Kertokaas mielipiteitä tästä haalarista? (kuva)

sorry
Jos haalarissa ei lue ReimaTec, Lenne, TTH, Jonathan tai Lego niin minun lasten päälle sitä ei panna.

Hirveän näköinen haalari by the way, ehkä just navettahaalarina menisi, jos sellaiselle tarvetta??
 
vieras
Onkohan tois se sama mikä on tulossa tarjoukseen Citymarketin Mammuttimarkkinoille? Kävin tänään cittarissa ja siellä oli jo laitettu mammuttimarkkinamainoksia ja joku ton värinen oli se Lassien haalari mikä tulee tarjoukseen. Joku toinenkin väri oli tytöille tarjolla, mut itse olisin valinnut tuon.
 
diibapaapa
Alkuperäinen kirjoittaja sorry:
Jos haalarissa ei lue ReimaTec, Lenne, TTH, Jonathan tai Lego niin minun lasten päälle sitä ei panna.

Hirveän näköinen haalari by the way, ehkä just navettahaalarina menisi, jos sellaiselle tarvetta??
Pikkaisenko provo haiskahtaa tästä :D :D :D
 
vieras
meillä 3 vuotias tyttö näki halpa-hallissa tuon lassie-puvun ja rakastui siihen. kai se pitää sille käydä hakemassa kun se siitä niin tykkäs, ite en kyllä pidä noista väreistä ollenkaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ulkonäkö ihan ok, jos on vettäpitävä niin voisin ostaa, tavallista en ostaisi.
Mä taas meinaan tulevaksi talveksi ostaa tavalliset haalarit, koska päiväkodissa näköjään tunkevat kuivauskaappiin mitä vaan. Multa kysyttiin saako meidän lasten vaatteita laittaa sinne ja vastasin, et ei mielellään, koska osa vaatteista on vedenpitäviä. Siellä niitä vaatteita on kuitenkin ollut kuivauskaapissa. Onneksi tähän asti ihan tavallsia vaatteita, mut katsooko ne sitten kuinka tarkkaan onko esim haalari joku tec vai ei. Ei sitten ainakaan päiväkodin takia mene pilalle kallis tec-puku, kun ostaa ihan vaan tavallisen. Kurahousut ne kuitenkin lykkää siihen päälle.
 

Yhteistyössä