Kenelle julkkismiehelle sulta lohkeais?

Ö-mappi
Alkuperäinen kirjoittaja povia:
Se mies Greyn anatomiasta ..... Denny, joka on kuollut mutta kummittelee... mika lie nimeltaan?
Se mitään enää kummittele :'(
Nimi on kuitenkin Jeffrey Dean Morgan:



Omaan listaani lisäisin Bruce Willisin :heart:

Jerry Doylen (vaikka taitaa olla jo vanhentunut liikaa, mutta ei anneta sen häiritä)


ja... tuota... NCIS -sarjan Tim McGee (se nyt vaan on niin kiltinoloinen ja sulkku)


 
Jo mainitut Till Lindeman (Rammsteinin laulaja), Nick Cave, Hugh Jackman ja Johnny Depp.

Sekä nuo Supernaturalin pojat Jensen Ackles ja Jared Padalecki:


Nokitetaan vielä teräsmiehellä, Tom Welling:


eikä unohdeta Paul Bettanya:


Oli varmaan muitakin, kyllähän noita ihkuja miehiä riittää. Todellisuudessahan nyt ei varmaankaan mitään "lohkeaisi", mutta ehkä jossain päiväunissa ;)
 
inlooove
Ei lohkeisi kyllä kenellekkään, tälle olisin antanu koska vaan, missä vaan, mutta ei enää onnistu :(
http://thetbjoshuafanclub.files.wordpress.com/2009/12/heath-ledger.jpg
 
Mä oon ehkä vähän tylsä, mutta en ymmärrä, jos jolakin on heti lista, että näille sadalle julkkikselle olis potti jaossa. Mä en antaisi kellekkään tässä ketjussa mainitulle julkkikselle enkä kellekkään muullekaan kun omalle miehelleni, vaikka kuka superjulkkis tai tavis yrittäisi mua iskeä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:
Alkuperäinen kirjoittaja TiinuLiinu:
miten saan kuvan tähän linkitettyä??
*muoks* Tehdääs tästä nyt oikein steppilista.

1. Kopioi kuvan osoite, eli klikkaa kuvaa hiiren kakkospainikkeella ja valitse ponnahdusvalikosta Copy Image Location tai jotain vastaavaa.
2. Liitä osoite tänne tekstikenttään.
3. Maalaa tekstikenttään liitetty osoite hiirellä.
4. Klikkaa tosta yläpuolelta linkkinapin ja code-napin välissä olevaa kuvanappulaa. Vaihtoehtoisesti voit kirjoittaa kuvan osoitteen alkuun [ img ] ja loppuun [ /img ], ilman noita välilyöntejä. Siis sitten, kun olet liittänyt kuvan osoitteen tänne tekstikenttään.
ihan pakko merkata tämä :wave:

kits
 

Yhteistyössä