Ken kehtaa astua mukaan......:D

en tunnusta kuka
Olin jo ajat sitten sopinut tapaavani ystäväni kaupungilla, mutta häneltä tulikin viime tipassa tekstari ettei pääsekään tulemaan. Muistin lukeneeni netistä että samana päivänä on mammatapaaminen, en ollut ilmoittanut itseäni siihen ketjuun juuri tämän aikaisemman menoni vuoksi, mutta ex tempore päätin mennä sinne. Olin vähän myöhässä mutta kiidin elokuvateatterin kahvioon ja rempseää esittäen parkkeerasin vaununi toisten vaunujen viereen, hain kahvin ja istahdin kahden vauvojaan sylittelevän äidin viereen. Rempseää esittäen sittelin itseni ja kerroin vaunuissa nukkuvan vauvan iän ja yritin siinä viritellä jotain keskustelua. Äitien keskustelu vaikutti vähän töykeänkin sisäpiirimäiseltä, ajattelin sen johtuvan siitä että en ollut etukäteen ilmoittanut tulostani ja että useammin tavanneena tietysti tuntevat toisensa paremmin. Toinen äideistä oli ostamassa matkarattaita ja he miettivät yhdessä mitkä olisi hyvät, minä yritin osallistua keskusteluun jollakin tavalla joten sanoin että samassa rapussa asuvilla on uudet Pedigree matkarattaat. (Vasta myöhemmin muistin että nehän oli Peg Peregot.. ) Samassa vauvani heräsi, nousin ylös ottamaan hänet syliini ja samalla katseeni sattui kahvion perälle, jossa näytti olevan kuudet-seitsemät vaunut ja piiri mammoja kahvittelemassa. Olin siis mennyt nettitapaamisen sijaan istumaan joidenkin yksityisten ihmisten päiväkahvittelupöytään! Naama punaisena mutisin äideille kiitokset juttuseurasta ja keksin jonkun tekosyyn vauvan ruokkimisesta, heitin takkini vaunujen kyytiin ja poistuin pikaisesti paikalta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Meillä on miehen kanssa erittäin lapsellinen "äitis oli"-inside juttu.
(Esim; "vähänkö oot törkee" kommenttiin vastaus on "-äitis oli törkee ku sinua synnytti".) Kunnes tuli niin überäitisoli-juttu että ei enää ole huvittanut jatkaa. Kerran motkotin ukolle kuinka hän ei koskaan pyyhi pöytiä tiskaamisen jälkeen; "- nä jätät aina kaiken puolitiehen!" ja vastaushan oli "äitis jäi puolitiehen ku sinua synnytti"
En tiiä kuuluuko tuo varsinaisesti tämän ketjun aiheeseen mutta tuo jaksaa naurattaa ainaki meillä.. :whistle:
Meilläki toi sama lapsellisuus, vain hiukan erilaisessa muodossa; kun sua teki.
Meil taas se menee, että "isäs oli ku sua teki"

Muoksista... Kerran olen muksuillekin tuon väläyttäny sen kummempia aattelematta, tais olla ett likka sano mulle jotain että olen nuija... Samas hokasin ett ukko on vieressä. Mä olin ett hups. :snotty: :LOL:
Meillä sanotaan, että "äitis oli, kun sinut sai ja sit toinen siihen "pistää paremmaks" isäs on vieläkin" :D :LOL:
 
Phoebe
Kerran töissä ollessani palvelin erästä englantilaista seuruetta. Eräällä miehellä oli tekokäsi, ja tämän miehen laittaessa takkia päälleen huomasin sen olevan hänelle hankalaa. Fiksuna tyttönä kysyin sitten:

"Do you need a hand?"

Voi luoja että hävetti.
 
Viblsp
En ole pitkään aikaan heränny klo 7, joten vähän väsyny. Digiboksin kaukosäädin on tossa näppiksen edessä, joten osotin sillä tietokoneen näyttöä ja yritin kanavanapilla skrollata sivua kun luin täällä juttuja. Ei ihan toiminu.

