Kehtaatteko ostaa esim. Pirkka tuotteita?

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Niin ajatelkaas et mäkin teen pirkalle yhtä tiettyä tuotetta työkseni kaikenmuun ohella mitä duuni paikassani tehdään.. :xmas:
Ai kauheeta, sähän oot sit joku Pirkan orja :eek:
Niinpä. :'( Mut kattokaa tarkkaan jos jossain pirkan tuotteessa on raapustettu puumerkki pintelin. :xmas: :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä laitan aina semmosen korkeakauluksisen takin ja punaisen peruukin ja aurinkolasit. Sit mä mätän kärryn täyteen pirkkatuotteita. Kassalla seison naama punaisena peläten, että joku tunnistaa. Vilkuilen, näkeekö kukaan, kun sullon pirkkatuotteet sisareltani lainatun auton takakonttiin. Ajan syrjäiselle tielle, jossa sisareni jo odottaa (myös valeasussaan) minun autoni kanssa. Sit jaetaan pirkat ja vaihdetaan autoja.
Tätä mäkin harrastaisin jos täällä olis pirkkaa myynnissä. B)
 
Mullapa on kaveri, joka ostaa Nivean rasvat ja Fructis-shampoot Stockmannilta, koska se on hienompaa kuin ostaa ne jostain Tarjoustalosta. Maidot, Fazerin paahtoleivät ja Valion jogurtit hakee Stockan herkusta. Lidlissä, Siwassa tms ei käy koskaan.
...ja on työtön, valittaa aina että rahat on ihan loppu :whistle: .
 
Wilmuska
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Juu ite kehtaan kyllä, mutta yks kaveri ei, sen mielestä on jotenkin noloo ostaa jotain Pirkkaa... Ilmeisestikin vaan köyhät ostaa sitä ja muita halpismerkkejä :D Mut se nyt on joskus vähän muutenkin omalaatuinen tapaus...

Siis Pirkan tuotteethan eivät edes aina ole edullisimmasta päästä. Esim. ohukaiset (pinaatti, porkkana), ovat Atrian valmistamia ja Atrian oma tuotemerkki on halvempi. Eli en nyt ihan "halpis" tuotteista puhuisi Pirkan kohdalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wilmuska:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Juu ite kehtaan kyllä, mutta yks kaveri ei, sen mielestä on jotenkin noloo ostaa jotain Pirkkaa... Ilmeisestikin vaan köyhät ostaa sitä ja muita halpismerkkejä :D Mut se nyt on joskus vähän muutenkin omalaatuinen tapaus...

Siis Pirkan tuotteethan eivät edes aina ole edullisimmasta päästä. Esim. ohukaiset (pinaatti, porkkana), ovat Atrian valmistamia ja Atrian oma tuotemerkki on halvempi. Eli en nyt ihan "halpis" tuotteista puhuisi Pirkan kohdalla.
Tuskinpa toi mun kaveri tekee mitään hintavertailuja, jos sen mielestä Pirkka on nolo halpismerkki niin sit se on :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mullapa on kaveri, joka ostaa Nivean rasvat ja Fructis-shampoot Stockmannilta, koska se on hienompaa kuin ostaa ne jostain Tarjoustalosta. Maidot, Fazerin paahtoleivät ja Valion jogurtit hakee Stockan herkusta. Lidlissä, Siwassa tms ei käy koskaan.
...ja on työtön, valittaa aina että rahat on ihan loppu :whistle: .
Ihmekös se sitten on... :whistle: Mulla on yksi kaveri, joka käy ainoastaan meidän kylän pikku-Salessa kaupassa, ennen kävi pelkästään Siwassa, mutta kun Siwa muutti isompiin tiloihin, vaihtoi Saleen. Ei suostu käymään missään isommassa kaupassa, kutsuu niitä "ruuhkakaupoiksi" :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mullapa on kaveri, joka ostaa Nivean rasvat ja Fructis-shampoot Stockmannilta, koska se on hienompaa kuin ostaa ne jostain Tarjoustalosta. Maidot, Fazerin paahtoleivät ja Valion jogurtit hakee Stockan herkusta. Lidlissä, Siwassa tms ei käy koskaan.
...ja on työtön, valittaa aina että rahat on ihan loppu :whistle: .
Mun yks sukulainen on aivan samanlainen, mutta se ei ole onnekseen työtön. Se ei kehtaa edes laittaa roskiaan muuhun ku stokkan muovikassiin. ;)
 

Yhteistyössä