki muualtakin kuin wikipediasta (en ymmärrä miten wikipedialle irvailu tähän liittyy), useimmat meistä tietävät ilman katsastamistakin, mitä se tarkoittaa. Kuten moniolla meillä on luetunymmärtäminenkin hanskassa...

En kyllä pidä imetystä millään tavalla eroottisena. En edes erotiikan tappajana, on sitten kyseessä viikon tai vuoden vanha lapsi. Imetys on ainoastaan keino ruokkia lapsi. Joskin mielestäni tietenkin hyvin tunnepitoinen, äidin ja lapsen välinen hetki.

Tämä vieras joka niin kärkkäästi meitä täällä sanavalinnoillaan holhoaa, KULTASENI, niin kiitos meitä sivistävistä linkeistä huimaan wikipedian maailmaan, arvostamme viisasta elettäsi todella korkealle. Minä ainakin arvostan, kultaseni.

Ja puhetta ollut myös siitä että miestä eivät rinnat kiinnostaisi - turha pelko. Imetys on asia erikseen ja sitten erotiikka erikseen. Voi herran jestas mikä prinsessa |O

 
Piika-äiti
Kyllä minä vaan imetän sekä yksityisesti että julkisesti. Voi minua. Just nyt olen joutunut odottelemaan päivystyksissä, labroissa ja apteekeissa lääkäreitä, kokeiden tuloksia ja lääkkeitä lapsen kanssa, ja olen imettänyt kuivamisuhan alla olevaa pientä.
 

Yhteistyössä