Kesäkuiset

Heikura79 ihania uutisia! Oliko viikot 6+5 vai 5+5?
Itse myös kävin tsekkaa onko raskaus oikeassa paikassa, kun ollu kipuja. Löyty kyllä oikeasta mut viikot 6+0 max niin ei löytänyt kuin pienen sikiö kaiun ilman sykettä. Iso keltarauhaskysta munasarjassa aiheuttaa kipuja.. Sitä seurataan.. Jännää edelleen..
5+5 oli viikot.Lääkäri arveli että sydän on alkanu sykimään ehkä eilen (en kysyny mistä sen näkee?).Eli jos raskaus on normi niin 25päivää hedelmöittymisestä pitäisi sykkeen kunnon laitteilla näkyä.
Kiitos kaikille onnitteluista:)
Seuraava ultra 1.11 ennen Thaimaan matkaa.
 
Heikura, ihania uutisia. (y):)

Minä tilasin tänään kuopukselle t-paidan, jossa lukee "Minusta tulee isoveli". :D Mietinnässä vielä mitä sitä ostais isosiskolle, kun on sitten kahdelle isosisko. (n) Iät nyt tytöllä 6 (täyttää kohta 7) ja poika on 4.
Ja tässä pähkäiltiin, että jos kerrottaisiin kuitenkin vasta reilun kuukauden päästä, kun esikoisen synttärit on tässä lokakuun lopussa ja mulla on marraskuun alussa eka neuvola. Saa mummut ja ukitkin vielä hetken nauttia vaan kahdesta lapsenlapsesta. :ROFLMAO:
 
Pahoinvointi on rantautunut tänne.. Yökkimässä olen käynyt vasta kerran, mutta sellaista jatkuvaa kuvotusta on ollut nyt etenkin iltaisin. Koko ajan on nälkä ja jos ei syö niin tulee ällöttävä olo. Noh, en valita, oire tämäkin :ROFLMAO:

Hyrräpää rv 5+3.
 
Tiistaina jäi parit ateriat ja päiväunet välistä kun oli "kiire". No eilen keskiviikkona se kostautui, leivoin korvapuusteja ja vetelin kaksin käsin herkkuja samalla, kauhea väsymys ja herkkunälkä ja ärsytys :D nyt ei oo hyvä olo!

Yrittäjänä toimitaan täällä. Isoja muutoksia käynnissä firmassa, en tiedä onko muutoksesta johtuva stressi kauhean hyvästä tuolle pikkukääryleelle. No, on sitä tässä maailmassa karummissakin oloissa saatu ihan suht tervettä jälkikasvua.

Santso 6+2
 
Minä olen viimeksi ollut töissä 2014. Tyttö syntyi 2015. Sitten aloitin opiskelemaan sossuksi ja tarkoitus oli mennä töihin nyt keväällä kun koulutustuet loppuu. Saa nyt nähdä kumpaa teen, töihin vai jatkanko kotona. Ainakin jälkimmäisessä vaihtoehdossa ehtisin valmistua oikein rauhassa ennen töihin menoa vaikka sossut nyt revitään töihin jo opiskelijana yleensä.

Tissikipua lähinnä täällä oireet. Mun on vieläkin kovin vaikea uskoa, että tästä lasta tulee. Kokemuksissa on alkuvaiheen km. Se kyllä alkoi vuotelemaan jo kohta plussattua, että on tässä siinä mielessä eroja. Pitäisi siis olla 6+1.
 
Moikka kaikki! Nyt kai jo uskaltautuu liittyä mukaan, eli xxjupaxx/1.6/toinen/P-KKS :p malttamattomana odotellaan ensimmäistä neuvolakäyntiä joka on tuossa parin viikon päästä ja sen jälkeen uskaltaudun ehkä jo sinne Facebook -ryhmäänkin liittyä:rolleyes: Oireita on jo roppakaupalla ja varsinkin etova olo on yllättänyt, koska moista ei ollut esikoista odottaessa.

Onnea kaikille plussanneille!
 
