Ken kehtaa astua mukaan......:D

miuku
kun olin esikoista synnyttämässä ja poika oli syntynyt niin kun näin hänet,sanoin että niin on pappansa näköinen. Pojan isällä silmät mulahti päässä,naurahti kuitenkin vaivaantuneen näköisesti kätilölle. Enhän mä sitä siinä tilanteessa tajunnu,se vaan näytti niin papaltaan - oikeesti ;D
 
huu
Mun 2,5vee tytöllä oli ollu vatsa löysällä päivän ja pehva sitten kipiänä pyyhkimisestä. tuli sitten mun luo ja itkua tuhersi että pipi... Kysyin että mihin sattuu niin vastaus tuli että "pyllyyn,äiti puhalla" :D arvatkaa puhalsinko?;D
 
Kaveri aloitti joskus alle kymmenvuotiaana partion, ja sitten piti keksiä uusi lempinimi itselle. Nimen piti jotenkin liittyä eläinmaailmaan. Mun kaveri sitten hoksasi että orava on kiva, ja väänsi siitä sitten vielä oman version ja kailotti kovaan ääneen "mun lempinimi vois vaikka olla Orkku." :LOL:
Että terveisin jos luet tämän :D Saivat jotenkin taivuteltua käyttämään jotain toista lempinimeä...
 
vieras
Olin vuosia sitten lapsuusaikaisessa kotikaupungissani kesälomalla. Äidin kanssa sitten ruokaupassa eräänä päivänä sain hävetä suunnilleen silmät päästäni. Äiti oli ottamassa hyllystä tupakka-askia, kunnes yht'äkkiä suht kuuluvaan ääneen ilmoitti: -"Jaa mutta enhän minä tupakkaa otakkaan kun mullahan on se kokonainen KORTONKI!" Arvatkaa oliko siinä muitakin ihmisiä kuuntelemassa... loppulomalla ei siihen kauppaan enää menty :ashamed:
 
Ccc
Oltiin hautajaisissa ja paikalla oli ihmisiä keitä en tuntenut. Isäni meni esittelemään itseään olli .... Kuolleen serkku. Sitten tuli minun vuoro esittäytyä ja sanoi olli .... Kuolleen isä. Eli esittäydyin isäni nimellä ja sanoin olevani kuolleen isä vaikka kuollut oli 85.v ja itse oli 15.v . Oli toisen osapuolen ilme näkemisen arvoinen. Toinen tapaus oli kun menin pankkiin ja kassaneiti kysyi nimeäni jostain syystä en sitä millään muistanut siis omaa nimeäni. Siinä sitten minuutin pähkäilin että mikäs se mun nimi olikaan. Kassaneidin ilme oli että onko toi jätkä ihan normaali.
 
Ccc
Turun keskustassa kerran kävellessäni liikenne valoihin pysähtyi tutun näköinen auto. Sitten mieleen tuli että yhdellä kaverilla on sellainen. Menin sitten vauhdilla ja vetäisin oven auki ja huusin että mitä homo ei olla nähty pitkään aikaan. No ei se ollut se kaveri vaan joku täysin tuntematon mies. Äijä painoi kaasua ja ajoi punaisia päin karkuun. Olisi sitä kuskia voinut katsoa ensin ennen kuin menee ovia aukomaan.
 
täälläkin yksi älykkö
Järjenjättiläinen ilmoittautuu :) Oli joskus mieheni kanssa puhetta ternimaidosta. Minä sitten ihan tosissani kysyin että "mikäs eläin se terni muuten on?!" :D :D :D

Kyllä hävetti... :D
 
määvaa
Vuosia sitten pelattiin sananselitys peli ALIASta.Mun vuoro oli selittää,ja sana oli pakoputki.Tohkeissani sitten selitin että se on sellanen mitä pitkin voi karata esim.vankilasta.Voi tsiisus :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Hauskoja :LOL:

Tää on vähän pitempi kommellus enkä tiedä miten hauska, mut kerron kuitenkin..

