Kenellä on netflix käytös? Ootteko ollu tyytyvääsiä?

Joo ihan ok se on, tosin uusimpia leffojahan siellä ei juuri ole. Uutuudet ovat olleet teatterissa ja DVD-leffoinakin Makuunissa jo vuoden ennen Netflixiin ilmestymistään. Mutta kivasti meitäkin palvelee tuolla 8 eurolla kuussa ne lastenleffat ja mukavaahan sitä on ne Pelikaanimuistiot 90-luvulta kerrata aika ajoin.
 
"Vieras"
Ollaan oltu tosi tyytyväisiä. Aina sieltä katsottavaa löytyy. Lapset tykkää ja katsoo suosikkejaan moneen kertaan ja me ei edes ehditä katsomaan kaikkia kiinnostavia eli paljon pitää toosaa katsoa, että kaikki kiinnostava on katsottu. Kyllä tuo ehdottomasti sen hintansa arvoinen on. Eihän tuo maksa oikeestaan mitään.
 
"vieras"
On ja ei. Ei se varsinaisesti laitonta ole, mutta periaatteessa palveluntarjoaja saattaa tykätä kyttyrää. Ei noiden käytöstä kyllä mitään seuraamuksia ole tietääkseni tullut.
Ei tykkää Netflix kyttyrää, sillä hehän voisivat estää sen halutessaan. Eli jos olisi käyttäjätunnus Suomeen, jenkkisisältö voitaisiin poistaa siltä käyttäjältä. Samoin jos hankkisi jenkkitunnuksen, voitaisiin suomi-materiaali viedä pois.

Kyse on Netflixin kannalta vain palvelusta, eli he haluavat tarjota suomalaisille suomeksi tekstitettyä materiaalia.
 
Mulla on ollut siitä asti kun tuli Suomeen ja sai jokusen kuukauden ensin ilmaiseksi Spotifyn kautta. Tulee seurattua paljon sarjoja ja kaikkea hömppää, ja leffavalikoimakin on jenkkien puolella oikein kattava.

Isämies, kyllähän sä saat jenkkipuolen näkymään pleikkarinkin kautta, kunhan laitat sopivat välityspalvelinip:t laitteen internetasetuksiin. Tuo on kyllä ihan korvaamaton kikka ollut, en mä jaksaisi pieneltä läppärin näytöltä mitään tuijotella, mutta telkun kautta on kiva :)
 
Itse olen muuten ollut tyytyväinen, mutta laitettiin se kesän ajaksi pois ja nyt kun otettiin uudestaan käyttöön, niin oli tullut vain yhteen sarjaan lisää kausia. Seurataan miehen kanssa yhdessä ja erikseen noin vajaata kymmentä sarjaa.
 
rve
Mä otin täs joku aika sitte sen ilmaasen kokeelukuukauden, mutta enpä päässy sitte sitä testaamaan ku kone ei suostunu yhteistyöhön. No ny on uus kone ja kaikki ohjelmat näkyy. Rupesin eilen kattomaan Weeds-sarjaa alusta asti ja vaikuttaa kyllä todella kätevältä ja kivalta palvelulta tuo netflix.

Ny täs mietin, että pitääskö tuota jatkaa maksamalla se maksu.
Milla rahalla?
 
Ilmaanen kuukausi päätty 10.9, mutta eipä oo netflix toiminnas ku siä on joku isompi häikkä niin ettei visa electronilla saa maksettua tuota. :kieh: :mad: En tiä onko kaikis pankiis, mutta paikallisosuuspankin kortilla ei ainakaa toimi. Aikaisintaan 7.10 kuulemma kannattaa koittaa uudestaan, näin sanottiin pankista ku sieltä soitettiin.
 
Professional Griefer
Me tilattiin se kokeilluversio, ja todellakin jatketaan tilaamista. Tuolla on kaikki seuraamamme sarjat, ja uusiakin sarjoja ja elokuvia on löytynyt selailleessa.
Worth the 8e/per month.
 
