Kertokaa Vinkkejä pakkaamiseen muutossa

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Nyt on pakko kysyä teiltä joiltakin, että miten te jaksatte elää monta kuukautta puoliksi pakatussa kämpässä? Itse olen muuttanut pikaisesti laskettuna AINAKIN 12 kertaa, ja mitä enempi muuttoja on kertynyt, niin muutto muutolta olen aloittanut pakkaamisen joka kerta myöhemmin ja myöhemmin. Ja kerta kerralta muutto on ollut edelliskertaa helpompi kokemus.
kyllä sitä jaksaa kun tietää että se on ohimenevää. ;) :D
Mutta kun kerta ei ole pakko.. :xmas:
no sit ei tarvii... :headwall:
Sä sit vissiin melkein tajusit että mitä tuolla tarkoitin? :D

Yeah, whatever.. Nyt kone kiinni ja kotio!
 
Meillä alotettiin kuukaus ennen muuttoa pakkaaminen, laatikko silloin laatikko tuolloin... Mut sit varsinaisena muuttopäivänä menin ite töihin ja mies sai vanhempiensa kanssa hoitaa tavaroiden viemisen ja loppujen pakkaamisen... Mä pääsin tosi helpolla :LOL:
 
Maisa
Meillä kans olis muutto reilu kuukausen päästä. Tänään just aloin pesee talvivaatteita ettei tartte heti siellä pestä (aion pakata jo nyt ne laatikoihin ja viedä varastoon). Ja sit kaappeja ollaan alettu syömään tyhjiks eli kaikki säilykkeet, makaroonit, jauhot ym ym.. Ja vaatekaapit järkkäsin tänään, jos vaikka pysyis loppu ajan siistimmässä kunnossa niin on sit helppo vetästä ne sieltä pusseihin.
 
pimpula
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuorekelmua, ihan sitä mitä keittiössäkin tulee käytettyä, niin sillä voi sitten suojata huonekaluja. Se suojaa pieneltä sateeltakin jos kietoo kelmun tiiviisti.

kannattaa muuten kysästä kaupasta onko niille kuljetusfirmat jättäneet sellasia isoja rulllia. meillä on yks vajaa rulla tainnu jo 3 muuttoa kestää, on todella hyvä kierittää esim. sohvat ja lipastot siihen ni ei naarmuunnu eikä roiskeet haittaa.

meilläkin muutto 3 kk päästä, tosin kukaan ei vielä tiedä että minne muutamme.... :(
 

Yhteistyössä