Olin just muuttanut uudelle paikkakunnalle ja kuljin aina bussilla nro 13 töihin kävellen loppumatkasta vähän matkaa, ja uudet työkaverini ihmettelivät minulle miksi en kulje bussilla nro 7 joka tulisi ihan työpaikan viereen. Ujona ihmisenä otan tavallisesti aina linjojen reitit ja aikataulut etukäteen selville, mutta kun eräänä aamuna bussipysäkille kävellessäni näinkin bussi nro 7 tulevan kauempaa, juoksin pysäkille ja hyppäsin kyytiin ajatellen jääväni pois sitten kun työpaikkani näkyy oikealla puolella tietä. Istuin ja istuin kyydissä, ajattelin bussin kulkevan outoa reittiä kun seudut näyttivät niin vierailta, mutta kun tultiin teollisuusalueelle ja jossain näkyi kyltti lentokentälle, tajusin että helkkari, tämä bussihan kulkee kahteen suuntaan ja olin hypännytkin työpaikaltani poispäin menevään bussiin. Jäin heti seuraavalla pysäkillä pois ja juoksin tien toiselle puolelle bussipysäkille odottamaan seuraavaa mahdollista kaupunkiin menevää bussia. Hetken päästä sieltä tulikin uusi bussi, jonka kyytiin nousin. Kyydissä istuessani minulle kuitenkin valkeni että olin äsken noussut pois jo takaisin kaupunkiin päin menevästä bussista ja mennyt seisomaan takaisin syrjäseudelle päin vievälle pysäkille! Eikun taas bussista ulos ja tien toiselle puolelle seuraavaa mahdollista kaupunkiin vievää bussia odottamaan. Sain odottaa pienen hetken, kun tämä samainen bussi jonka kyydistä olin äsken noussut pois lönkytteli takaisin kierrokseltaan ja otti minut kyytiin; kuski katsoi minua vähän ihmeissään kun nousin keskeltä autiota tietä uudestaan kyytiin. Soitin hädissäni poikaystävälleni, ja hän katsoi netistä bussin reitin ja neuvoi minua istumaan rauhallisena kyydissä; että bussi ajaa seuraavaksi keskustaan, kääntyy sinne tullesaan pääkadulta oikealle ja ajaa sitten suoraan työpaikkani eteen. Keskustaan tullessamme bussi kääntyikin vastoin neuvoja vasemmalle! Hädissäni jäin seuraavalla pysäkillä pois ja juoksin seuraavalle bussipysäkille aikeissa nousta mihin tahansa seuraavaan työpaikkani suuntaan menevään bussiin, olinhan jo nyt yli tunnin myöhässä.. Seuraava bussi olikin tuo sama bussi jossa olin äsken ollut, oli vain edellisellä pysäkillä kääntymässä, ja nolona nousin kolmannen kerran samaan bussiin, tällä kertaa päästen työpaikalle asti. Pomoni kehoitti minua kulkemaan jatkossa sillä samalla bussilla millä olin aiemminkin kulkenut.
Tää on ihan hultaton!
:LOL:
 
Neitonen
Katottiin miehen kanssa apollo13 leffaa ja noin puolen välin jälkeen kysyin mieheltä, et onks tois se Houston (ruudussa patsasteli tom hanksin esittämä tyyppi)... Mies meinas sohvalta pudota. En oo tainnu olla hereillä hissantunneilla. Ei ollu kauheen kiinnostava leffa... :)
 
nolo
Tää on paras ketju IKINÄ!

Mä tilasin synnytyksen jälkitarkastukseen aikaa puhelimitse. Hoitsu kertoi mulle ajan ja mä pokkana sanoin, että katsotaan kumpi meistä tulee sinne ja kumpi jää tytön kanssa kotiin. Siis kumpi, mieheni vai minä, menee SYNNYTYKSEN jälkitarkatukseen ja kumpi hoitaa lasta. Imettäjän aivot...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Meillä oli kerran 4 broilerin koipee ruokana..ja mä olin ihan et aah, ihanaa broiskua, mut onkohan nää koivet samasta broilerista :D

Ja kerran sisko kysyi äidiltä et huuhteletko nakit vedellä ennen kun laitat ne ruuaks..no mä vastasin näppäränä vierestä et mä kyl nuolen ne :whistle:
No en ollut ruuanlaitto iässä sillon viä ja söin nakkeja kylmilteen jääkaapista, äiti ja sisko tosin meinas et mun ei anneta nakkiruokia tehä ikinä :whistle:
:LOL: :LOL: Muahahaa! :p Pöhlöpää :p
Heh, tosta tuli mieleen mies ku oli pistäny uuniin jonku 16 koipee kai. Ja sitte totes että aattele, tuolla on 4 kanan jalat. Katoin vähän alta kulmien ja sitten hoksas että ei ku kanoilla on kaks jalkaa. Saa kyllä kuulla siitä.

Minä kerran automaatilla käydessäni kiitin tai meinasin kiittää automaattia rahasta...

Pankkikorttia olen joskus yrittäny tunkea ostoskärryihin poletin/kolikon sijaan.

Kerran neuvolan th:n kanssa kun juteltiin tulevasta neuvola-ajasta, esitti kaks vaihtoehtoa ja sanoin että juu, maanantailauantai sopii kyllä. Siis piti sanoa maanantaiaamupäivä.

