Kesäkuiset

Viime yönä nukuin kellon ympäri. Joko muutenkin olen mummomaistumassa, tai sitten tämä väsymys on raskaudesta johtuva oire. Klo 21:30 tahdosta riippumaton simahtaminen on ollut nyt melkein viikon ajan vakio. Uhka vai mahdollisuus? :D Nukkuminen on ihanaa, oispa vaan aina aikaa nukkua!
 
@Santso
Mulla taas vähän päinvastoin. Koko tän viikon nukkunu niin huonosti. Ei ole ylimääräistä väsymystä. Yöt ovat yhtä levotonta pyörimistä..uni ei tule ja jos nukahdan, niin herään keskellä yötä siihen, että sydän hakkaa miljoonaa. En tajua...

Mulla oli viikko sitten viikonloppuna etovaa oloa, puristavaa supistustuntemusta (?) ja rinnoissa tuntui puristusta/herumistuntemusta melko usein. Nyt ei juurikaan enää oo etovaa oloa, ja rinnoissa ainoa tuntemus on arat nännit. Munasarjajomotteluita ei oo juur nimeksikään. Josta tullut pelko siitä, että keltarauhanen ei toimi.

Kyllä harmittaa ettei ole enää tallessa yhtää vanhoja kirjoituksia edellisten lasten odotusajoilta. Että vois vähä vertailla.
 
Mulla etova kuvotus ällötys olo on lisiny. Töissä joku haisee aivan järkyttävälle hielle, en tiiä oonko se toisaalta minä itse vai joku muu, mutta haju on kamala ja oksettaa koko ajan. :sick: Hajuherkkyyttä vissiin? (n) :ROFLMAO:
 
Koivis, mä ainakin huomaan oman hikeni hajun muuttuneen. On huomattavasti kirpeämpää. Googlasinkin sitä, kuulemma tarkoittaa sitä, että ei tartte enää haista hyvälle miesten nenään, kun pulla on jo uunissa ;).

Täällä myös toivoton väsymys. Just heräsin päikkäreiltä.
 
:)Justiinsa olin tulossa kyselemään muiden nukkumisesta,mutta huomasin että täällä on jo aiheesta kirjoteltu.
Minulla kanssa lamppu sammuu 21.30 mutta uni loppuu hieman turhan aikasin.Tänäaamuna nousin klo.03.30! sitä edellinen 04.30..Ja viimeyönä havahduin siihen että vasen rinta oli TOSI kipeä.Kipeät on olleet jo viikkoja mutta ei se nukkumista ole häirinny.
Loputtomalta tuntuu keskiviikon odotus.Näen sieluni silmin ultrakuvan jossa sykettä ei ole/ raskaus on väärässä osoitteessa/ tai tuulimuna:unsure:
 
Miun unirytmi on lähtökohtasesti perseestä, eli "normaalistikin" käyn nukkuu about puol viiden aikaan aamulla, niin nyt ei jaksa ihan niin pitkään valvoo :LOL: Mutta selkeesti tarvii enemmän unta. Oon aina pärjänny aika vähillä unilla ja nyt tuntuu, että kahdeksan tuntiakin on liian vähän. Ja mua palentaa ihan hulluna koko ajan!
 
Mitenkäs nuo sienet? Saiko niitä syödä? Eilen tein kuivatuista kanttarelleista kastikkeen, tänään meille tuli joulu ja söin laatikoitten kera sienisalaattia(jotain kaupan valmis salaatti) ja tietty nyt vasta kävin miettimään oliko se ok? Eilen unohdin hetkellisesti että oon raskaana, olin ostamassa graavilohta mutta jäi loppumetreillä ostamatta :ninja:
 
Mitenkäs nuo sienet? Saiko niitä syödä? Eilen tein kuivatuista kanttarelleista kastikkeen, tänään meille tuli joulu ja söin laatikoitten kera sienisalaattia(jotain kaupan valmis salaatti) ja tietty nyt vasta kävin miettimään oliko se ok? Eilen unohdin hetkellisesti että oon raskaana, olin ostamassa graavilohta mutta jäi loppumetreillä ostamatta :ninja:
Korvasieniä ei saa syödä, mutta muista ei miun tietääkseen oo rajotteita (n) Oon näitä aika paljon pohtinu nyt kun just oon menossa omia kolmekymppisiäni juhlimaan ja kuumeisesti mietin mitä hittoo voin syödä ravintolassa :LOL:
 
Huh, hyvä! :p Minä oon myös alkan heräilemään öisin, ja just siinä 03-4.30 . Sama oli esikoisen aikaa, silloin heräilin myös nuohon aikoihin sekä valvoin "pitkää" :confused: siitäkö sitten johtu että esikoinen valvoi aina kaiket yöt :whistle::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
@heikura79 verestäs meikäläisenkin muistia, miksi noin aikainen ultra? Onko siitä ollutkaan täällä puhetta?
Mulla varhaisraskauden ultra vasta 13.10. seiskaviikolla, nyt statsit siis 5+4. Ehkä.

Mutta siis täälläkin herätään välillä kolmen aikaan, kun on käyty 21:30 nukkumaan :D onneksi uni tulee kyllä sen herätyksen jälkeen vielä hienosti.

@Untuva79 eli munasarjajomottelut liittyy keltarauhaseen jotenkin? :D Musta tuntuu että olen aivan ulalla tästä koko touhusta...

Santso 5+4ish.
 
@heikura79
Siis sulla on nyt jo ultra?
Eihän se vielä mitään välttämättä tarkoita tuossa kohtaa, jollei sykettä näy, kun viikkoja vielä sen verran vähän (n)
Minulla siis taustalla keskeytynyt keskenmeno_Olen ollu nyt lapsettomuus hoidoissa Terveystalolla ja siellä on ultra.Kaiken järjen mukaan syke pitäisi näkyä.Siksi lääkäri käski juuri ensiviikolle varaamaan ultran.Näin siis siksi että ovulaation ajankohta on tiedossa ja plussa tuli jo dpo11.
 
Minulla siis taustalla keskeytynyt keskenmeno_Olen ollu nyt lapsettomuus hoidoissa Terveystalolla ja siellä on ultra.Kaiken järjen mukaan syke pitäisi näkyä.Siksi lääkäri käski juuri ensiviikolle varaamaan ultran.Näin siis siksi että ovulaation ajankohta on tiedossa ja plussa tuli jo dpo11.
Miksi tuonne keskelle tekstiä tuli tuo naama? Ei anna edes muokata pois.
 
@heikura79 Mulla kanssa keskeytynyt keskenmeno taustalla ja en ainakaan suoraan päässyt varhaisultraan, mutta terkka selvittele mahdollisuutta, mutta silti se tapahtuu aikaisintaan lokakuun puolen välin jälkeen. Mulla on 20.10. Aika neuvolaan ja siellä sit selvii pääsenkö aikasemmin ultraan. Sillon oon kuitenkin jo viikolla 8
 

Yhteistyössä