Minä oon lähihoitaja ja teen 2-vuorotyötä, ja pääasiassa aamua ja arkea. :) Vielä oon hyvin jaksanu aikaisia herätyksiä, saa nähdä tuleeko sitä yyberväsymystä mikä oli kuopusta odottaessa. :ROFLMAO:

Eilen illalla tissit oli järkyttävän kipeät! Hyvä kun suihkussakaan pystyi käymään!
Ja eilisiltana vielä myöhään piti tehdä voileipää kun iski kamalan nälän, ja tänään on aamu vellottu ällötysolotiloissa. Ihania oireira. :D
 
Työskentelen sairaanhoitajana erikoissairaanhoidossa, kolmivuorotyötä teen ja aika paljon yövuoroja. Saas nähdä miten pitkään niitä jaksaa tehdä, toivoisin että mahdollisimman pitkään, koska tykkään kyllä yövuoroista :)
 
Ei vitsit miten tulvii hyökyaaltona pahoinvointi päälle :sick::censored: Aikaisemminkin ollut vähän, mutta nyt tuntuu, että lentää kohta. :eek: Koska teillä muilla on alkanut? Mulla on arviolta rv 4+4 tänään vasta. Selvinnee ultrassa sitten oikea raskauden kesto...

Ammateista kyseltiin niin minä oon aika monetta vuotta kotiäitinä, mutta tarjoilija olen ammatiltani. Hoitoalalle haluaisin suuntautua, kun lopetan lisääntymisen ensin :ROFLMAO:

Gillalla siellä komiat viivat! :love:
 
Onneksi olkoon @Wimpsula ja kaikki uudet mukaantulleet! :)

Heh, näin viime yönä unta että tulikin km. Ei ollut kivaa katsottavaa, mutta unessa otin sen alkuun hämmästyttävän rauhallisesti. Kerroin isälle joka oli aika surullinen. Ne kun siellä kotikotona odottaa kovasti että pääsisi isovanhemmiksi.

Toivottavasti pysyy unena vaan tuollaiset. :) Eilen kivisti vatsaa hetken verran vähän kovemmin kuin aikaisemmin - siitä se uniajatuskin jäi varmasti kytemään.

Ootteko te nähneet ihmeellisiä unia raskauteen liittyen?

Eilen lähti keittiö uuteen järjestykseen. Jätin miehelle keittiön nurkkaan kasan ihmeellisiä kapistuksia käsiteltäväksi vaihtoehdoilla ”saat päättää mihin nuo kärräät, mutta tänne kotiin ne eivät jää”. ;)
 
En oo raskauteen liittyen nähnyt unia, mutta muuten kyllä olen nukkunut tosi levottomasti ja nähnyt ihan outoja unia.

Mulla kanssa vihlas tuossa aamusella vähän kovempaa ja kyllä vähän säikähdin :eek: Varsinkin kun menin miehellekin eilen sanomaan jotenkin liian optimistisesti, että "näyttäs kyllä nyt siltä, että tää ei oo menossa kesken, kun ei oo sellasia kipuja kun viimeks" Mie toivon vaan, että tää on vaan miun hulluu taikauskoo ja kaikki on kuitenkin ihan hyvin (n)
 
En oo raskauteen liittyen nähnyt unia, mutta muuten kyllä olen nukkunut tosi levottomasti ja nähnyt ihan outoja unia.

Mulla kanssa vihlas tuossa aamusella vähän kovempaa ja kyllä vähän säikähdin :eek: Varsinkin kun menin miehellekin eilen sanomaan jotenkin liian optimistisesti, että "näyttäs kyllä nyt siltä, että tää ei oo menossa kesken, kun ei oo sellasia kipuja kun viimeks" Mie toivon vaan, että tää on vaan miun hulluu taikauskoo ja kaikki on kuitenkin ihan hyvin (n)
Minulla kanssa ollu koviakin vihlasuja.Yleensä ne tulee jos on ollu pitkällään esim. sohvalla ja nopeesti lähtee siitä nousemaan.Kaksinkerron jää ja varovasti pitää ittensä oikasta.Normaalia sanosin minä.
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlet-
Mä oon nähny nää viikot aivan ihmeellisiä ja todella todentuntuisia unia. Oon myös nukkunut hirveän huonosti. Alkuun näin paljon unia kaksosista ja kerran kolmosista, vähän hirvittää mistä tommoset unet on peräisin :D
Varasin nyt ajan Lahden Perhe Arteen 24.10. Mulla on se kuuntelu 20.10, niin aattelin, että jos äänet ei kuulu, niin mennään sitten varhaisultraan. Oli tosi edullinen toi ultra, en tosin tiedä, tuleeko siihen jotain toimistomaksuja vielä päälle.
Oon mä kerinny jo kotidopplerinkin ostamaan valmiiksi :D
 
  • Tykkää
Reactions: Santso

Yhteistyössä