Kesäkuiset

Mä kävin tänään jo moikkaamassa mun neuvolatätiä kun satuin kulkemaan siellä muulla asialla. :ROFLMAO:
Mulle oli varattu aika sille 18.10. Eli pari päivää ultran jälkeen mutta siirrettiin sitä parilla viikolla. Jotenkin tuntuisi hölmöltä mennä jo noin aikaisin.
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlet-
Onko teistä kukaan käynyt verikokeissa mittaamassa sitä hcg arvoa? Jäin miettimään sitä omaa tulosta 101.7 (viikot muistaaksee oli 4+4 tai 4+5) lueskelin täältä ja muilta foorumeilta muitten arvoja niin oli tuplasti/triplasti korkeammat. Tiedän toki että jokainen on yksilöllinen ym. Mutta silti nyt huolettaa. Ja vielä kolme viikkoa ekaa ultraa. :eek: nyt 5+5. Niin ja vasta nyt pari päivää sitten sain yhtä tumman viivan kun kontrolli.. Pitäis vaan yrittää olla murehtimattta:unsure:
 
Pinjuska, miä juuri meinasin mennä kanssa verikokeisiin. Mutta sain itseni vielä kiinni. Fakta on, että ainoa varma keino vahvistaa raskaus on ultra ja sekään ei takaa mitään. Voihan se alkio kuolla heti sen ultran jälkeen. Mä en itse asiassa edes ymmärrä miksii mä stressaan kun en mä tätä raskautta edes kuumeillut. Oli itse asiassa aika järkytys.
 
Anteeksi omanapailu! Mutta olen tulossa hermoraunioksi täällä:eek:
Huomenna on siis ultra..väkisin pukkaa mieleen se vuodentakanen-ei sykettä homma.
Jos tuolla masussa nyt oikeesti joku on niin tämä stressi ei varmasti ole hyväksi:unsure:
Tänään ensimmäinen päivä kun on ollu etovaolo.Vessaan voisi tehdä vuokrasopparin,niin paljo siellä saa viettää aikaa..
5+5 huomenna varmistuu monta asiaa(y)
 
Anteeksi omanapailu! Mutta olen tulossa hermoraunioksi täällä:eek:
Huomenna on siis ultra..väkisin pukkaa mieleen se vuodentakanen-ei sykettä homma.
Jos tuolla masussa nyt oikeesti joku on niin tämä stressi ei varmasti ole hyväksi:unsure:
Tänään ensimmäinen päivä kun on ollu etovaolo.Vessaan voisi tehdä vuokrasopparin,niin paljo siellä saa viettää aikaa..
5+5 huomenna varmistuu monta asiaa(y)
Toivottavasti näkyy jo syke, tuntuu kyllä aikaiselta tuo ultran ajankohta. Tosin itselläkin on silloin ultrassa todennäköisesti vasta inasen päälle 6 viikkoja...
Se se vasta stressaakin jos sykettä ei löydy aikaisen ajankohdan takia ja joutuu odottamaan taas lisää. :unsure:
Mulla ei ole mitään oireita mutta olen koittanut nytmennä asenteella, että raskaana kunnes toisin todistetaan. Mietin jo verikoettakin mutta päätin sitten olla stressaamatta itseäni asiasta enempää. Ultraan on kuitenkin enää pari viikkoa eikö se siit murehtimalla miksiäön muutu.
 
Heippa kaikille! Täällä tänään saatu aamulla haalea viiva testiin :) Laskettu aika kaiketi olisi kesäkuun 14. päivä. Mikäli tuosta vahvistuu mielelläni myös FB ryhmään liittyisin :) Tämä pikkuinen olisi jo kuudes meille ❤ (yritän myöhemmin opetella käyttämään tätä paremmin )
 
Ihanaa! Tervetuloa uudet :love:

