Kesäkuiset 2023

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tervetuloa @Omppispomppis ! Meille myös viides tulossa ja Tays synnytyspaikkana

Meillä lapset kipeenä ja huomenna olis verikoe joka pakko varmaan siirtää.. ärsyttää kun sit joudun varmaan siirtää kans np ultraa ku verikoe pitäis olla tehtynä viikkoa ennen sitä :/
Miksi verikoe pitäis olla tehtynä viikkoa ennen?🙂 Kertooko ne ultrassa siis ne riskiluvut vai? Meillä ne verikokeiden tulokset tullut aina ultran jälkeen vasta ja neuvolassa kerrottu verikokeiden ja nt-ultran ym mukaan lasketut riskiluvut
 
Miksi verikoe pitäis olla tehtynä viikkoa ennen?🙂 Kertooko ne ultrassa siis ne riskiluvut vai? Meillä ne verikokeiden tulokset tullut aina ultran jälkeen vasta ja neuvolassa kerrottu verikokeiden ja nt-ultran ym mukaan lasketut riskiluvut
Meillä sanottiin, että viikolla 10+ pitää ottaa. Myöhemmin ei käy. Ja sit 12+0 on ultra jonka jälkeen tulee tuokset Maisaan ja Kantaan. Viimeksi tuli illalla kun aamulla oli ollut ultra. Riskiluku on noiden kahden yhteinen kai?
 
  • Tykkää
Reactions: jekkis87
Miksi verikoe pitäis olla tehtynä viikkoa ennen?🙂 Kertooko ne ultrassa siis ne riskiluvut vai? Meillä ne verikokeiden tulokset tullut aina ultran jälkeen vasta ja neuvolassa kerrottu verikokeiden ja nt-ultran ym mukaan lasketut riskiluvut
Meillä on sellainen ohje. Käydään palvelusetelillä terveystalossa Pirkanmaalla. Ne kertoo siellä ultrassa jo sen riskiluvun.
Mut soitin tänään neuvolaan ja sain hakea päivystyslähetteen ni pääsen alkuviikosta jonottaan sit verikokeisiin kunhan nyt en vaan itse sairastu :D mutta sanoi th että ei ne ihan viikkoa kestä valmistua et antaa vähän pelivaraa..
 
Meillä on sellainen ohje. Käydään palvelusetelillä terveystalossa Pirkanmaalla. Ne kertoo siellä ultrassa jo sen riskiluvun.
Mut soitin tänään neuvolaan ja sain hakea päivystyslähetteen ni pääsen alkuviikosta jonottaan sit verikokeisiin kunhan nyt en vaan itse sairastu mutta sanoi th että ei ne ihan viikkoa kestä valmistua et antaa vähän pelivaraa..
Meillä myös Terveystalon kautta ultra 🤭 Miten sinne muuten nykyään varataan aikaa? Pitääkö soittaa vai onnistuuko netistä?
 
Se ois sitte 28.11 np ultra

Mä oon löytänyt ällötyksen lähteen keitot.
Oli keitto lounas, ei puhettakaan iski nii kamala ällötys pelkästä hajusta, vaikka normaalisti olen keittojen ystävä.
Mie taas oon just niitä pystyny syömään vähän :D. Tänään tein taaperolle pinaattikeittoa ja pakko oli itekin vähän ottaa, vaik olin jo nuudelit keittäny itselleni.
 
  • Haha
Reactions: jekkis87

Yhteistyössä