Kesäkuiset 2019

Kiikanen/ensimmäinen/LA 4.6./Kys

Ilmoittaudun joukkoon! :) Viikko sitten plussasin, 5+3 menossa. Ihan sekaisin koko asiasta, en oikein vielä osaa hahmottaa koko tilannetta.
Oireina ollut älyttömän kipeet rinnat, tänä aamuna ekan kerran vähä yökötti, menkkamaisia kipuja välillä ja usein huimausta/outo kevytpäinen olo :LOL:Muuten olo on ollut ehkä jopa vähä ylienerginen :D
Faceenkin voisin jossain vaiheessa liittyä. (y)
 
@Kiikanen Tervetuloa. Lisäsin sut etusivulle.:love:

@Minva Ohjeet faceryhmään liittymiseen tuossa yllä(y)

Mulla on taas menkkakipuilua... jännä miten sitä unohtaa nää raskausjutut viidessä vuodessa(n). Syömisen jälkeen tulee välillä semmonen öklö olo mut muuten saanu olla vielä rauhassa pahoinvoinnilta. Nautin nyt näistä päivistä, ennenku se iskee.:geek:
 
  • Tykkää
Reactions: lucille
Mäki varovasti ilmottaudun mukaan! Tänään tein positiivisen testin ja laskurin mukaan olis 3+3 nyt.
En vielä yhtään ymmärrä asiaa, mut tässä teidän juttuja lukiessa alko vähän laskeutuu ajatus. Olisin kans kiinnostunu fbstä!

Annapalaa/ toinen/ la 18.6./ hus
 
  • Tykkää
Reactions: ipanassu
Täällä kans yksi plussannut. Kierto hieman epäsäännöllinen, mutta maanantaina haalea plussa ja sen jälkeen vahvistunut. Digissä viikot 1-2 eli alussa ollaan. Yksi keskenmeno koettu, ihan alussa, joten pelottaa aikas paljon. Yksi lapsi, 3 vee tyttö. Nyt jotenkin vaan odotan et viikot kuluis, tarrasukat ois jalassa ja tulis luottavaisempi olo.
 
Moi kaikki!

Täältä liityttäis mukaan kesäkuista odottamaan! ❤ Tänään laskujen mukaan vasta rv3+4, tosi alussa siis ollaan. Taustalla kemiallinen/varhainen km ja kkm, molemmat tänä vuonna, joten aika pelokas fiilis että miten tällä kertaa käy (n):cry: mutta haluan uskoa, että tämä pieni olisi meille tarkoitettu :love:

Viivat oli vahvistunu tänä aamuna, alle kuvaa! Oon aika himotestailija, kävin just ostaa lisää testejä :p fb ryhmään haluaisin kans liittyä, tosin pelottaa että sieltä joutuu taas lähtemään ihanien ihmisten keskeltä, niinkun viimeksi kävi rv10+0... käykö jos odottelen vielä ensi viikkoon ja sitten liityn faceen? :)

Eli Noups / Ensimmäinen / la 18.6 / HUS.
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: lucille
Moi voisin liittyä mukaan myös Todeksi en voi uskoa että raskaana ollaan.Viimeksi yritystä 8 kuukautta ja nyt tärppäsi heti,niin kiitollinen jos tosiaankin näin on Toinen siis tulossa/toiveissa.Nyt kotona 8kk vanha poika

Neps/toinen/LA 15.6/SATKS
 
@Cristal3 on kyllä mahtavat viivat :love: ! Mä taidan tehä saman, et testailen kunnes viivat on tasavahvat :D milloin sulla oli tällainen tuulimunaraskaus? :( mulla kans keskenmenoa taustalla, vaikea luottaa tähän raskauteen.

Ootteko kertonu vielä kelle kaikille raskaudesta? Mä en oo ees kertonu vielä miehelle, odotan et hän palaa kotiin! Ja haluan jotenki eka kattoo, et eihän oo vaan kemiallinen.. On tosi vaikee pitää tää näin iso asia vaan itsellään ja tarve puhua tästä ois kova!! Laitan alle vielä kuvaa tän päivän testistä, vahvistuu :love: tänään ilmeisesti 12dpo (kierto oli aika pitkä ja olin pari-kolme viikkoa ihan pihalla missä mennään, onneksi epätietoisuus päätty plussaan).
 

Attachments

Hei!

Ilmoittaudun nyt mukaan, en olekkaan vuosiin pyörinyt näillä palstoilla joten katsotaan osaanko kirjottaa edes oikeaan paikkaan tätä viestiä, hah! Eilen plussasin, kun menkkoja ei kuulunut. 4+1 olis siis tänään.. Apteekin joku herkkä testi näytti selvän plussan eilen ja tänään aamulla tein vielä jonkun halppiksen niin näkyi kyllä haamuviiva, ei kovin vahvasti joten pitää varmaan ensi viikolla tehdä varmistus vielä. Mulla kyllä on alavatsakipua, ei edes menkkamaista vaan jotenkin erilaista. Tossa keskellä, kun yleensä tuntuu menkkakipu molemmilla puolilla alavatsassa. Viikon oon ollut nuhainen ja tukkoinen, en maista mitään mutta haistan sitäkin paremmin kaiken ja tosi kuvottava olo iskee välillä.. Meillä esikoinen täyttänyt toukokuussa 3. :)
 
@Noups mulla oli ennen tätä 2,5v kuopuksen odotusta. Tuulimunan jälkeen plussasin heti seuraavasta kierrosta. Siinä viikkojen ollessa 6 hcg oli vain 1000. Menin päivystykseen ruskeanvuodon takia ja sielä raskausmateriaalla oli ehkä viikolle 5.. koko raskauspussin koko oli ihan vain muutaman millin. Käytännössä saman kokoinen koko pussi kuin ruskuaispussi. Tiesin kyllä jo ettei kaikki hyvin. Vuosi onneksi seuraavana päivänä itse ulos.

Mulla tuli eilen varmasti pahin liitos/repäisykipu ikinä.. sattui tosissaan varmaan 10min eikä hellittänyt. Pelästyin tosissaan, mutta onneksi meni ohi.

Tänään tein vikan pc:n testin. Rv4+5.Enempää en testaa enää ja toivon, että kaikki menee hyvin.
https://aijaa.com/ShsTGX
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu ja Annnvei
Minäkin jätän oman merkkini tähän. Viikonloppuna plussa. Historiassa monta keskenmenoa, nyt vuosi yritystä ja kesällä kemiallinen. Nyt sit viimein se odotettu plussa. Kun pysyis mukana!

Manasse/neljäs/17.6./Oas tai Oys
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu

Yhteistyössä