Ja monta kertaa ku joku on ollu hukassa IRL, oon aatellu että ainahan mie voin findia käyttää.
 
Ei tästä ole kovinkaan kauan ku sohvalla istuskelin kaukosäädin kädessä ja sit huomasin, että niissä napeissa on sellaset nypyt (koholla pisteet) ja tuumasin miehelle, että tällanen kaukosäädin sopis sokeallekin...

mies siihen, että mitäköhän se sokea tekis sillä telkkarilla, jonka kaukosäätimestä siis kysymys :ashamed:
 
Asuttiin rivitalossa aikasemmin, jossa oli oma autotalli. JOku naapurin tuttava oli sit pysäköiny autosa meidän autotallin eteen. Lähin kouluun, ja totesin sille autokuskille, että "OTTASIN AUTOSTA TUON TALLIN" ku piti tietty sanoo, että "ottaisin auton tuolta tallista". Ukko katto vähän oudosti, ja mä en viittiny enkä ilenny enää korjatakaan sanomisiani. Mutta kyllä hävetti'!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Ei tästä ole kovinkaan kauan ku sohvalla istuskelin kaukosäädin kädessä ja sit huomasin, että niissä napeissa on sellaset nypyt (koholla pisteet) ja tuumasin miehelle, että tällanen kaukosäädin sopis sokeallekin...

mies siihen, että mitäköhän se sokea tekis sillä telkkarilla, jonka kaukosäätimestä siis kysymys :ashamed:
Eikö sokea voi kuunnella ohjelmia telkusta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja en tunnusta kuka:
Olin jo ajat sitten sopinut tapaavani ystäväni kaupungilla, mutta häneltä tulikin viime tipassa tekstari ettei pääsekään tulemaan. Muistin lukeneeni netistä että samana päivänä on mammatapaaminen, en ollut ilmoittanut itseäni siihen ketjuun juuri tämän aikaisemman menoni vuoksi, mutta ex tempore päätin mennä sinne. Olin vähän myöhässä mutta kiidin elokuvateatterin kahvioon ja rempseää esittäen parkkeerasin vaununi toisten vaunujen viereen, hain kahvin ja istahdin kahden vauvojaan sylittelevän äidin viereen. Rempseää esittäen sittelin itseni ja kerroin vaunuissa nukkuvan vauvan iän ja yritin siinä viritellä jotain keskustelua. Äitien keskustelu vaikutti vähän töykeänkin sisäpiirimäiseltä, ajattelin sen johtuvan siitä että en ollut etukäteen ilmoittanut tulostani ja että useammin tavanneena tietysti tuntevat toisensa paremmin. Toinen äideistä oli ostamassa matkarattaita ja he miettivät yhdessä mitkä olisi hyvät, minä yritin osallistua keskusteluun jollakin tavalla joten sanoin että samassa rapussa asuvilla on uudet Pedigree matkarattaat. (Vasta myöhemmin muistin että nehän oli Peg Peregot.. ) Samassa vauvani heräsi, nousin ylös ottamaan hänet syliini ja samalla katseeni sattui kahvion perälle, jossa näytti olevan kuudet-seitsemät vaunut ja piiri mammoja kahvittelemassa. Olin siis mennyt nettitapaamisen sijaan istumaan joidenkin yksityisten ihmisten päiväkahvittelupöytään! Naama punaisena mutisin äideille kiitokset juttuseurasta ja keksin jonkun tekosyyn vauvan ruokkimisesta, heitin takkini vaunujen kyytiin ja poistuin pikaisesti paikalta.