Serkun häissä vuosia sitten olin onnittelujonossa. Olin hiukan ajatuksissani siinä ja kun oli mun vuoro onnitella, kättelin morsiamen ja serkkuni ja sanoin kummallekin että päivää. :D Morsiamen ilme oli hyvä kyllä.
Tää hääpäivää oli paha :LOL:
 
Tää on ihan huippu ketju :LOL: :LOL: :LOL:


Mä välillä päästän suustani juttuja, jotka kuulostaa ihan muulta kuin tarkoitan.. Viimeisin oli, kun katsottiin netistä Sairaalan jaksoa, jossa mies oli ampunut naulapyssyllä naulan sormensa läpi. Tokaisin miehelle, et tuo on vetäny naulaimella käteen :whistle:
 
tyylilyyli
Pakkasin kaupan kassalla tavaroita muovipussiin, viereiseltä linjalta lähti mamma kassien kanssa ja huikkasi heipat kassatätille, niin minä siihen myöskin: "Kiitos ja HEI HEI!" Vähän se katto, samoin kun se kassatäti.. Menin vaan niin fiilikseen mukaan! :D
 
tyylilyyli
Alkuperäinen kirjoittaja määvaa:
Vuosia sitten pelattiin sananselitys peli ALIASta.Mun vuoro oli selittää,ja sana oli pakoputki.Tohkeissani sitten selitin että se on sellanen mitä pitkin voi karata esim.vankilasta.Voi tsiisus :D
Joo. me pelattiin porukalla Aliasta ja kaveri selitti jankuttamalla "valkoinen hedelmä, NO SELLAINEN VALKOINEN HEDELMÄ!" Kukaan ei löytänyt vastausta.
Se oli kukkakaali.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
No siis mulle käy oikeesti ihan liian usein tommotteita.. :ashamed:
Eli siis mun hissi ei varmaan ees tunne sitä penthousee..

Mutta siis ei oo kauaa kun oltiin tuttavaperheellä kylässä: Me aina tän kaveriperheen äiten kanssa innostutaan hölöttään aivan sikana, ja kahveepöydässä ei paljon miehille jää sananrakoo...
Istuttiin siis kahvilla, minä ja oma mies vastakkain, ja tää tuttavan mies mun vieressä. Siinä tohkattiin taas jotain omaa juttuamme kun huomasin et mitä ihmettä toi kaverin mies kattelee välistä tolleen TOSI oudosti. Ettei tienny olikse vihanen vai repeemässä ihan täysin nauruun..?!?
Kunnes sit mun mies yks kaks huomaa, et "hei älä nyt sen Jarin pullaa syö!!"
Siinä vaiheessa tää kaverin ies repes aivan totaalisti!
Sanoi et aina ku se oli ottanu uutta kastettavaa pöydästä ja haukannu, laskenu paakkelssin pöydälle, olin mä napannu sen ja pistelly poskeeni. Ja siis olin ite jotenkin alitajusesti funtsinu et miten toi pulla nyt ei ollenka lopu.??!
:ashamed: :ashamed: :ashamed:
Olin siis kiskonut napaani pauttiarallaa kolme pullaa ja parit keksit :LOL: :saint: Siis jokaisen supalan jonka tää kaverin mies oli itelleen poiminut...

Ja tää mun blondiuden huipentuma siis..
Mies oli menos hakeen ostamaansa kakkosautoa naapurikunnasta ja tohkas et "nyt mennään JO!!"
Minä en sit millään ois jaksanu lähtee..Tiuskasin sit ukolle et "emmää viittis millään lähtee, mee sä vaan!"
Mies ihan monttu auki et no joo joo, nyt mennään!
Eiku mää en OIKEESTI nyt lähe!
Siinä vaiheessa ukko ihan pysähty kattoon että et oo tosissaa, ja mä vaan et juu juu, EN lähe!!
"no milläs perkuleella mä sen sieltä sit haen?!?" kilahtaa ukko.
"no höh, mikä siinä nyt on niin vaikeeta mennä yksin autolla sitä hakeen??"intän minä yhä...
"Et oikeesti oo noin blondi?!? Siis mä ajan meiän autolla sinne ja tulen sillä uuella kotiin..?"
"no NIIN! SO!!? " Olen minä ihan äimänä..
"Mites, jätänkö mä ton meiän auton sinne sit..? Ku en mä kyllä kahta osaa viel yhtäaikaa ajaa..?"
Nih, joo..nolona lähdin sitten kummiskin mukaan
:ashamed: :ashamed:
:LOL: :LOL: ai kauheeta, ett repesin!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:
Tuli tällanen mieleen ku käytettiin exän kanssa tyttöä kehkokuumeen ja verenmyrkytyksen jälkeen kontrollissa lasten polilla ja lääkäri siinä kyseli tytön vointia ja tutki tytön ja sit lopussa kysyi että onko meillä jotain kysyttävää nii ex sano et "Joo, mitä nuo laatikot on tuolla sängyn alla" :snotty: :xmas:
Voihan myötähävetys :LOL:
 

Yhteistyössä