Mä oon tänään leiponut varmaan 10 pellillistä pipareita :ROFLMAO: ja eilen mietin, että koska sais jouluverhot ym laittaa.. ai kauhea. Nähtävästi ku ikää tulee, ni alkaa nää joulu ym jutut korostuu. Mut en taida vielä laittaa, tosikon synttärit on parin viikon päästä, niin saa pian vieraat ja appivabhemmat sydärin jos tääl on jo silloin joulu. Varmaa fiksuinta marraskuun alussa aikaisintaa. :X3::whistle:

Omaan napaan.. hmm.. maha ei siedä vihanneksia taaskaan, en keksi oikein muuta. Kaik tulee vauhilla ulos(ei yläkautta). Viljoja ei syö ylipäätänsä(vilja-allergikko)... varmaa liikaa kuitua?
Ärsyttävääää.. muutoin ei oo oireita
Just kuulin et naapurissa odotetaan ekoja lapsia(tai naisella on ennestään 1) mut miehelle ekat ja kaksoset tulossa :ROFLMAO: ei saa nauraa :):whistle:

Joka kerta ku mä oon paksuna ni joku lähisukulainen on kans, saa nähdä miten nyt käy :coffee:
 
Hei muuten, miten se nyt on. Saako sitä vihreää teetä juoda vai ei. Musta tuntuu että jossain suositellaa vaihtaa kahvi pois ja tilalle vihreä tee. Ja jossain sit kielletään ehdottomasti raskauden aikana. Onko kellään tietoa? :cautious:
 
Te, jotka pohditte tuota varhaisultran ajankohtaa ja milloin näkyy syke. Niin itsellä viime raskaudessa (joka siis meni kesken) näkyi syke jo rv 6+1. Tämä yllätti itsenikin, että niin aikaisin näkyy :D varasin tänään varhaisultran ja se menee ensi viikon perjantaille, jolloin viikkoja olisi 6+5. Milläs tässä nyt siihen asti jaksaa odottaa :censored:
 
hei! Radi asiasta.. Itse kärsinyt joka raskaus myös siitä, ja huomannut saman, jos syö leipää ym ei arvot pysy yhtään kondiksessa. Enemmän proteiinipitoista ruokaa kasviksien lisäksi niin johan toimii.

Eilen oli tosi huono olo päivä, tänään ei niinkään. Ja mahaa nipistellyt kovin..herää heti epäilys oliko se tässä. Kaamea pelko koko ajan persiissä.. Mulla on km aikaisemmin 3 takana siksi näin. Mietin tuota ultraa raaskisko käydä..

Vihreä tee?? apua ja mä juon joka päivä :O en muista yhtään noita suosituksia..

muumimamma-81 6+2 kai??
 
Hei muuten, miten se nyt on. Saako sitä vihreää teetä juoda vai ei. Musta tuntuu että jossain suositellaa vaihtaa kahvi pois ja tilalle vihreä tee. Ja jossain sit kielletään ehdottomasti raskauden aikana. Onko kellään tietoa? :cautious:
Vasta lueskelin sitä Eviran listausta ja mie muistelisin, että siellä luki, että YRTTITEETÄ ei saa juoda. Eihän vihreä tee automaattisesti ole yrttiteetä, joten eikös tuota nyt sit saa juoda (n)
 
Mie oon tässä jo pari päivää miettiny, että olis kyllä hirmunen hinku fb-ryhmään.. lupasin itelleni, että en liity sinne ennen ekaa neuvolaa/ultraa jossa varmistetaan, että kaikki on kuten pitääkin, mutta silti vähän kuumottelen täällä :LOL: Onko siellä ryhmässä jo kuinka paljon porukkaa?
 
Mulla on 6 tulossa. Miehellä 2 aikasimmista lliitoista. Heistä yksi asuu meillä. Eli minun sinun ja meidän sekotus.
La ois kesäkuun alussa. Ja kys ois synnytys paikkana.
Etovaa oloa pitkin päivää. Onneksi ei oo vielä tarvinnut ykätä.
Mites muut joilla aikasempia lapsia ootteko jo kertonut heille tulevasta.
Myö ei olla vielä kerrottu.
 

Yhteistyössä