Kerrotaanko itsestämme jotain sellaista mitä ei ole aiemin kerrottu?

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mulla on oikeessa sääressä polttomerkki tupakasta. Teinivuosina piti kovisjätkän kanssa kilpailla siitä kumpaa sattuu ekana kun poltetaan toisiamme röökillä :headwall:

Mä voitin, vaan haavakin kiusas kivan aikaa :|
Minä olen ollut samanlaisessa kisassa, tyttökaverilleni hävisin
:x Pieni, sievä arpi enää kämmenselässä muistuttamassa :ashamed:
 
Mä olen kokeillut palohälytinpainikkeen muovia josko se olisi kovinkin vahva. Ei, ollut ei, aiheutin palohälytyksen :headwall: :ashamed: :snotty: Tämän "testauksen" jälkeen en ole niihin koskenut. Kukaan ei vielä tänä päivänäkään tiedä ketä aiheutti hälytyksen :xmas:
 
Mä en uskalla nukkua sängyssä, jos mies ei oo kotona... Arvatkaa onko kipee selkä ku oon nukkunu koko viikon sohvalla :headwall:
Mä en osaa uida...
Mä olen niin laiska, että mieluummin kävelen kuin skrabaan auton ikkunat :D
 
Viblsp
Olenko sanonut jo että jouduin muksuna varvasleikkaukseen? Olin leikannut kynnet niin, että ne kasvoivat ihon alle ja hirvee kipu tuli siitä. Siis pottuvarpaissa vieläkin pienet arvet. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja helinä:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Aviomieheni ei ole tulevan lapseni bio-isä, vaikka olemmekin olleet jo vuosia naimisissa. Meillä oli vajaan puolen vuoden ero viime keväänä. Ja sit viel yks juttu, menin alaikäisenä naimisiin.
tietääkö miehesi myös tuon?
No tottakai mieheni tietää että meillä oli ero! Joo erosin salassa miehestäni puoleksi vuodeksi,ettei miehenin tiennyt sitä, hohhoijjaa! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Jaa´a mitähän sitä paljastelis..
Olen ollut Onnenpyörässä kilpailemassa :snotty:
Ja osallistunut kaksi kertaa Miss Märkä T-paita kisaan vaikkei mulla ees oo tissejä, sanomattakin selvää etten voittanut :xmas:
:D No mites kävi onnenpyörässä, voititko?
Juu no siinä tietenkin voitin
:xmas:
Mitä siinä voitti? Ei voi muistaa enää :whistle:
No siinähän oli vaikka mitä..matka ikävä kyllä meni sivu suun, mutta voitin:
NMT-puhelimen
kultaisen kaulaketjun
CD-levyjä
marmorikynttilöitä
kultadublee kellon

 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Jaa´a mitähän sitä paljastelis..
Olen ollut Onnenpyörässä kilpailemassa :snotty:
Ja osallistunut kaksi kertaa Miss Märkä T-paita kisaan vaikkei mulla ees oo tissejä, sanomattakin selvää etten voittanut :xmas:
:D No mites kävi onnenpyörässä, voititko?
Juu no siinä tietenkin voitin
:xmas:
Mitä siinä voitti? Ei voi muistaa enää :whistle:
No siinähän oli vaikka mitä..matka ikävä kyllä meni sivu suun, mutta voitin:
NMT-puhelimen
kultaisen kaulaketjun
CD-levyjä
marmorikynttilöitä
kultadublee kellon
Ai juu, nyt mullakin välähtää. Männävuosina oli niin paljon erilaisia kilpailuja että ne sekoittuu tässä lahossa päässä. :whistle: ;)

 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Sää se oot varsinainen julkkis! :D Miten sä pikkukakkoseen pääsit? :whistle:
Siinä oli spesiaali, kun meidän kuoro esitti Mörköoopperran. Koko ohjelma oli sitä samaa juttua, minä olin yksi taustakuorossa olevista mörrimöykyistä :D

Olenko muuten kertonut sitäkään, että olen ollut monta vuotta kuorossa pienempänä? Enkä todellakaan ole hyvä laulamaan :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Sää se oot varsinainen julkkis! :D Miten sä pikkukakkoseen pääsit? :whistle:
Siinä oli spesiaali, kun meidän kuoro esitti Mörköoopperran. Koko ohjelma oli sitä samaa juttua, minä olin yksi taustakuorossa olevista mörrimöykyistä :D

Olenko muuten kertonut sitäkään, että olen ollut monta vuotta kuorossa pienempänä? Enkä todellakaan ole hyvä laulamaan :xmas:
Minäkin oon ollut kuorossa, ja mörköoopperaa esittänyt myös. :) Mä olin muistaakseni kettu. :D

 

Yhteistyössä