oi hitsi :LOL: tais ne mammat vähän miettiä kuka oot :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Joskus nuorempana minun piti joitakin työpaikkoja varten tehdä salmonellatesti. Olin sitten kolme tehnyt, kun mulle selvisi, että riittää, kun siihen tikkuun ottaa vain nokareen, ei tartte koko purkkia yrittää saada täyteen. Ja toinen tietämisen arvoinen asia oli se, että sama testi on voimassa aika pitkään, eikä olis tarttenu niin montaa testiä edes tehdä. :whistle:
mäkin olen muuten joskus joutunut ulostenäytteen antamaan ja vasta nyt hoksasin että ei sitä purkkia olis tarvinnu täyteen töräyttää :ashamed:

on niillä näytteen tekijöillä mahtanu olla kestämistä :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja en tunnusta kuka:
Olin jo ajat sitten sopinut tapaavani ystäväni kaupungilla, mutta häneltä tulikin viime tipassa tekstari ettei pääsekään tulemaan. Muistin lukeneeni netistä että samana päivänä on mammatapaaminen, en ollut ilmoittanut itseäni siihen ketjuun juuri tämän aikaisemman menoni vuoksi, mutta ex tempore päätin mennä sinne. Olin vähän myöhässä mutta kiidin elokuvateatterin kahvioon ja rempseää esittäen parkkeerasin vaununi toisten vaunujen viereen, hain kahvin ja istahdin kahden vauvojaan sylittelevän äidin viereen. Rempseää esittäen sittelin itseni ja kerroin vaunuissa nukkuvan vauvan iän ja yritin siinä viritellä jotain keskustelua. Äitien keskustelu vaikutti vähän töykeänkin sisäpiirimäiseltä, ajattelin sen johtuvan siitä että en ollut etukäteen ilmoittanut tulostani ja että useammin tavanneena tietysti tuntevat toisensa paremmin. Toinen äideistä oli ostamassa matkarattaita ja he miettivät yhdessä mitkä olisi hyvät, minä yritin osallistua keskusteluun jollakin tavalla joten sanoin että samassa rapussa asuvilla on uudet Pedigree matkarattaat. (Vasta myöhemmin muistin että nehän oli Peg Peregot.. ) Samassa vauvani heräsi, nousin ylös ottamaan hänet syliini ja samalla katseeni sattui kahvion perälle, jossa näytti olevan kuudet-seitsemät vaunut ja piiri mammoja kahvittelemassa. Olin siis mennyt nettitapaamisen sijaan istumaan joidenkin yksityisten ihmisten päiväkahvittelupöytään! Naama punaisena mutisin äideille kiitokset juttuseurasta ja keksin jonkun tekosyyn vauvan ruokkimisesta, heitin takkini vaunujen kyytiin ja poistuin pikaisesti paikalta.
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

*vedet valuu silmistä*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Titis:
Kerran tässä sain hyvät naurut kun radiota kuuntelin, juontaja soitti jollekin, joka siinä jutellessa valitti et sähköt on poikki toista päivää, no juontaja kysy että joko on talo kylmä niin tyyppi kerto, ettei ole kun on öljy lämmitys eikä sähkölämmitys :)
Tää ei vaan valkene mulle...
 
keppana
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja Titis:
Kerran tässä sain hyvät naurut kun radiota kuuntelin, juontaja soitti jollekin, joka siinä jutellessa valitti et sähköt on poikki toista päivää, no juontaja kysy että joko on talo kylmä niin tyyppi kerto, ettei ole kun on öljy lämmitys eikä sähkölämmitys :)
Tää ei vaan valkene mulle...
Öljylämmitys tarvii kyllä sähköäkin toimiakseen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebe:
Kerran töissä ollessani palvelin erästä englantilaista seuruetta. Eräällä miehellä oli tekokäsi, ja tämän miehen laittaessa takkia päälleen huomasin sen olevan hänelle hankalaa. Fiksuna tyttönä kysyin sitten:

"Do you need a hand?"

Voi luoja että hävetti.
tää on paha :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nolona:
Eräs tuntemani henkilö (en siis missään nimessä minä... en myönnä) luuli johonkin 16-vuotiaaksi, että ne jotka opiskelee ET:tä, uskovat siihen elokuvan avaruusolioon.
Mä luulin kans joskus ala-aste ikäisenä, et ET liittyy jotenkin avaruuten ja sen tutkimiseen :LOL:
 

Yhteistyössä