"poikia3"
Meillä oli tuo puolisen vuotta, sitten luovuttiin, aikuisten sisältöä ei ehditty katsomaan, ja oikeastaan mitään mitä haluttiin katsoa ei sieltä löytynyt. Lasten pätkät tulivat tosi hiitaasti tarjolle, eli me ehdittiin kaikki vuokraamaan tai ostamaan ennen tuota.

Meille parempi vaihtoehto on esim. vuokrata 3 leffaa makuunista viikoksi - hintaa oli viimeksi 12,50. Nähdään juuri ne elokuvat joita halutaan katsoa, ja ehditään katsoa usempaan kertaankin. Vuokraamisen lisäksi meillä näkyy lasten kanavia telkkarissa (esim. Disney ja Juniori) ja niiltä tulee meidän makuun paremmin ohjelmaa. Tosin maksaa se enemmänkin, mutta tarjolla on sitten oikeasti kaikille jotakin.
 
Scarlett harmaana
[QUOTE="poikia3";29043928]Meillä oli tuo puolisen vuotta, sitten luovuttiin, aikuisten sisältöä ei ehditty katsomaan, ja oikeastaan mitään mitä haluttiin katsoa ei sieltä löytynyt. Lasten pätkät tulivat tosi hiitaasti tarjolle, eli me ehdittiin kaikki vuokraamaan tai ostamaan ennen tuota.

Meille parempi vaihtoehto on esim. vuokrata 3 leffaa makuunista viikoksi - hintaa oli viimeksi 12,50. Nähdään juuri ne elokuvat joita halutaan katsoa, ja ehditään katsoa usempaan kertaankin. Vuokraamisen lisäksi meillä näkyy lasten kanavia telkkarissa (esim. Disney ja Juniori) ja niiltä tulee meidän makuun paremmin ohjelmaa. Tosin maksaa se enemmänkin, mutta tarjolla on sitten oikeasti kaikille jotakin.[/QUOTE]

No täällä ei oo Makuunia tai mitää sellaasta. Ainoa paikka jos elokuvia saa vuokralle on R-kioski ja kyllä se tulee kalliiksi pidemmän päälle. Kirjastos on elokuvia, mutta ei sinne todellakaa mitää uusia elokuvia tuu noin vain.

Mä löysin Netflixistä ihan kivoja elokuvia joita lisäsin omalle listalle, mutta enpä sitte ehtiny kattoa ennen tätä katkosta.
 
"vieras"
Mä oon kokeillu viaplayta, mutta siellä ei oikein ollut sellaisia leffoja ja tv-sarjoja mitkä olisivat kiinnostaneet, joten lopetin sen.

Onko netflixissä edelleen Buffy vampyyrintappaja? Ihan jo sen takia voisin liittyä netflixiin...:)
 
"vieras"
Me ollaan oltu tyytyväisiä netflixiin. Mä olen viimeksi katsellut how i met your motheria, mies elokuvia. Ihan uutta siellä ei taida olla, mutta meille on riittänyt, ei kovin paljon ehdikään katsoa, ja mukava vaihtoehto kun saa katsella omassa aikataulussa (telkkaria ei ikinä pääse katsomaan silloin kun tulisi hyvää ohjelmaa, eikä meillä ole mitään tallentavia systeemejä :D), lähimpään videovuokraamoonkin on 40km :) Ihan hintansa väärti meidän näkökulmasta. Viaplay oli vähän aikaa ja siellä oli paremmin sarjoja joita olisin halunnut katsoa, mutta se ei toiminut sitten yhtään. Pätki, tekstitykset hyppi miten sattuu jne.
 
Millä laitteilla tuota voi katsoa, siis niiden pleikan ja ps3:n lisäksi.. Normi tv ja digiboksi ei taida toimia...? Teini meillä sen haluaisi ja pikkuhiljaa, väsyttävän tahtojen taistelun jälkeen olen alkanut miettimään, että voisihan tota kokeilla.... :ashamed:

Ja entä toi viaplay... Mikäs juttu se on?
 
juuu u
On ollu kauan. Tabletilla, kännykällä, wiillä, pleikkarilla ja koneilla katotaan, riippuen kuka ja missä. Tytyn junamatkat mummolaanki (2h/suunta) meni rattoisasti netflixin parissa kännykästä katsellessa.
 

Yhteistyössä