Kenellä on netflix käytös? Ootteko ollu tyytyvääsiä?

Mä otin täs joku aika sitte sen ilmaasen kokeelukuukauden, mutta enpä päässy sitte sitä testaamaan ku kone ei suostunu yhteistyöhön. No ny on uus kone ja kaikki ohjelmat näkyy. Rupesin eilen kattomaan Weeds-sarjaa alusta asti ja vaikuttaa kyllä todella kätevältä ja kivalta palvelulta tuo netflix.

Ny täs mietin, että pitääskö tuota jatkaa maksamalla se maksu.
 
"Jenis"
Meillä on ollu jotain puoli vuotta se, ja en kyllä enää vaihtais pois. Ei oikeastaan katsota "oikeaa" telkkaria enää ollenkaan, tuo on vaan niin näppärä. Eikä oo mainoksia!
 
"Sara"
Meillä oli puolisen vuotta, mutta just lopetettiin, kun ei sieltä oikein löytynyt enää sellasia elokuvia mitä olis halunnu ite tai lapset kattoo. Kaikki mielenkiintoiset oli jo katottu.
 
On ollu käytössä joulusta asti. Hintansa arvoinen on ollut ja lapsetkin tykkää mut aikuiseen makuun ei oikein enää tahdo mitään katsottavaa löytyä.

Onneksi siihenkin on ratkaisu, Mediahint-plugin selaimeen niin näkyy myös kaikki jenkeissä oleva tarjonta eli helvetin paljon enemmän kuin Suomessa. Tosin miinuksena sitä ei voi hyödyntää pleikkarin tai jonkun muun päätelaitteen kanssa katsottaessa.

https://addons.mozilla.org/fi/firefox/addon/media-hint/
 
Ihan loistava palvelu. Jos oikeasti tuntuu että katsottava loppuu, niin kikkailkaapa se jenkkilän tarjonta ruutuun, johan aukenee taas uusia ulottuvuuksia. Ei me mitään muuta (laillista) elokuva/sarja/tv-palvelua käytetäkään, tai no yle areenaa joskus. Hädintuskin katsotaan edes televisiota. Levyjäkään ei enää ostella, paitsi joskus jotain kahden euron lastenleffoja.

Ainakin Firefox ja Chrome toimii yksinkertaisesti MediaHint-lisäosalla, mutta täällä on enempi ohjeita:
How to Setup | Unblock-Us - smarter faster VPN

Mutta kyllä tuo Suomenkin tarjonta on niin täynnä kaikenlaista ja päivittyy koko ajan, että täytyy olla todella valikoiva maku tai elää 24/7 sen telkkarin ääressä, että sieltä tulee kaikki kiinnostava katsottua.
 
Viimeksi muokattu:
"Omppu"
On ollut julkaisusta saakka ja ollaan kyllä tykätty. Harmittaa kyllä hieman, että tuotantokausia saa odotella aika pitkäänkin. Tekstitykset ovat olleet ihan hyviä ja hyviä komedioita sieltä ei löydy. Tarjonta on kuitenkin parantunut minusta koko ajan. Aluksihan siellä ei ollut omaa listaa eikä omia katsojaprofiileja, jotka minusta nostavat käyttömukavuutta entisestään.
 
Eli ainaki muutaman kuukauden ajan sieltä löytyy kattottavaa. Mulla ei oo sellaasta pleikkaria, että vois sen kautta kattoa. Tai ainaki mun käsitys on se, että pleikkari kakkosella ei onnistu ja vaikka onnistuus niin tuskin tulis kattottua sitä kautta.
 
Eli ainaki muutaman kuukauden ajan sieltä löytyy kattottavaa. Mulla ei oo sellaasta pleikkaria, että vois sen kautta kattoa. Tai ainaki mun käsitys on se, että pleikkari kakkosella ei onnistu ja vaikka onnistuus niin tuskin tulis kattottua sitä kautta.
Pleikkari kolmosen vaatii. Mut on kyllä sen arvoinen jos sille pleikkarille on käyttöä muutenkin.

Jos ei pleikkaa tarvi mutta haluu kattoa telkkarista netflixiä ilman mitään tietokonevirityksiä niin Apple TV ei maksa kuin vähän yli satasen.
 
ok
Ihan loistava palvelu. Jos oikeasti tuntuu että katsottava loppuu, niin kikkailkaapa se jenkkilän tarjonta ruutuun, johan aukenee taas uusia ulottuvuuksia. Ei me mitään muuta (laillista) elokuva/sarja/tv-palvelua käytetäkään, tai no yle areenaa joskus. Hädintuskin katsotaan edes televisiota. Levyjäkään ei enää ostella, paitsi joskus jotain kahden euron lastenleffoja.

Ainakin Firefox ja Chrome toimii yksinkertaisesti MediaHint-lisäosalla, mutta täällä on enempi ohjeita:
How to Setup | Unblock-Us - smarter faster VPN

Mutta kyllä tuo Suomenkin tarjonta on niin täynnä kaikenlaista ja päivittyy koko ajan, että täytyy olla todella valikoiva maku tai elää 24/7 sen telkkarin ääressä, että sieltä tulee kaikki kiinnostava katsottua.
Siis onko tuo laillista, että katsoo tuolta Jenkkien "puolelta"? Mä oon miettinyt, että onko.
 
