Kertokaas mielipiteitä tästä haalarista? (kuva)

onko näin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja onko näin :
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tytöllä voisin joo.
sori ap mut en sun nikistä kyllä osaa päätellä ootko tytön vai pojan äiti .. *nolona*
helppohan tuosta nikistä on päätellä, ku siinähän se lapsen nimi on. =)
no en mäkään ole ihan varma onko eemi tytön vai pojan nimi ? ei oo koskaan tullut vastaan eemi - nimistä ihmistä.. :ashamed:
mulle on täysin selvä kumman nimi.törmäsin nimeen eka kertaa täällä.
no jerro sitten onko se tytön vai pojan nimi!!!
Jerroppa nää kumman nimeksi eppäilet? :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pallero85:
Tosi nätti. eikös toi ole lassien? mie ainakin olen kokenut ihan hyviksi tuotteiksi :) Ja muutenkin pyörittelen silmiäni tämän kaikenmaailman "haalarimerkkisodan" kanssa... ihan mahdotonta.. :xmas: |O
meillä oli tytöllä viime talvena tuollainen ja kovasti värityskin on tutunnäköinen.
oli ihan hyvä haalari.
 
Lassien haalari näyttää olevan ja tytölle ihan jees.

En kyllä ymmärrä mitä järkeä on täällä kysellä tykkääkö muut jostain haalarista vai ei, mutta ehkäpä kaikilla ei ole parempaakaan tekemistä ja toiset saa siihen ainakin laittaa kivoja vastauksia tyyliin "meillä ei noin halvan näköistä haalaria pueta päälle" jne.
 
no niin
Alkuperäinen kirjoittaja Halipupu:
Lassien haalari näyttää olevan ja tytölle ihan jees.

En kyllä ymmärrä mitä järkeä on täällä kysellä tykkääkö muut jostain haalarista vai ei, mutta ehkäpä kaikilla ei ole parempaakaan tekemistä ja toiset saa siihen ainakin laittaa kivoja vastauksia tyyliin "meillä ei noin halvan näköistä haalaria pueta päälle" jne.
täytyyhän sitä joka ketjuu, tulla jonku haastamaan riitaa.
 
:D
Alkuperäinen kirjoittaja sorry:
Jos haalarissa ei lue ReimaTec, Lenne, TTH, Jonathan tai Lego niin minun lasten päälle sitä ei panna.

Hirveän näköinen haalari by the way, ehkä just navettahaalarina menisi, jos sellaiselle tarvetta??
hahhahhahhah :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Miks monet käyttäs vaan tytöllä? :eek: :)
Koska harva poika tykkää tuommoisista väreistä. Mun pojalla on ollut kirkkanpunainen, mutta tuo on rumanvärinen.
varmasti moni poika tahtoisi ennemmin tuon ku sinisen haalarin. pienet lapset tykkää useammin punasista ku sinisistä. hävettää tunnustaa, että en ostanu meijän 2,5v pojalle haalaria jossa oli vähä pinkkiä, vaikka poika ihastu siihen ku oltiin haalari ostoksilla.
 

Yhteistyössä