Mutta kyllä tuo Suomenkin tarjonta on niin täynnä kaikenlaista ja päivittyy koko ajan, että täytyy olla todella valikoiva maku tai elää 24/7 sen telkkarin ääressä, että sieltä tulee kaikki kiinnostava katsottua.
No mä oon vasta päässy alkuun ja mitä oon tarjontaa nähny niin tuskin loppuu heti kattottava. Ja joitakin sarjoja ja elokuvia voi kattoa usiempaan kertaan.
 
Pleikkari kolmosen vaatii. Mut on kyllä sen arvoinen jos sille pleikkarille on käyttöä muutenkin.

Jos ei pleikkaa tarvi mutta haluu kattoa telkkarista netflixiä ilman mitään tietokonevirityksiä niin Apple TV ei maksa kuin vähän yli satasen.
No mä ostin käytettynä pleikkari kakkosen ku vanha hajos, mutta eipä oo tullu tuota käytettyä vaikka pelejä on. Pitääs vissiin edes vähä pelata ettei aiva turhaan tullu ostettua ja pelit oo tyhjänpanttina.

Ihan hyvin voin kattoa läppärin kautta noita netflixin ohjelmia. Ja ny ku uudella koneella näkyy maikkarinki ohjelmat niin jee! Vanhalle koneelle asensin sen vaadittavan silver lightin, mutta siitä huolimatta kone ei suostunu näyttämään maikkarin katsomon ohjelmia. :mad:
 
No mä ostin käytettynä pleikkari kakkosen ku vanha hajos, mutta eipä oo tullu tuota käytettyä vaikka pelejä on. Pitääs vissiin edes vähä pelata ettei aiva turhaan tullu ostettua ja pelit oo tyhjänpanttina.

Ihan hyvin voin kattoa läppärin kautta noita netflixin ohjelmia. Ja ny ku uudella koneella näkyy maikkarinki ohjelmat niin jee! Vanhalle koneelle asensin sen vaadittavan silver lightin, mutta siitä huolimatta kone ei suostunu näyttämään maikkarin katsomon ohjelmia. :mad:
Ne silverlight ongelmat on ihan hanurista. Netflixin kanssa oon törmänny kaiken maailman DRM-virheisiin enkä saanu toimimaan tota mediahint-pluginia windows 7-koneen kanssa vaikka kokeilin kaikki googletetut vinkit. Vanhalla XP-koneella toimii hienosti. Netflix on luvannu luopua silverlightin käytöstä, toivottavasti pian.
 
Ne silverlight ongelmat on ihan hanurista. Netflixin kanssa oon törmänny kaiken maailman DRM-virheisiin enkä saanu toimimaan tota mediahint-pluginia windows 7-koneen kanssa vaikka kokeilin kaikki googletetut vinkit. Vanhalla XP-koneella toimii hienosti. Netflix on luvannu luopua silverlightin käytöstä, toivottavasti pian.
No tuo vanha kone on oikiasti aiva perseestä. Takkuaa monesta asiasta, hidas, rutisee sitä sun tätä ja hermot on meinannu mennä monta kertaa. Ei esim. asentanu nettitikkua kunnolla vaan hyppäs yhden vaiheen ylitte. Tuon takia tikku piti sitte välillä ottaa irti koneesta ja "asentaa" uudestaan eli taas tehdä se vaillinaanen asennus ku muuten ei muka ollu verkkoa.
 
Ne silverlight ongelmat on ihan hanurista. Netflixin kanssa oon törmänny kaiken maailman DRM-virheisiin enkä saanu toimimaan tota mediahint-pluginia windows 7-koneen kanssa vaikka kokeilin kaikki googletetut vinkit. Vanhalla XP-koneella toimii hienosti. Netflix on luvannu luopua silverlightin käytöstä, toivottavasti pian.
Silverlight kyllä on mitä on. Minullakin lakkasi toimimasta kokonaan jossain välissä, mutta vika oli silloin jossain syvemmällä. Peliä asentaessani sitten aloin kaivelemaan vikaa syvemmältä ja sain hirveän säädön jälkeen korjattua jotain Windowsin syövereistä (en oikeasti enää edes muista missä se ongelma oli), jonka jälkeen tuollaisten Silverlightien ym. paskaohjelmien installointi ja päivitykset alkoivat taas pelittämään.

Mediahint on kyllä toiminut aina hyvin sekä Firefoxilla että Chromella.
 
Käytössä ollu jo pitkään, ipadillä ja wiillä kattellaan elokuvia ja sarjoja. koneella mieluusti kanssa kattelisin mutta eipä silverlightin takia toimi linuxissa (tai toimis kyl mut en jaksa alkaa kikkaileen)
edit: pyörrän puheeni... ...kikkailin sen nyt kuitenkin näkyviin :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Silverlight kyllä on mitä on. Minullakin lakkasi toimimasta kokonaan jossain välissä, mutta vika oli silloin jossain syvemmällä. Peliä asentaessani sitten aloin kaivelemaan vikaa syvemmältä ja sain hirveän säädön jälkeen korjattua jotain Windowsin syövereistä (en oikeasti enää edes muista missä se ongelma oli), jonka jälkeen tuollaisten Silverlightien ym. paskaohjelmien installointi ja päivitykset alkoivat taas pelittämään.

Mediahint on kyllä toiminut aina hyvin sekä Firefoxilla että Chromella.
Siinä vaihees ku ongelmaa pitää ruveta ettimään syvemmältä koneen sisuksista mä nostan kädet pystyyn ja luovutan koneen jonku muun tutkittavaksi. :D
 

Yhteistyössä